Liesel Matthews (o Liesel Pritzker, Nacida'l 14 de marzu de 1984, Chicago, Illinois), ye una rica heredera y actriz americana. Pritzker ye heredera de los hoteles y la fortuna de Hyatt y foi actriz dende neña, debutó como Sara Crewe en La Princesina. La Princesina ye una adautación de 1995 a la obra clásica de la escritora Frances Hodgson Burnett.

Liesel Matthews
Vida
Nacimientu Chicago[1]14 de marzu de 1984[2] (40 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Residencia Gran Boston
Familia
Padre Robert Pritzker
Hermanos/es
Estudios
Estudios Universidá de Columbia
Oficiu actriz de teatruactriz de cine
IMDb nm0560093
Cambiar los datos en Wikidata

Familia editar

Liesel nació na inmensamente rica familia Pritzker. Ella ye unu de los dolce nietos que sobrevivieron del patriarca Abram Nicholas Pritzker, financieru ya industrial, que morrió en 1986. El so tíu, Jay Pritzker, ye'l fundador de la cadena d'hoteles Hyatt y de l'aereollinia Braniff dende 1983-1988. La familia controla la oficina de creitu de TransUnion y les Royal Caribbean Lines (empresa de barcos de cruceru). La familia de Pritzker tuvo cerca del visu na llista de les families más riques d'América de la Revista Forbes desque empezó a publicar en 1982. Liesel utiliza'l nome artísticu “Matthews” pol so hermanu, Matthew, dempués d'una batalla ente los sos padres con rellación a si ella ten de ser conocida como Liesel Pritzker-Bagley (Bagley que ye nome del so padrastru) o a cencielles Liesel Pritzker.

Educación editar

Liesel graduóse na Secundaria de Nueva Trier fora de Chicago y matriculó na Universidá de Columbia.

Liesel estudia anguaño nel institutu culinariu de francés en Nueva York.

Denuncia editar

Mientres los sos años d'estudiante na Universidá de Columbia, Liesel y el so hermanu Matthew guardaron una denuncia interpuesta contra'l so padre pola familia de Pritzker na que denunciaben al so padre por habese apropiáu del dineru que se-yos afitara pa ella y el so hermanu.

A principios de 2005, les partes solucionaron l'asuntu. Los detalles del alcuerdu nun se fixeron públicos, pero los rumores dicen que Liesel Pritzker y el so hermanu quieren recibir casi $500 millones cada unu d'ellos como compensación. Esto fadría a Liesel y a Matthew Pritzker los mozos más ricos de los Estaos Xuníos.

Preparación pal Trabayu editar

Pritzker fixo los sos estudios de primera etapa en Vincent, Brixton, y ganó una beca del mundu del teatru pol so funcionamientu.

Filmografía editar

Referencies editar

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 15 avientu 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Identificador GND: 1019163283. Data de consulta: 17 ochobre 2015. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.

Enllaces esternos editar