El iPhone 4 ye un teléfonu intelixente de gama alta, presentáu como la cuarta xeneración de iPhone el 24 de xunu de 2010. Orixinalmente, Apple solo ufiertar en color negru y blancu.

Ficha de softwareIPhone 4
Versión inicial 7 xunu 2010
Sistema operativu iOS 4 (en) Traducir, IOS 5 (es) Traducir, iOS 6 (es) Traducir y iOS 7 (es) Traducir
Tipu serie de modelos de teléfonos inteligentes (es) Traducir
Más información
Sitiu web Web oficial
Etiqueta de Stack Exchange Stack Exchange
Cambiar los datos en Wikidata

A diferencia de les versiones anteriores del iPhone, tien una forma menos arrondada y una carcasa más resistente a base de cristal.

Historia editar

El 19 d'abril del 2010, el sitiu web Gizmodo publicó que mercara un prototipu de iPhone por 5.000 dólares y que lo desmontaren. El prototipu haber perdíu l'emplegáu de Foxconn, Sun Danyong, un home de 25 años, que se suicidó en xunetu de 2009 dempués d'informar de la perda del prototipu nel so poder. Poco tiempu dempués, Gizmodo publicó información detallada sobre'l prototipu. Los socios llegales d'Apple Inc. solicitaron formalmente que'l teléfonu devolver a Apple Inc., y Gizmodo respondió col enfotu de cooperar.

Como especificó Apple, la versión del teléfonu en color blancu daba problemes col funcionamientu normal del teléfonu, lo que retrasó la so salida al mercáu. N'España, el iPhone 4 blancu llanzóse al traviés de la tienda Apple'l 28 d'abril de 2011.[1]

Les últimes noticies avera del nuevu productu de la empresa de Villanueva, Cortés apuntaben a un posible fallu rellacionáu coles antenes de claru producíu pol cortucircuitu ente l'antena encargada de la señal Bluetooth, WiFi y GPS y l'encargada de la señal UMTS y GSM[ensin referencies].Y tamién presentaba fallos con el cargadores d'esta xeneración de iPhone. Cola versión 7.0 del so sistema operativu, el iPhone 4 representaba nel gráficu de barres de la cobertoria un descensu bultable y la corte de la llamada nel casu de tar realizándola, por cuenta de que cola mano taben tapándose les antenes. Apple[ensin referencies] rebatió dicha información na so rueda de prensa del 16 de xunetu. Afirmó que tolos móviles, especialmente los teléfonos intelixentes, sufren un defectu de receición al tapar l'antena. Al iPhone 4 asocedería-y lo mesmo. Por tanto, atribuyir el fallu al diseñu de l'antena resulta un error mundialmente estendíu, que causó gran polémica en rellación col índiz de ventes, el porcentaxe de fallos rellacionaos y el grau de prestu de los usuarios de la marca. Al paecer, esta xeneración de iPhone falla al actualizar el sistema operativu iOS más recién. Pero entá asina van tener qu'actualizalo poles aplicaciones de la so tienda oficial de "App store".

La situación derivó nel despidu del inxenieru responsable del diseñu de l'antena[2] y Apple acabó reconociendo que dalgunos de los sos teléfonos presentaron problemes cola señal, según cómo se sostuviera'l teléfonu, sobremanera n'árees de baxa cobertoria. Ufiertó hasta'l 30 de setiembre de 2010 a tolos propietarios d'un iPhone 4 una funda proteutora ensin costu, al traviés del Programa de fundes pal iPhone 4.[3]

Apple publicó la versión 4.1 d'iOS pa intentar iguar el problema de receición de l'antena GSM. Esti parche namái iguaba un problema de cubicáu de la forma en que les barres de cobertoria representaben la receición de la mesma[ensin referencies], pero nun solucionó'l problema conocíu como "antennagate". Esti fallu ta causáu pol diseñu del teléfonu y nun puede solucionase con una actualización de software. Por esta razón, Apple decidió realizar una campaña llindada (del 23 de xunetu al 30 de setiembre de 2010) d'unviada gratuita de fundes o de devolución del dineru a los usuarios qu'adquirieren una pal so iPhone 4[ensin referencies] (l'usu d'una funda o proteutor torga que los deos del usuariu pongan en contautu l'antena GSM con una parte metálica del xasis del equipu, lo que provoca la perda de señal).

N'abril de 2011, la publicación d'una noticia sobre la baxa proteición del archivu de datos d'allugamientu del iPhone desamarró un nuevu discutiniu.[4]Dichu archivu guarda los datos d'allugamientu del aparatu mientres aproximao l'últimu mes, ta ensin cifrar y amás cópiase al equipu sobremesa al sincronizalo col iPhone. Apple esclarió nun comunicáu oficial que dichu archivu nun s'unvia a la compañía nin s'utiliza con otros servicios que los d'información xeográfica asociaciados al dispositivu. Tamién adelantró que sacaría una actualización de software pa cifrar dichu archivu y enzancar el so posible usu ilicito.[5]

 
Parte trasera d'un iPhone fecha de vidriu, onde se destacar el logo d'Apple.

N'ochobre de 2011, Apple confirmó oficialmente la salida del nuevu iPhone 4S, desmintiendo los rumores sobre la nueva xeneración d'esti móvil táctil, conocíu hasta'l momentu como iPhone 5.

Artículos qu'inclúi l'embalaxe editar

  • iPhone 4
  • Guía d'empiezu rápida con fotos
  • Auriculares.
  • Cable USB con conector Dock de 30 pines.
  • 2 pegatinas del logo d'Apple.
  • Accesoriu pa estracción de tarxeta sim y pañuelu pa llimpiar

Especificaciones editar

  • Colores: Negru y Blancu
  • Almacenamientu: 8,16 y 32 GB
  • Tamañu: 115,5 mm x 59,6 mm x 9,6 mm.
  • Pesu: 137 g.
  • Chip: Apple A4
  • Tamañu de memoria RAM: 512 MB.
  • Tamañu de la pantalla: 3,5 pulgaes.
  • Resolvimientu de la pantalla: 640x960 (Pantalla Retina)
  • Cámara posterior: 5 megapíxeles con flax LED y grabación HD
  • Cámara fronteru: VGA (semeyes y videos)
  • Batería: en llamada 14 h (2G), 7 h (3G); n'Internet 10 h (Wi-Fi), 6 h (3G); 10 h de reproducción de videu, 40 h de reproducción d'audiu.
  • Xiroscopiu de 3 exes, acelerómetro, sensor de proximidá y lluz ambiental, brúxula dixital.
  • UMTS/HSDPA/HSUPA (850, 900, 1900, 2100 MHz).
  • Teunoloxíes GSM y CDMA.
  • WiFi 802.11b/g/n (802.11n namái en 2,4GHz), Bluetooth 2.1 + EDR(Enhanced Data Rate), A-GPS. Nun inclúi GLONASS
  • FaceTime
  • Micro Sim

Configuraciones y funciones editar

Ver tamién editar

Referencies editar


Predecesor:
iPhone 3GS
2009
 
Teléfonu intelixente
parte de la familia Apple iPhone

24 de xunu de 2010 - 17 de setiembre de 2014
Socesor:
iPhone 4s
2011