Kanna Arihara (有原 栞菜 Arihara Kanna?, 15 de xunu de 1993Yokohama), conocida profesionalmente como Kanna (栞菜?),[2] ye una ex-cantante, actriz y modelu xaponesa. Arihara empezó la so carrera como aprendiz del proyeutu idol Hello! Project, y más tarde debutó como miembru del grupu femenín °C-ute en 2006. Dempués d'abandonar el grupu en 2009, Arihara dedicóse principalmente a modelar y actuar.

Kanna Arihara
Vida
Nacimientu Yokohama15 de xunu de 1993[1] (30 años)
Nacionalidá Bandera de Xapón Xapón
Estudios
Llingües falaes xaponés
Oficiu actriz, tarenta, cantantemodelu
Miembru de ℃-ute (es) Traducir
Xéneru artísticu J-pop
Discográfica zetima
helloproject.com…
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

2004-2009: °C-ute editar

Arihara nació'l 15 de xunu de 1993 na ciudá de Yokohama, prefeutura de Kanagawa. En 2004, xunir a Hello! Project como parte de Hello Pro Egg. Más palantre pasó a ser miembru de Tomoiki Ki wo Uetai, pero depués graduóse del grupu y foi asitiada en °C-ute en xineru de 2006, cuando cuntaba con apenes trece años d'edá.

El 26 de febreru de 2009, Hello! Project anunció que Arihara taba teniendo dificultaes pa presentase nel escenariu por cuenta de que carecía d'un juanete, y que taría ausente de les actividaes del proyeutu y grupu mientres recibía'l tratamientu fayadizu.[3] Mientres el so hiatus, Hello! Project anunció en xunetu que Arihara decidiera abandonar el grupu y que nun tornaría nel futuru.[4] Arihara espresó que se sentía cansada de la so vida como idol y que deseyaba volver ser una moza normal, anque tamién s'abarruntó que la causa de la so partida deber a un escándalu que saliera a la lluz casi un añu antes, nel cual Arihara foi vista nuna cita con Ryōsuke Hashimoto, un miembru de Johnny & Associates.

2010-presente: Modelaje y actuación editar

Arihara tornó a l'atención pública a principios de 2010, cuando Erika Umeda reveló nel so blogue qu'inda taben en contautu cola otra. En mayu, Arihara abrió'l so propiu blogue oficial. En xunu, revelóse que Arihara roblara un contratu con Blue Rose, una axencia de talentos y modelaje.[5] Poco dempués, Arihara abandonó Blue Rose y robló con Toki Entertainment.

Dende'l 6 de xineru hasta'l 11 de xineru de 2016, Arihara actuó nel proyeutu Quantum Dolls como "Mayumi Asamiya", xunto a la so antigua compañera de Hello! Project, Maasa Sudo.

Vida personal editar

En 2008, el númberu de setiembre de la revista sensacionalista BUBKA informó que Arihara tuviera una cita nun cine col idol Ryōsuke Hashimoto, un miembru de Johnny & Associates. Esto afectó la so imaxe pública, yá que pocu dempués de la publicación, mientres un eventu d'apertón de manes de °C-ute dalgunos fanáticos negar a estrechar la mano de Arihara, lo que provocó qu'esta va empezar a llorar en mediu del eventu. El sitiu web Escite venceyó esti eventu cola repentina partida de Arihara de °C-ute.[6]

Referencies editar

  1. URL de la referencia: https://www.csfd.cz/tvurce/293762/. Apaez como: Kanna.
  2. «株式会社トキエンタテインメントToki Entertainment». Toki Entertainment. Consultáu'l 19 de xunu de 2017.
  3. «『℃-ute 有原栞菜』に関するお知らせ» (xaponés) (26 de febreru de 2009). Archiváu dende l'orixinal, el 28 de febreru de 2009.
  4. «『℃-ute 有原栞菜』に関する大事なお知らせ» (xaponés) (11 de xunetu de 2009). Archiváu dende l'orixinal, el 18 d'ochobre de 2009.
  5. Tienes d'especificar urlarchivu = y fechaarchivu = al usar {{cita web}}.«BLUE Official Site - Kanna Arihara 有原 栞菜». Archiváu dende l'orixinal, el 4 d'abril de 2010.
  6. «恐怖! 次々と消える「ジャニタレを愛したアイドルたち」» (xaponés). Cyzo Woman (14 de xunetu de 2009). Consultáu'l 21 de xunetu de 2012.

Enllaces esternos editar