July Naters

actriz peruana

Julia María Naters Romero, más conocida como July Naters, ye una productora y direutora de televisión y teatru peruana, creadora de l'asociación cultural Patacláun.[1]

July Naters
Vida
Nacimientu Limasieglu de XX
Nacionalidá Bandera del Perú Perú
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu actriz
IMDb nm4587311
Cambiar los datos en Wikidata

Carrera editar

Empezó como actriz a los 16 años. Darréu, en 1990, Naters creó'l grupu de teatru Patacláun, qu'entiende un grupu d'actores risibles, que cultivaben l'estilu claun.[2] A los pocos años d'empecipiase como función teatral como Patacláun nel A.M.O.R., Pataclaun na ciudá y Pataclaun endolcáu, Patacláun empezó a salir na televisión, comprobando ser un aceptable proyeutu.

La primer serie de televisión en ser producida foi Pataclaun, que duró de 1997 a 1999 por Frecuencia Llatina. Tamién produció y dirixó de volao el programa El 4º de Juan.[3] Depués del final de la serie, presentó'l so quintu montaxe teatral Pataclaun en... venta, que duró 8 meses.

En 1997 tamién dirixó la obra El xuiciu final.[4]

En 2003 produció la serie Carina d'atún para Frecuencia Llatina y l'espectáculu teatral El round del claun estrenáu nel festival de teatru de Manizales (Colombia), depués en Lima presentar mientres tres meses.

L'añu siguiente produció Patacomix por Panamericana Televisión, y la reposición de El round del claun.

Depués de producir l'espectáculu de teatru La santa comedia,[5][6] la trama foi lleva a la televisión como El santu conventu (2008-2010) por América Televisión.

En 2011 produció La santa sazón.[7]

En 2012 Naters llaborió como profesora d'espresión corporal na academia de Operación Triunfo.[8]

En 2013 ye parte del xuráu nel programa concursu Rojo Fama Contrafama.[9]

En 2017, Naters va producir la nueva serie de comedia familiar en Llatina, Pensión Soto, cola participación de Tatiana Astengo.

Referencies editar

Enllaces esternos editar