La Bala

youtuber, cantante, actriz, artista y empresaria mexicana

María Isabella de La Torre Echenique (17 de xunetu de 2004Ciudá de Méxicu), más conocida como La Bala, ye una youtuber, cantante, compositora, escritora y artista mexicana.[1][2][3] Empezó como youtuber cuando tenía 11 años, cuando tuvo la idea de grabar un videu y los sos padres sofitáronla. Na so canal realizó principalmente sketches y parodies, anque nos años siguientes empezó a faer vlogs, parodies musicales, desafíos, chancies, etc.

La Bala
Vida
Nacimientu Ciudá de Méxicu17 de xunetu de 2004 (19 años)
Nacionalidá Bandera de Méxicu Méxicu
Residencia Ciudá de Méxicu
Llingua materna castellanu
Familia
Padre Alfredo de la Torre
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu youtuber, cantante, compositora, actrizbaillarina
Emplegadores YouTube (en) Traducir  (setiembre 2015 –
Nickelodeon Latinoamérica (es) Traducir  (mayu 2018 –
Premios
Seudónimos La Bala
Xéneru artísticu pop llatín
reggaeton
dance pop (es) Traducir
música urbana (es) Traducir
Mena de voz mezzosoprano lírica (es) Traducir
Instrumentu musical voz
ukelele (es) Traducir
IMDb nm10345238
Cambiar los datos en Wikidata

En 2017, foi anunciada como una de les anfitrionas nos Eliot Awards Mexico.[4] En 2018, interpretó un personaxe más risonderu, bocayón y cómicu na película Llucha de Xigantes, onde interpretó a Beita, una moza con doble animo.[5]​ N'ochobre d'ese mesmu añu, participó nel llargumetraxe Ralph Breaks the Internet, interpretando a Swati.​ Esi mesmu añu publico'l so primer llibru Vistmond: El cuartel de los suaños.[6] En 2019, formó parte del repartu secundariu de la película mexicana, Un pá pirata, interpretándose a ella mesma. Esi mesmu añu foi escoyida como embaxadora de Nickelodeon en Llatinoamérica y apaeció en seriar Club 57.[7] A finales d'esi añu, realizo una presentación en vivu y recibió el premiu a Inspiración favorita» nos Nickelodeon Kids' Choice Awards México.

N'agostu de 2019, de La Torre foi escoyida como presentadora de los Nickelodeon Kids' Choice Awards México al pie de Jaime Camil, amás interpreto en vivu'l so cantar "Pijamas".[8] A fines d'esi añu, La Bala estreno la so propia serie ecolóxica en Nickelodeon denominada Planeta Bala.[9][10] En 2021 recibió'l premiu a «Inspiración» de los Nickelodeon Kids' Choice Awards México , premiu qu'esi añu ganar al pie de ella: Sol Carlos, Josué Benjamin y Pau Zurita.[11]​ En paralelu a la so carrera como actriz, La Bala participó como cantante y escritora como dalgunos de los sos proyectos. Collaboró con otros YouTubers como Luisito Comunica, Berth Oh!, La Diversión de Martina, Gibby ente otros y atropó más de cuatro millones de suscriptores en YouTube.[12]

Referencies editar

Enllaces esternos editar