Juan y Junior foi un dúu musical español de curtia vida, n'actividá ente 1967 y 1969.

Juan y Junior
Datos
Tipu dúu musical
Miembros Juan Pardo y Antonio Morales Barreto
Xéneru pop
País  España
Orixinarios de Bandera de la Ciudá de Madrid Madrid
Fecha fundación 1967
Fecha disolución 1969
Cambiar los datos en Wikidata

Los sos integrantes fueron Juan Ignacio Pardo Suárez (1942, Palma de Mallorca, España) y Antonio Morales Barretto "Junior" (1943-2014, Manila, Filipines).

Historia editar

Juan y Junior empezaron la so carrera primero en Los Pekenikes y darréu en Los Brincos nos años 60. En febreru de 1967 formaron el dúu Juan y Junior. La so discografía ye curtia (tan solo 6 senciellos) pero enllena d'ésitos.

Cabo reseñar que'l cantar A dos neñes foi creada pensando en Rocío Dúrcal y Marisol. Darréu, Junior casase con Rocío Dúrcal, siendo una pareya bien sólida, tres hijos (Carmen, Antonio y Shaila), hasta'l fallecimientu de Rocío en marzu de 2006.

En 1968  encargase de componer tola banda sonora y temes musicales de la película Solos los dos, dirixida por Luis Lucia Mingarro y protagonizada por Marisol y  Palomo  Linares.

L'últimu ésitu foi Anduriña, balada qu'emocionaría al pintor Pablo Picasso hasta'l puntu d'ufiertar unu de los sos grabaos pa ilustrar la so funda.

Un incidente asocedíu cuando Juan, n'ausencia de Junior, trata de correxir una grabación cola so voz en llugar de la del so compañeru, foi'l desencadenante de la so estinción como dúu, tomando cada unu d'ellos carreres en solitariu: curtiu la de Junior y más llarga la de Juan Pardo (con ésitos como La Charanga, La mio Guitarra, María Madalena...) amás del so llabor como productor.

Discografía editar

  • A Dos Neñes / #Tres Díes (Novola, 1967)
  • Fáltanos Fe / So El Sol (Novola, 1967)
  • La Caza / Nada (Novola, 1967)
  • Departamentu De Radio (Novola, 1967)
  • Anduriña / Para Vierte Rir (Novola, 1968)
  • Tiempu D'Amor (Novola, 1968)
  • Anduriña / To Girls (Zafiru, 1968)
  • Lo Qu'El Vientu Llevó #El to Güeyos (Novola, 1968)

Referencies editar

Enllaces esternos editar