La variable ya inestable física óptica, o ciencia óptica, ye un subcampo de la física atómica, molecular y óptica. Ye l'estudiu de la xeneración de la radiación electromagnético, les propiedaes d'esa radiación, y l'interacción d'esa radiación cola materia, especialmente la so manipulación y control. Estremar de la óptica xeneral y de la inxeniería óptica en que ta enfocada nel descubrimientu y aplicación de nuevos fenómenos. Nun hai una diferencia relevante, sicasí, ente la física óptica, y l'óptica aplicada, yá que los dispositivos de la inxeniería óptica y los usos de la óptica aplicada son necesarios pa realizar investigación básica na física óptica, y esa investigación conduz al desenvolvimientu de nuevos dispositivos y aplicaciones. De cutiu les mesmes persones intervienen nel desenvolvimientu de la investigación básica y de la teunoloxía aplicada.

Física óptica
rama de la física
Cambiar los datos en Wikidata

Los investigadores que suponen, basaos na física óptica utilicen y desenvuelven fontes de lluz que tomen tol espectru electromagnéticu dende les microondes hasta los rayos X. El campu inclúi la xeneración y detección de la lluz, procesos lliniales y non lliniales, y la espectroscopia. Los láser y el la espectroscopia láser tresformaron la ciencia óptica. Un importante campu d'estudiu de la física óptica ye la óptica cuántica y la lluz coherente, y l'óptica de los femtosegundos.

La física óptica, tamién s'ocupa de brindar sofitu n'árees tales como la respuesta non llinial d'átomos aisllaos a campos electromagnéticos curtios intensos, la interacción átomo-cavidad en campos intensos, y les propiedaes cuántiques del campu electromagnético. Otres árees d'investigación importantes inclúin el desenvolvimientu de les nueves téuniques óptiques pa midíes en nanoteunoloxía óptica, óptica difractiva, interferometría de baxa coherencia, tomografía per coherencia óptica y la microscopía de campu cercano. La investigación na física óptica pon énfasis na ciencia y teunoloxía óptica d'alta velocidá. Les aplicaciones de la física óptica crean meyores nel ámbitu de les telecomunicaciones, medicina, la fabricación d'alimentos, ya inclusive entretenimientu.

Ver tamién editar

Referencies editar