Euskara Kultur Elkargoa

Euskara Kultur Elkargoa ye una fundación de Navarra (España) que'l so oxetivu ye promover y defender la llingua y la cultura vasca en Navarra. Tien la so sede en Pamplona.

Euskara Kultur Elkargoa
fundación
Llocalización
Sede Pamplona
Direición España
Forma xurídica fundación
Cambiar los datos en Wikidata

Orixe editar

La fundación foi fundada en Pamplona en 1998, cola pretensión de retomar y actualizar el trabayu de l'Asociación Euskara de Navarra, creada en 1876 por Arturo Campión, que'l so oxetivu yera "Caltener y arrobinar la llingua, lliteratura ya historia vascu-navarres, según estudiar la so llexislación y procurar cuanto tienda al bienestar moral y material del País".

Actividá editar

Entama xornaes d'alderique y deliberación, foros, conferencies; publica comunicaciones y llibros; participa nes campañes de prematriculación escolar, etc.

Euskara Kultur Elkargoa creó Artekaria, una iniciativa empuesta a promover l'usu del euskera y a protexer los derechos llingüísticos de los vascoparlantes en Navarra, en toles instancies y a tolos niveles. Tamién llanzó Sarea, una rede de noticies n'euskera.

Publicó tamién diversos informes sobre'l cumplimientu en Navarra de la Carta Europea de les Llingües Rexonales o Minoritaries, nos que s'amuesa bien críticu cola política del Gobiernu de Navarra respeuto al euskera.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar