Leonardo Simons

presentador de televisión arxentín

Simón Leonardo Wowe (1 de setiembre de 1947Buenos Aires – 15 d'ochobre de 1996Buenos Aires)[3] foi un actor y presentador de televisión arxentín.

Leonardo Simons
Vida
Nacimientu Buenos Aires1 de setiembre de 1947[1]
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Muerte Buenos Aires15 d'ochobre de 1996[1] (49 años)
Sepultura Cementerio Israelita de La Tablada (es) Traducir[2]
Causa de la muerte suicidiu
Estudios
Estudios Escuela Técnica Otto Krause (es) Traducir
Oficiu presentador de televisión
IMDb nm1077951
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía y carrera editar

Formáu nel senu d'una familia humilde, nel barriu porteño de Villa Crespo, Simons empezó a trabayar como vendedor ambulante a los 11 años, y más tarde, dio rienda suelta a la so vocación cola animación de bailles escolares, mientres les fines de selmana.

En pasando pol colexu secundariu Otto Krause, inscribióse simultáneamente na Facultá d'Inxeniería y nel Institutu Cimeru d'Enseñanza Radiofónica (ISER), llugar onde finalmente forxó la so carrera, recibiéndose en 1968.

Nesi mesmu añu, dos meses dempués de graduase como llocutor nacional, Simons empezó la so carrera televisiva con dos ciclos en Canal 13: La campana de cristal, xunto a Nelly Raymond y Fernando Bravo, y La Feria de l'Allegría, de la mano de Colomba y Guillermo Brizuela Méndez.

Al poco tiempu, concretó'l so pase a Canal 9, onde se convirtió nun referente de la presentación de programes d'entretenimientos, ente los que se destacar Música en Libertad, Camino de la fama, Sábados de la bondad, Domingos pa la mocedá y Finalísima.

Salvo una curtia temporada en 1983 n'ATC, realizando la presentación del programa ómnibus creáu pol productor televisivu Roberto Fontana llamáu Sábadu de toos, el nome del animador tuvo amestáu mientres más de 20 años a la canal d'Alejandro Romay, onde permaneció hasta qu'en 1992 abandonó la presentación del ciclu Finalísima.

En 1993, cuando robló contratu con Telefé pa presentar el ciclu Ta Te Show, que s'emitía los sábados a les 20 hores.

Amás del so trabayu na pantalla chica, el presentador producía programes de radio y televisión, al traviés de la so propia axencia de publicidá, Prodiartel SA, allugada n'Avenida Córdoba al 1400 de la ciudá de Buenos Aires, dende que les sos oficines decidió suicidase refundiándose d'una de les sos ventanes y cayendo al patiu internu del edificiu'l 15 d'ochobre de 1996. Tuvo casáu con Alicia Gorbato, con quien tuvo dos fíos (Vanesa y Bárbara) y otru fíu, y finalmente en pareya con Ruth Kisielnicki.

Filmografía editar

Televisión editar

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: Find a Grave. Identificador Find a Grave: 7670724. Apaez como: Leonardo Simons. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. URL de la referencia: https://es.findagrave.com/memorial/7670724/leonardo-simons.
  3. Leonardo Simons dexó tres cartes y matóse tirándose per una ventana

Enllaces esternos editar