Islles Arnarvon

grupu d'islles de les Islles Salomón

Les Islles Arnarvon son un grupu d'islles de les Islles Salomón. Alcuéntrense na provincia d'Isabel y cerca de la islla de Wagina na provincia de Choiseul.

Islles Arnarvon
Situación
ReinosBandera de les Islles Salomón Islles Salomón
Provincia (es) Traducir Isabel (es) Traducir
Tipu grupu d'islles
Asitiáu en Océanu Pacíficu
Coordenaes 7°27′S 158°00′E / 7.45°S 158°E / -7.45; 158
Islles Arnarvon alcuéntrase n'Islles Salomón
Islles Arnarvon
Islles Arnarvon
Islles Arnarvon (Islles Salomón)
Datos
Altitú media 4 m
Cambiar los datos en Wikidata

Xeografía editar

Les islles Arnavon consisten en:

Área de conservación editar

Les islles Arnarvon son el hogar del Área de Conservación Marítima d'Arnarvon, que ocupa 157 quilómetros cuadraos ente les islles de Santa Isabel y Choiseul nos estrechos de Manning.

L'Área de Conservación foi establecida en 1995 y foi la primer área de conservación marina xestionada pola comunidá nes Islles Salomón.

Ye un llugar d'añerar pa tortugues marines de Hawksbill (tortuga Carey),[1] en peligru críticu.[2] Los avistamientos de delfín de botella del Indo-Pacíficu (Tursiops aduncus) fueron confirmaos nesta Área de Conservación.

L'Área de Conservación Marítima d'Arnarvon ye identificada como una área con alta biodiversidá y valores de conservación. Los sitios de petones nel Área de Conservación Marina d'Arnarvon fueron estudiaos en 2014 alredor de Kerehikapa y Sikopo dientro de les llendes del área de conservación, según l'área alredor de Malakobi, que s'atopa fora del área d'estación.

El sitiu de Kerehikapa tenía una media de 51% LCC, que foi la cubierta media de coral vivu más alta de toles árees analizaes nes Salomón.

Un sitiu tuvo'l más altu en total con 69% de LCC. Les algues representaben una media del 30% alredor de Kerehikapa y taben compuestes predominantemente d'Algues coralines crustoses y algues de turba.

Kerehikapa foi dominada por Acropora, siguíu por Porites. Estos dos xéneros dominantes representaron más del 40% del coral reparáu nesti sitiu.

Sikopo tenía namái un 30% de LCC cuando se compara con Kerehikapa con cantidaes significatives d'escombros de coral y bien poca estructura de petones, que pudo ser daños causaos pol Tsunami que golpeó la provincia d'Isabel n'abril de 2007.

Los xéneros dominantes alredor de Sikopo yeren Acropora y Montipora, con Cyphastrea a niveles más grandes en comparanza con otres rexones de les Salomón. L'estudiu fora del área de conservación en Malakobi identificó la cubierta de coral vivu algamó drásticamente del 8 al 45%.

La cubierta media d'algues del 52% foi uniformemente estendida ente algues coralines de la corteza, algues coralines erectes, macroalgues, turba, y turba con sedimentos. Malakobi foi apoderada por Acropora, Isopora y Porites.

Referencies editar

  1. Arnavon Community Marine Park, (n'inglés)
  2. «Sharing stories of the sea: from Torres Strait to the Solomon Islands». Indigenous.gov.au. Commonwealth of Australia. Archiváu dende l'orixinal, el 27 January 2014. Consultáu'l 19 April 2013.(n'inglés)

Enllaces esternos editar