Heri Frade

periodista asturianu

Heriberto Frade Fernández, más conocíu como Heri Frade, (12 de marzu de 1979La Pola) ye un periodista radiofónicu asturianu especializáu en deportes, y más concretamente en ciclismu. Anguaño dirixe y presenta les ediciones de llunes y vienres de Deportes Cope en La Tarde y de Tiempo de Juego, amás de toles emisiones de ciclismu na Cadena COPE.

Heri Frade
Vida
Nacimientu La Pola[1]12 de marzu de 1979[1] (45 años)
Nacionalidá España
Estudios
Estudios Universidá Pontificia de Salamanca
Llingües falaes castellanu
Oficiu periodista
Emplegadores COPE
herifrade.com
Cambiar los datos en Wikidata

Carrera periodística editar

Heri Frade ye llicenciáu en Periodismu pola Universidá Pontificia de Salamanca dende 2001.[2] Formó parte de la redaición de deportes de la Cadena SER mientres 10 años. Mientres esa dómina, foi coordinador de Carrusel Deportivo, realizando la seición selmanal Otres lligues otros deportes y los resultaos de cada xornada de Segunda B y Tercer División hasta avientu de 2009,[3] onde dexó la coordinación del programa referente de la SER pa pasar a presentar y dirixir xunto con Aitor Gómez SER Deportivos Madrid de llunes a vienres ente les 15:30 y les 16:00. Amás, foi inalámbricu nes grandes vueltes ciclistes, xunto con Íñigo Markínez o Rubén Martín. Tamién foi unviáu especial a los Xuegos Olímpicos de Beixín en 2008.

Tres la llegada a COPE del equipu de Paco González y Pepe Domingo Castaño na temporada 2010/2011, Heri Frade incorporar a COPE,[4] como'l referente en ciclismu de la emisora episcopal xunto con Rubén Martín. Ye l'encargáu de narrar les grandes vueltes ciclistes xunto con Quique Iglesias, Óscar Pereiro, Samuel Sánchez, Juan Fernández y el mentáu Rubén Martín. Mientres les temporaes 2010/2011 y 2011/2012 encargar de dirixir y presentar la edición de sábadu de Deportes COPE, ente les 14:30 y les 15:00 hores la primer temporada y ente les 15:00 y les 15:30 hores la segunda temporada. Tamién ye l'inalámbricu del Getafe para Tiempo de juego.

A partir de la temporada 2012/2013, Heri Frade toma más pesu na programación deportiva de COPE, especialmente pol añu sabáticu de Juan Antonio Alcalá,[5] y el pasu de José Luis Corrochano a presentar los vienres El partido de las 12. Anque la edición de Deportes COPE de los sábados sume, Heri Frade encargar de dirixir y presentar la edición de mediudía de Deportes COPE en La Tarde los llunes y vienres, amás de cuando s'ausenta José Luis Corrochano. Amás, y cola división d'horarios na Lliga BBVA d'esta temporada, Heri Frade empezó encargándose de dirixir una edición de Tiempo de juego los llunes y los vienres por cope.es y l'aplicación de Tiempo de juego, y a partir de la 2016/17 la sesión mañanera de sábados y domingos que cubre los partíos de fútbol de les 13h y 12h respeutivamente. Asina mesmu, sigue al mandu de les emisiones de ciclismu y como inalámbricu del Getafe en Tiempo de juego.

Referencies editar