Facebook Messenger (dacuando embrivíu como Messenger) ye una aplicación de mensaxería. Orixinalmente desenvuelta como Facebook Chat en 2008, la compañía anovó'l so serviciu de mensaxería en 2010, y darréu llanzó iOS independiente y aplicaciones de Android n'agostu de 2011. Colos años, Facebook llanzó nueves aplicaciones nuna variedá de distintos sistemes operativos, llanzó un sitiu web dedicáu , Y dixebró la funcionalidad de mensaxería de l'aplicación principal de Facebook, riquiendo que los usuarios descargaren les aplicaciones independientes.

Ficha de softwareFacebook Messenger
Desendolcador(es) Meta Platforms
Versión inicial 9 agostu 2011
Última versión 1180.4.112.0 (versión estable (es) Traducir, 18 agostu 2021)
169.0 (versión estable (es) Traducir, 17 payares 2022)
390.0 (versión estable (es) Traducir, 14 avientu 2022)
431.1.0.35.116 (versión estable (es) Traducir, 24 ochobre 2023)
437.0.0.17.230 (versión beta (es) Traducir, 5 avientu 2023)
438.0.0.0.4 (versión alfa (es) Traducir, 3 avientu 2023)
Escritu en Erlang, PHP, JavaScript y C++
Sistema operativu iOS, Android, Windows Phone 8 (es) Traducir y Windows 10
Tipu Mensaxería nel intre, cliente de mensajería instantánea (es) Traducir, aplicación pa móvil y sitiu web
Llicencia llicencia privativa
Clasificación n'Alexa 202
Distribución baxada dixital
N'asturianu Non Non
Más información
Twitter messenger
Facebook messenger
Instagram messenger
Sitiu web Web oficial
Etiqueta de Stack Exchange Stack Exchange
Cambiar los datos en Wikidata

Facebook Messenger dexa a los usuarios de Facebook unviar mensaxes ente sigo. Complementando les conversaciones regulares, Messenger dexa a los usuarios realizar llamaes de voz y videollamadas tantu n'interaiciones individuales como en conversaciones de grupu. La so aplicación pa Android tien soporte integráu para SMS y "Chat Heads",[6] que son iconos redondos de semeyes de perfil qu'apaecen na pantalla independientemente de qué aplicación tea abierta, ente que dambes aplicaciones almiten delles cuentes, conversaciones con cifráu opcional estremu a estremu y reproducción "Instant Games",[7] que son xuegos selectos incorporaos en Messenger. Delles carauterístiques, incluyendo la unviada de dineru y la solicitú de tresporte, llindar a los Estaos Xuníos. En 2017, Facebook añadió "Messenger Day", una función que dexa a los usuarios compartir semeyes y videos en formatu d'historia con tolos sos amigos col conteníu que sume dempués de 24 hores; Reaiciones, que dexa a los usuarios tocar y caltener un mensaxe p'añader una reaición al traviés d'un emoji; Y Menciones, que dexa a los usuarios en conversaciones de grupu escribir @ pa dar a un usuariu en particular una notificación.

En marzu de 2015, Facebook anunció qu'empezaría a dexar que les empreses y los usuarios interactuaren al traviés de Messenger con funciones como siguimientu de compres y receición de notificaciones ya interaición con representantes de serviciu al veceru. Tamién anunció que los desarrolladores de terceros podríen integrar les sos aplicaciones en Messenger, dexando a los usuarios ingresar una aplicación mientres taben dientro de Messenger y opcionalmente compartir detalles de l'aplicación nun chat. N'abril de 2016, introdució una API por que los desarrolladores construyeren chatbots en Messenger, pa usos como los editores de noticies construyendo bots pa dar noticies a los usuarios al traviés del serviciu, y n'abril de 2017, habilitó l'asistente virtual M pa usuarios nos EE.XX. Escania chats pa pallabres clave y suxure aiciones relevantes, como'l so sistema de pagos pa usuarios que menten dineru. Amás, Facebook amplió l'usu de bots, incorporando chatbots de grupu en Messenger como "Chat Extensions", añadiendo una pestaña "Discovery" p'atopar bots y habilitando códigos QR especiales que, cuando s'escanien, lleven al usuariu a un bot específicu.

Dempués de dixebrase de la principal aplicación de Facebook, Messenger tenía 600 millones d'usuarios n'abril de 2015, llegando a 900 millones en xunu de 2016, 1.000 millones en xunetu de 2016 y 1.2 mil millones n'abril de 2017.

Historia editar

Dempués de les pruebes d'una nueva plataforma de mensaxería instantánea en Facebook en marzu de 2008, la carauterística, entós titulada "Facebook Chat", foi lliberada gradualmente a los usuarios n'abril de 2008. Facebook anovó la so plataforma de mensaxería en payares de 2010, y darréu adquirió'l serviciu de mensaxería de grupu Beluga en marzu de 2011, que la compañía solía llanzar iOS independiente y aplicaciones móviles de Android el 9 d'agostu de 2011. Facebook llanzó más tarde una versión de BlackBerry n'ochobre de 2011. Una aplicación pa Windows Phone, anque escarez de carauterístiques, incluyendo mensaxes de voz y cabeces de chat, foi llanzáu en marzu de 2014. N'abril de 2014, Facebook anunció que la función de mensaxería esaniciar de l'aplicación principal de Facebook y los usuarios van tener que descargar l'aplicación de Messenger independiente. Una versión optimizada pa iPad de l'aplicación iOS publicar en xunetu de 2014. N'abril de 2015, Facebook llanzó una interfaz de sitio web pa Messenger. Una aplicación de Tizen foi llanzada'l 13 de xunetu de 2015. N'ochobre de 2016, Facebook llanzó Facebook Messenger Lite, una versión simplificada de Messenger con un conxuntu de funciones amenorgáu. L'aplicación ta dirixida principalmente a teléfonos Android y rexones onde Internet d'alta velocidá nun ta llargamente disponible. Facebook Messenger Lite namái ta disponible en Kenia, Túnez, Malasia, Sri Lanka y Venezuela, y ta previstu que llegue a otros países más tarde. N'abril de 2017, Facebook Messenger Lite espandir a 132 países más.En mayu de 2017, Facebook anovó'l diseñu pa Messenger en Android y iOS, trayendo una nueva pantalla d'entamu con pestañes y categorización de conteníu y medios interactivos, puntos coloraos indicando nueva actividá y seiciones reasitiaes.

Facebook anunció un programa Messenger pa Windows 7 nuna prueba beta llindada en payares de 2011. El mes siguiente, el blogue israelín TechIT peneró un enllaz de descarga pal programa, con Facebook darréu confirmando y llanzando oficialmente'l programa. El programa foi descontinuado en marzu de 2014. Un complementu de navegador web de Firefox foi llanzáu n'avientu de 2012, pero tamién foi descontinuado en marzu de 2014.

Aplicación del software editar

Messenger pa móvil editar

Facebook Messenger pa dispositivos móviles foi llanzáu al mercáu'l 12 d'agostu de 2012 para iOS y Android con una actualización del 11 d'ochobre que lu faía disponible para BlackBerry OS.[8] Dende'l 7 de marzu de 2014, l'aplicación ta disponible tamién para Windows Phone.

N'avientu de 2015, l'aplicación pa Android de Facebook Messenger en delles rexones (tales como Australia, India, Indonesia, Sudáfrica y Venezuela) pudo usase ensin tener una cuenta, a cencielles col nome y el númberu de teléfonu. Estos cambeos fueron destinaos a ser una alternativa a l'aplicación WhatsApp. Les actualizaciones posteriores añadieron la posibilidá d'utilizar Facebook Messenger como un veceru de mensaxería de testu de reemplazu en Android.

Messenger pa ordenador editar

Facebook Messenger foi oficialmente llanzáu'l 5 de marzu de 2012 para Windows 7.[9] Les pruebes de software empezaron con un grupu llindáu beta-tester el 21 de payares de 2011,[10] sicasí, un venceyu peneráu del software n'etapa beta foi reveláu públicamente por un blogue israelín llamáu TechIT.[11] Facebook respondió'l mesmu día anunciando la disponibilidad del enllaz al traviés del so Centru d'Asistencia.

Ente les sos carauterístiques inclúi Ticker, una función similar a la barra llateral d'actividaes d'amigos, vistu polos usuarios del sitio web de Facebook. Al momentu del llanzamientu, nun taben disponibles los serviciu de chat, videollamadas y la edición de configuraciones al traviés del software. Foi mentáu polos desarrolladores de Facebook una versión de Mac OS llueu.[12]

En marzu de 2014, decidió dar de baxa Messenger pa PCs d'escritoriu, enfocándose puramente en móviles. Sicasí, dende 2016 ta disponible para PC y tablet con Windows 10.

Jabber editar

Inda cuando yá nun ta disponible una App d'escritoriu, inda puede usase Facebook Messenger dende otros programes qu'utilicen Jabber.[13]

Bots editar

El Chat SDK da serviciu a los desarrolladores d'abrir bots p'aquellos usuarios qu'utilicen Facebook Messenger Bots Facebook Messenger.[14]

Receición editar

En payares de 2014, la Electronic Frontier Foundation (EFF) enlistó a Facebook Messenger (Facebook chat) na so Secure Messaging Scorecard. Recibió una puntuación de 2 de los 7 puntos na tarxeta de puntuación. Recibió puntos por tener comunicaciones cifraes en tránsitu y por completar apocayá una auditoría de seguridá independiente. Perdiéronse puntos porque les comunicaciones nun taben cifraes con claves que'l provisor nun tenía accesu, los usuarios nun podíen verificar les identidaes de los contactos, los mensaxes anteriores nun yeren seguros si robábense les claves de cifráu, el códigu fonte nun taba abiertu a revisión independiente, Y el diseñu de seguridá nun foi debidamente documentáu. Como se dixo por Facebook nel so Centru d'ayuda, nun hai forma de desconectase de l'aplicación de Facebook Messenger. Nel so llugar, los usuarios pueden escoyer ente distintos estaos de disponibilidad, como "Apaecer como inactivu", "Camudar cuentes" y "Desactivar notificaciones". Los medios de comunicación informaron sobre una solución alternativa, primiendo una opción "Borrar datos" nel menú de l'aplicación en Configuración en dispositivos Android, que devuelve al usuariu a la pantalla d'entamu de sesión.

Crecedera d'Usuariu editar

Dempués de ser dixebráu de l'aplicación principal de Facebook, Facebook Messenger tenía 600 millones d'usuarios n'abril de 2015. Esto creció a 900 millones en xunu de 2016, mil millones en xunetu de 2016 y 1.2 mil millones n'abril de 2017.

Referencies editar

  1. «Version 169.0 New! Messenger has a new look and more ways to connect with friends.». Consultáu'l 5 xineru 2023.
  2. «What’s New Dec 14, 2022 Version 390.0». Consultáu'l 5 xineru 2023.
  3. «Facebook Messenger 431.1.0.35.116». Consultáu'l 30 ochobre 2023.
  4. «Messenger apkmirror repo». Consultáu'l 5 avientu 2023.
  5. «Messenger apkmirror repo». Consultáu'l 3 avientu 2023.
  6. Bárcenas García, Javier (13 d'abril de 2013). escritu n'Aveníu Parque Lira Non. 61 Pisu 2, Col. San Miguel Chapultepec, Del. Miguel Hidalgo, C.P. 11850, Ciudá de Méxicu.. Facebook Messenger recibe Chat Heads en Android. https://www.unocero.com.  p. https://www.unocero.com/noticies/gadgets/smartphones/android/facebook-messenger-recibe-chat-heads-en-android/. https://www.unocero.com/noticies/gadgets/smartphones/android/facebook-messenger-recibe-chat-heads-en-android/. Consultáu'l 2 de xunu de 2018. 
  7. «Instant Games».
  8. Zhang, Lucy (19 d'ochobre de 2011). «A Faster Way to Message on Mobile». The Facebook Blogue. Facebook. Consultáu'l 12 d'agostu de 2012.
  9. Constine, Josh (5 de marzu de 2012). «Facebook Messenger For Windows Desktop Chat Client Launches After Leaking». TechCrunch. AOL. Consultáu'l 12 d'agostu de 2012.
  10. Constine, Josh (21 de payares de 2012). «Facebook Testing Messenger for Windows Ticker+Chat Desktop Client». TechCrunch. AOL. Consultáu'l 12 d'agostu de 2012.
  11. אבי ,דוד (29 d'avientu de 2011). «בלעדי: Facebook Messenger עבור מערכת ההפעלה Windows להורדה» (hebréu). TechIT. Archiváu dende l'orixinal, el 24 d'agostu de 2012. Consultáu'l 12 d'agostu de 2012.
  12. O'Connor, Jack (5 de marzu de 2012). «Introducing Messenger for Windows». Facebook. Consultáu'l 12 d'agostu de 2012.
  13. «Messenger» (castellanu). Consultáu'l 11 de febreru de 2018.
  14. https://descargar-messenger.com/nuevos-bots-facebook-messenger/

Enllaces esternos editar