Floyd Landis

ciclista estauxunidense

Floyd Landis (14 d'ochobre de 1975Farmersville (es) Traducir) foi un ciclista d'Estaos Xuníos profesional dende 1999 hasta finales del 2010.

Floyd Landis
Vida
Nacimientu Farmersville (es) Traducir14 d'ochobre de 1975 (48 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Estudios
Estudios Conestoga Valley High School (en) Traducir
Oficiu
Oficiu ciclista
Trayeutoria
Años Equipu Competiciones
2010-2010 Bahati Foundation
2010-2010 Rock Racing
2009-2009 UnitedHealthcare Pro Cycling Team
2005-2006 Phonak Hearing Systems
2002-2004 Discovery Channel
1999-2001 Mercury
Posición o especialidá carrera per etapes
rodador (es) Traducir
escalador (es) Traducir
floydlandis.com…
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Debut y primeros años editar

Debutó como profesional col equipu Mercury Pro Cycling Team en 1999. Esi añu foi terceru nel Tour de l'Avenir, y un añu dempués cuartu. Permaneció nel equipu hasta 2001.

Gregariu de Armstrong editar

Pa 2002 fichó pol US Postal empobináu por Johan Bruyneel y lideráu por Lance Armstrong. Nel añu del so debú nel equipu foi terceru na Tirrenu-Adriáticu en marzu y segundu na Dauphiné Libéré en xunu. Esi mesmu añu corrió per primer vegada'l Tour de Francia, siendo unu de los gregarios de Armstrong nuna carrera que ganó'l texanu per cuarta vegada consecutiva.

En 2003 y 2004 repitió como gregariu de Armstrong nel Tour de Francia. Na so última temporada nel equipu ganó la Vuelta al Algarve, onde amás de la xeneral llogró tamién un trunfu d'etapa.

Ascensu y cayida nel Phonak editar

Debú y progresión como líder editar

Para 2005 fichó pol Phonak suizu, convirtiéndose nel xefe de files d'una formación en reestructuración tres los escándalos de dopaxe protagonizaos na 2004 con Tyler Hamilton y Santi Pérez (dambos positivu por tresfusión homóloga), y que llevaron a la destitución d'Álvaro Pino como direutor, siendo sustituyíu por Juan Fernández. Landis foi esi añu novenu nun Tour de Francia ganáu per séptima vegada consecutiva por Lance Armstrong.

Escándalu nel Tour de Francia 2006 editar

Antes de conocese'l positivu editar

En 2006 tuvo un bon entamu de temporada ganando la París-Niza, según el Tour de California y el Tour de Georgia. Darréu centró la so preparación nel Tour de Francia. Un día antes del entamu de la Grande Boucle fueron escluyíos de la carrera pola so implicación na Operación Puerto dellos corredores, incluyendo a dalgunos de los favoritos y rivales de Landis pa la xeneral: Jan Ullrich, Ivan Basso y Francisco Mancebo. La esclusión d'una mayoría de los sos compañeros d'equipu del Astaná por dichu motivu fizo que Alexander Vinokourov tampoco pudiera participar, a pesar de nun tar implicáu na trama. Estes ausencies, sumaes a la de Armstrong (retiráu voluntariamente tres el so séptimu trunfu), fixeron que la llucha pol maillot mariellu presentárase abierta ya incierta.

Landis xubió al podiu de los Campos Elíseos de París col maillot mariellu como ganador del Tour Francia, tres una exhibición na etapa con final en Morzine.

Positivu per testosterona editar

La Fecha d'entamu|27|xunetu|2006}} l'equipu Phonak confirma'l positivu de testosterona nel control antidopaxe de la decimoséptima etapa. Nella aventayó al qu'a lo postrero sería'l segundu clasificáu, l'español Óscar Pereiro, en más de siete minutos, etapa clave p'alzase cola victoria final. Nel so defensa, aduz primero que'l so cuerpu produz escesu de testosterona. Los analises determinaron, sicasí, que'l positivu yera por cuenta de testosterona sintética. Díes más tarde remana que-y dieron daqué -ensin él sabelo- que-y fixo dar positivu. Otres posibilidaes apuntaes pol ciclista son l'usu de cortisona p'aselar dolores -carez una mancadura de cadril-

Descalificación y sanción editar

El 20 de setiembre de 2007, Floyd Landis ye declaráu culpable del positivu del Tour 2006, polo que'l títulu de campeón recayó automáticamente en Óscar Pereiro.[1]

Presuntu delitu informáticu editar

El 7 de payares de 2009 l'AFLD presentó una denuncia contra Floyd Landis y el so médicu y entrenador Arnie Baker por un posible delitu informáticu contra'l so llaboratoriu antidopaxe en Chatenay-Malabry. La AFLD denunciaba qu'intentaríen hackear el sistema informáticu de dichu llaboratoriu p'aportar al dossier de Landis y manipoliar dellos datos con oxetu de desacreditar al llaboratoriu de la AFLD, responsable de la detección del so positivu por testosterona nel Tour de Francia 2006. El TAS refugara'l recursu efectuáu pola defensa del corredor por posibles vicios de procedimientu per parte del llaboratoriu francés, confirmando la descalificación y sanción de Landis.

El xuez francés Thomas Cassuto, del Tribunal d'Alta Instancia de Nanterre, dictó una orde internacional de busca y captura contra Baker el 4 de payares de 2009. El 15 de febreru de 2010 Pierre Bordry, presidente de la AFLD, declaró al diariu L'Équipe que'l 28 de xineru el xuez confirmára-yos que dictara tamién una orde de busca y captura contra Landis, debiéndose dambes órdenes a que nengún de los dos presentárase ante'l xuez a pesar de ser convocaos.[2]

Landis unvió un corréu electrónicu al diariu Los Angeles Times nel que negaba recibir notificación dalguna sobre una citación xudicial pol casu en cuestión.[3]

Confesión editar

En mayu de 2010 el corredor unvió dellos e-mails a diverses instituciones de ciclismu, ente elles la Federación Estauxunidense y la Xunión Ciclista Internacional, según a antiguos patrocinadores, nos que confesaba que mientres años usó sistemáticamente productos dopantes, señalando amás nos mesmos a otros ciclistes estauxunidenses tales como David Zabriskie, George Hincapie, Levi Leipheimer o Lance Armstrong, como consumidores de la mesma de distintes sustancies dopantes y afirmando que fueron el mesmu Armstrong y el direutor deportivu del que daquella yera'l so equipu, el US Postal, Johan Bruyneel como les persones que lu introducieron nel usu de sustancies prohibíes.[4]

Palmarés editar

2000

2004

2005

2006

2010

Equipos editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar