La India Pale Ale (comúnmente embrivíu como IPA) ye un estilu de cerveza de tradición inglesa que se caracteriza como una ale pálida y esplumosa con un altu nivel del alcohol y de lúpulu. La creación de la India pale ale mientres la década de 1790 foi la resultancia d'esfuerzos de los cerveceros británicos por superar un problema difícil: a empiezos del sieglu XVIII la cerveza nun se caltenía bien nos llargos viaxes pol océanu, especialmente en climes templaos.[1] Estos ambientes faíen que la cerveza volviérase caduca y agria

India Pale Ale
Nome India Pale Ale
Detalles
Más información
[editar datos en Wikidata]

Historia editar

El mercáu de les Indies Orientales yera curiosu pero difícil d'enfusar pa los cerveceros británicos. Dempués d'establecese na India a principios del sieglu XVIII, Gran Bretaña tenía una gran cantidá de tropes y de civiles qu'esixíen cerveza. Sicasí, el viaxe llargo y caloroso resultaba demasiáu difícil pa les dark ales y les porter d'Inglaterra. Les naves salíen de normal de Londres, cruciaben al sur más allá del Ecuador a lo llargo de la mariña d'África, arrodiaben el Cabu de Bona Esperanza y dempués cruciaben l'Océanu Índicu hasta algamar Bombay, Calcuta, y Madrás. Les fluctuaciones de la temperatura yeren enormes, y les agües encrespadas del África meridional daben llugar a un viaxe desaxeradamente violentu.

A pesar d'estes torgues, sicasí, los cerveceros intentaron establecer esportaciones a la India. Les primeres unviaes a la India llevaben en botelles cerveces tipu porter, la cerveza preferida en Londres, que xeneralmente llegaba caducada, mofosa y agria. La solución al problema de la cerveza finalmente vieno d'una receta creada por George Hodgson de la Bow Brewery del este de Londres. Hodgson empezó la unviada de la India pale ale mientres 1790. La versión India yera una variación de la so pale ale, que los londinenses bebieren dende mediaos de 1750. Les pale ales yeren llamaes asina porque yeren más llixeres en color que les brown ales populares y les porters y les stouts.

Antes de la refrigeración y de la pasteurización, les armes de los cerveceros pa evitar la caducidá yeren l'alcohol y el lúpulu. L'alcohol apurre un ambiente contrario pa los microbios y el lúpulu previén la crecedera de les bacteries que causen l'acidez. Poro, l'eleváu conteníu d'alcohol y les altes tases de lupulización eviten que la cerveza ágriese por cuenta de tiempos d'almacenaxe llargu. Hodgson tomó la so receta de la Pale Ale, aumentó considerablemente'l conteníu de lúpulu y alzó el conteníu d'alcohol. La resultancia foi una Pale Ale bien amargosa, alcohólica y esplumosa que podría soportar los desafíos del percorríu y del so almacenaxe na India. L'ésitu de Hodgson aportó a llexendariu.

Gracies en parte a la receta de Hodgson, el mercáu cerveceru indiu amplióse descomanadamente. En 1750, cerca de 1480 barriles salieron d'Inglaterra escontra la India — en 1800, 9000 barriles fueron esportaos y hubo un aumentu de cerca de 7500 barriles n'unviaes mientres años. L'ésitu de IPA llueu foi copiáu poles cerveceríes Salt, Allsopp, y Bass, que se vanagloriaban de ser les primeres en copiar l'estilu de Hodgson. Los cerveceros americanos tamién empezaron a ellaborar cerveza IPA pa la esportación y los mercaos interiores.

La estensión del mercáu indiu de la cerveza causáu pola IPA de Hodgson condució n'última instancia a la edificación de les primeres cerveceríes d'Asia. A finales de 1820 Edward Dyer dir d'Inglaterra pa crear la primer cervecería india en Kasauli (conocida más palantre como Dyer Breweries en 1855) nos montes de Himalaya, produciendo la primer cerveza Lion asiática. Dyer instaló más cerveceríes en Solan, Shimla, Murree, Rawalpindi y Mandalay. Otru empresariu, H G Meakin, treslladar a la India y mercó les vieyes cerveceríes de Shimla y de Solan de Edward Dyer y amestó más en Ranikhet, Dalhousie, Chakrata, Darjeeling y Kirkee. En 1937, cuando Birmania dixebrar de la India, reestructuraron a la compañía colos sos activos indios como Dyer Meakin Breweries, convirtiéndose nuna compañía pública na bolsa de Londres. Dempués de la independencia en 1949, N.N. Mohan asumió'l control a xerencia de la compañía y el nome foi camudáu a Mohan Meakin. La compañía sigue produciendo la cerveza por tola India al día de güei y la Lion inda ta disponible nel norte de la India.

Col tiempu l'estilu tomó popularidá nel nuevu mundu y la primera IPA producida nes Americas foi por White Bay Brewing Company.[2] Nel presente más de 1500 cerveceríes producen l'estilu a nivel comercial nel hemisferiu oeste cola mayor producción concentrada en Brasil, Estaos Xuníos y Arxentina.

Referencies editar

  1. Andrew North. "The return of the Indian Pale Ale" (La torna de la India Pale Ale). Noticies de la BBC. Fecha 25-08-2012
  2. White Bay Brewing Company

Cerveza IPA nel mundu. Información y llistáu de cerveces India Pale Ale.

3. ¿Qué ye una IPA? Referencies del estilu. Guía d'Estilos de Cerveza BJCP 2015 n'Español