Televisión

medio de telecomunicación pa tresmitir y recibir de imáxenes en movimientu

La televisión (TV) ye un sistema de telecomunicación pa la tresmisión y receición d'imáxenes (en movimientu) y soníu a distancia.

Televisión
industria (es) Traducir, infraestructura y tipo de medios de comunicación (es) Traducir
Instalaciones
Formáu por canal de televisión, canal de televisión, cadena de televisión, televisor, telespectador (es) Traducir y Audímetro (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Esta tresmisión pue ser efeutuada mediantes ondes de radio o por redes especializaes de televisión per cable.

La pallabra "televisión" ye un híbridu de la voz griega "Tele" (distancia) y la llatina "visio" (visión). El términu televisión se refier a tolos aspeutos de tresmisión y programación de televisión. A vegaes abreviase como TV.

Televisor (o tele como ye conociú coloquialmente) ye la terminal que recibe la señal y l'amuesa nuna pantalla, tien dellos controlespa axustes y opciones.

Anguaño la televisión ye un de los aparatos más usaos na vida del home, amás de ser el mediu de comunicación más difundíu del mundu, siendo mui influyente nes costumes culturales y de consumu. Funciona en base a la fotolletricidá, que fai la tresformación de la lluz en corriente llétrica. Les imáxenes que garra una cámara emitense por ondes d'alta frecuencia hasta les antenes de receición y reproducense al traviés del tubu d'imaxe del televisor.

Ver tamién editar

Emisiones televisives editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar