Leo Howard

actor estauxunidense

Leo Richard Howard (13 de xunetu de 1997Newport Beach (es) Traducir) ye un actor y artista marcial d'Estaos Xuníos y modelu que ye meyor conocíu pol so papel de Leo Little na serie curtia de Disney Channel, Leo Little's Big Show, col so co-estrella G. Hannelius como Amy Little, que foi atayáu asina que Leo podría centrase en Kickin' It. Amás d'actuar, Howard tamién ye conocíu poles sos habilidá d'artes marciales. Incorporóse les sos habilidaes de Wushu y karate en munches de les sos películes y papeles de la televisión,[2] como "Nuevu Snake Eyes" na película de 2009, G.I. Joe: The Rise of Cobra, como «Mozu Conan» na película de 2011, Conan the Barbarian, y como Jack na serie de Disney Kickin' It.

Leo Howard
Vida
Nacimientu Newport Beach (es) Traducir13 de xunetu de 1997 (26 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Residencia Studio City
Llingua materna inglés
Estudios
Estudios Tri-City Christian School (en) Traducir
Llingües falaes inglés[1]
Oficiu
Oficiu actor, actor de televisión, modelu, karateka, actor de cinedireutor de televisión
IMDb nm1795989
leo-howard.com
Cambiar los datos en Wikidata

Primeros años editar

Leo Howard nació'l 13 de xunetu de 1997 en Newport Beach, California, fíu de Randye y Todd "El Gran Bulldog" Howard.[3][4][5]Los sos padres son criadores de perros profesional y el Ranchu grande de Bulldog, onde s'especialicen en bulldogs inglés y francés de cría. Howard asistió a escueles cristianes de Tri-City en Vista, California, pasó gran parte de la so infancia y creció na pequeña ciudá de Fallbrook, nel norte del Condáu de San Diego, enantes de dedicase a una carrera de tiempu completu.

Artes Marciales editar

Howard desenvolvió un interés nes artes marciales a la edá de tres años y empezó a estudiar a la edá de cuatro años cuando los sos padres matricular nun dojo en Oceanside, California. Un añu más tarde, los sos padres matricular n'otru dojo que s'especializó na disciplina d'Okinawa de Shorin Ryu y a la edá de siete años, empezó a desenvolver les sos habilidaes nes artes marciales estremes por aciu la adición a la so rutina de ximnasia. Howard empezó a entrenar en campeón del mundu d'artes marciales Matt Mullins cuando Mullins fixo una esceición que dexa Howard pa convertise nel estudiante más nuevu de la so clase. A la edá d'ocho, Howard ganara tres campeonatos del mundu. La so especialidá ye Shorin Ryu, na que llogró la petrina negra.A la edá de nueve años, Howard convertir nel miembru más nuevu pa realizar col equipu de rendimientu de Mullins Sideswipe, un grupu itinerante basáu n'artes marciales qu'entretien a audiencies en tol país con una combinación d'artes marciales, danza y acrobacia. En xunu de 2011, faló de Howard de la esperiencia na realización con Sideswipe: "Creo que ye lo que realmente me tien adictu a realizar. El mio papel camudó como crecí como artista y a cencielles crecíu. Yo taba bien, nun yera grande al empiezu, polo que me esforse al máximu y, de siguío, poof! Equí toi, esti llindu mozu corriendo perhí faciendo karate. Pero pa los dos últimos años fui unu de los intérpretes principales." El so interés nos artes marciales -y permitio participar en Kickin' it.

Los sos empiezos editar

A temprana edá, Howard yera un fanáticu de les películes de Bruce Lee y Chuck Norris y almiraba la so capacidá pa incorporar les artes marciales na so actuación. Na edá de siete años, Howard díxo-y a la so madre que quería ser actor. Foi nun tornéu d'artes marciales que Howard foi afayáu primero por daquién que pensaba tenía mirar pa dir al mundu del espectáculu y lo que se refier al so axente de talentu. Esto llevó a trabayar como modelu pa impresión publirreportajes y depués como actor n'anuncios publicitarios. En 2010, Howard recordaba'l so entusiasmu por aprucir nel mundu del espectáculu, diciendo: "Consiguir un comercial foi como consiguir un papel nuna película pa mi". En 2005, Howard fixo'l so debú en televisión poco primero del so octavu cumpleaños con un pequeñu papel d'invitada na serie d'USA Network, monxu vistíu como un "karate kid" pa Halloween, la so una llinia nel episodiu "Seique ye mieu de karate". Howard pasaría los próximos años realizar con equipu de rendimientu Sideswipe enantes de volver actuar en 2009. En 2009, Howard consiguió'l so primer trabayu constante entevistes a celebridaes como "Leo Little", el anfitrión de la serie de Disney Channel de forma curtia, "Leo Little Big Show", y fixo'l so debú nel llargumetraxe como "Eric Brooks" na familia de cine Aussie y Ted.

Vida personal editar

Howard ye educáu en casa p'afaer el so horariu de trabayu ocupáu en Kickin'it y pasa la mayor parte del so tiempu viviendo en casa de la familia Howard en Studio City, California, cuando él ta trabayando, pero afirma qu'entá considera'l so pueblu infancia de Fallbrook la so casa. Ente que inda se dedica a la so pasión poles artes marciales, Howard declaró que se convirtió en más cuidadosu cuando se trata de "llucha" y "sparring" partíos, debíu al potencial de mancadures que podríen interferir coles sos obligaciones como actor. Les aficiones de Howard inclúin cocina, tocar la guitarra y recueya d'armes antigües, incluyendo espaes y cuchiellos. La pieza central de la so coleición, siendo la gran espada de Conan que foi presentada a él dempués de la filmación completar en Conan the Barbarian. Howard espresó'l so amor polos animales y tien una bulldog mascota llamada "Bella". Interésase tamién en medicina veterinaria y ye voluntariu nuna clínica veterinaria llocal nel so tiempu llibre.

Filmografía editar

Film
Añu Película Rol Notes
2009 Aussie and Ted's Great Adventure Eric Brooks
2009 G.I. Joe: The Rise of Cobra Snake Eyes (G.I. Joe) / Young Snake Eyes Realizó la so propia escena de riesgu
2009 Shorts: La piedra máxica Laser Short Papel Secundariu
2009 Children of the Corn Voces adicionales
2010 Logan Logan Hoffman Papel Principal
2011 Conan the Barbarian Nuevu Conan
2013 G.I. Joe: Retaliation Young Snake Eyes
Televisión
Añu Programa Rol Notes
2005 Monk Little Karate Kid Temporada 4 Episodiu 2 "Mr. Monk Goes Home Again"
2009–2010 Leo Little's Big Show Leo Little Rol principal
2009–2010 Zeke & Luther Hart Hamlin Temporada 1 Episodiu 16 "Crash Dummies";

Temporada 2 Episodiu 13 "Treasure"

2011 PrankStars

Episodiu: "Stick it to Me"

Kickin' It

Jack Brewer Rol principal; Serie Orixinal de Disney XD
2012–2013 Shake It Up Logan Hunter Rol recurrente; Serie Orixinal de Disney Channel na tercer temporada

Premios editar

Awards
Añu Premiu Categoría Rol Película Resultáu Referencia
2010 Young Artist Award Best Performance in a Feature Film
Young Ensemble Cast
(shared with Jimmy Bennett, Jake Short, Devon Gearhart, Jolie Vanier and Trevor Gagnon)
Laser Short Shorts Ganador [6]

Referencies editar

Enllaces esternos editar