El Going Merry (ゴーイングメリー号 Gōingu Merī-gō?), conocíu como "Alma de Merry" n'España, foi'l primera barcu de los pirates del Sombreru de Paya nel manga y anime One Piece. Ye una carabela.

Retruca del Going Merry en Odaiba, Tokiu (2003).
El mesmu retruque amosando, tol perfil del barcu.

Historia editar

El Going Merry foi un regalu del sirviente de Kaya, Merry, por salvala del capitán "Kuro", a los pirates de Luffy. Aportó a bien queríu por tola tripulación, cuantimás Usopp, que-y tenía un cuidu bien especial, pos cualquier dañu que-y asocediera, él encargábase de reparalo. El barcu llevólos hasta Grand Line, y depués al traviés de gran parte de la primer metá d'ésta.

Pa llegar a Skypiea, foi remocicáu, incluyéndo-y ales y dándo-y un aspeutu de pita más que de carneru, que yera'l so orixinal. Quedó abondo estropiáu, pero apaeció un espíritu pela nueche que lo reparó hasta dexalo igual que'l diseñu orixinal. Namái Usopp vio esto, y nun lo compartió colos demás.

Al llegar a Water Seven, unos de los carpinteros de Galley-La Company, Kaku, revisó'l barcu y confirmó que taba inservible, yá que la quilla taba rota. Tres esto, Luffy toma la difícil decisión de camudar de barcu, lo cual enfurece a Usopp, que se niega a abandonar a Merry. Ésti dexa la tripulación y reta a Luffy a un duelu que pierde de manera irremediable al ser el capitán muncho más fuerte qu'él. A la fin, Usopp quédase solo col Going Merry, yá que a pesar de ganar el duelu, Luffy regála-y el yá inservible barcu. Dempués ye prindáu por Franky, que lu esplica que l'espíritu qu'iguó'l barcu llámase-y Klabautermann, un tipu d'espíritu qu'apaez pa iguar los barcos a los tripulantes que quixeron y curiaron enforma la nave, adoptando la forma d'un marineru con martiellu.

Al afayase los miembros del CP9, Kaku, tira'l barcu al mar pa destruyilo por completu. Según él, facer yá que el creía que yera lo meyor pal barcu, yá que a pesar de que trabayaba pal Gobiernu Mundial, no fondero yera un carpinteru tamién.

El barcu foi reparáu por Iceburg, que sintió la so llamada en metá del Aqua Llaguna qu'atacaba Water Seven. Asina, el Going Merry remaneció en Enies Lobby, pa salvar a los sos amigos. Mientres tán saleando, atopar con Iceburg en mediu del mar, y sabiendo que la tripulación ta a salvo, el Going Merry partir en dos.

Llorando, Luffy píde-y a Iceburg que por favor repare'l so barcu, sicasí l'alcalde de Water 7 diz-y que'l barcu nun puede salvase y que lo dexe dir. Depués l'espíritu del barcu fála-yos a toos y píde-yos perdón por non poder viaxar con ellos una vegada más. Luffy, otra manera, píde-y perdón por lo muncho que-y fixeron sufrir. Dempués, priénde-y fueu pa evitar que se funda nel mar, argumentando que ye un llugar fríu y solitariu, mientres, de forma poética, empieza a cayer lo qu'en principiu paecía nieve pero, más probable, yeren les llárimes del espíritu de Merry.

Tolos tripulantes, incluyendo a Usopp so la identidá de Sogeking, lloraron la perda de Merry, sacante Zoro y Sanji, quien se caltuvieron fuertes ante'l tarrecible sucesu anque se-yos notaba que taben bien murnios. Y anque entá nun pertenecía a la banda, Franky tamién lloró la so perda cómo si fuera la d'un amigu cercanu.

Les últimes pallabres del Merry fueron:

Sentar..., gustaríame llevalos a toos un pocu más, sentar. Gustaríame tar siempres d'aventures con toos ustedes pero yo... fui bien feliz, siempres me trataron perbién. ¡Munches Gracies, yo siempres fui bien feliz, gracies a toos!


Nel Thousand Sunny, el nuevu barcu de los protagonistes, Franky construyó'l Mini Merry 2, una barca a vapor pa cuatro persones que sirviría pa dir de compres, como una reencarnación del Going Merry. Ésta caltién el mesmu mazcarón de proa en forma de carneru.

Descripción editar

  • Proa: tien la cabeza d'una cabra machu, llugar favoritu de Luffy. Per debaxo del mazcarón, tien un cañón.
  • Babor: la parte izquierda tien un cañón, y amás na parte delantera atópase'l ancla.
  • Estribor: la parte derecha tien otru cañón.
  • Popa: na parte trasera atópase una arboladura que sostién una vela triangular rayada colloráu y blancu. Per delantre d'ésta, atópase la cocina y enriba d'ella, les mandarines de Bellemere, la madre de Nami.

En Mocktown ye remocicáu con aspeutu de pita, por que pudiera volar hasta Skypiea, la isla del cielu, pola Alianza Saruyama.

Referencies editar

Enllaces esternos editar