Diferencies ente revisiones de «Luis Gómez Llorente»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 7:
Dedicáu a la docencia, impartió clases de Filosofía, nuna pequeña academia privada, na antigua Univeridá Llaboral d'[[Alcalá de Henares]], depués Institutu de Bachilleratu "Severo Ochoa" y nel Institutu d'Educación Secundaria "Virgen de la Paloma" de Madrid. Como proyección d'esta dedicación profesional, Gómez Llorente foi nomáu en [[1974]] Vicedecanu del Colexu Oficial de Doctores y Llicenciaos, formando parte de la candidatura progresista, nuna dómina histórica, la de los prolegómenos de la [[transición española|transición]] a la democracia n'España, en que los Colexos profesionales desempeñaron un papel importante como instrumentu y caxa de resonancia de la llucha contra la Dictadura.
 
== Teóricu d'Izquierda Socialista ==
 
Nes Elecciones xenerales del [[15 de xunu]] de [[1977]] Luis Gómez Llorente foi elexíu Diputáu por Asturies. Elexíu nuevamente Diputáu en [[1979]], foi Vicepresidente Primeru del [[Congreu de los Diputaos]] na I Llexislatura.
 
Persona más inclinada hacia un trabayu internu , el momentu de mayor proyeción pública de Gómez Llorente ocurrió en [[1979]] a lo llargo del XXVIII Congresu del PSOE, nel que, xunto a [[Francisco Bustelo]], [[Pablo Castellano]] y otros representantes del ala izquierda del partíu, opúsose al pragmatismu socialdemócrata impulsáu por [[Felipe González]], encabezando lo que sería más sero'l nucleu alredor del que se formó la corriente [[Izquierda Socialista (PSOE)|Izquierda Socialista]] (IS).
 
[[Categoría:Diputaos al Congresu por Asturies|Gómez Llorente]]