Llanura del nordeste de China

La llanura del nordeste de China (chinu tradicional: 東北平原, chinu simplificáu: 东北平原, pinyin: Dōngběi Píngyuán), tamién conocida como la llanura de Manchuria, asítiase nel nordeste de China. Alcuéntrase ente'l Gran Khingan y el Baxu Khingan y los montes Changbai. Con una superficie total de 350 000 km², ye la mayor llanura de China, con una elevación inferior a 200 metros. Los ríos Songhua, Nen y Liao percuerren al traviés de la so vasta y fértil tierra. Esta llanura inclúi la de Songnan al norte, la de Liaohe al sur y la llanura de Sanjiang nel nordeste.

Llanura del nordeste de China
Situación
Tipu tierras bajas (es) Traducir
Coordenaes 45°N 125°E / 45°N 125°E / 45; 125
Llanura del nordeste de China alcuéntrase en República Popular China
Llanura del nordeste de China
Llanura del nordeste de China
Llanura del nordeste de China (República Popular China)
Datos
Cambiar los datos en Wikidata

La zona ye afecha pa la agricultura mecanizada y enormes árees tán llantaes con trigu, maíz, soya, arroz, remolacha azucrera y xirasol. Hai bien pocos árboles nesti paisaxe, polo xeneral álamos en llargues files a lo llargo de les carreteres, o en dambos llaos de los ferrocarriles. Amás, nun hai munches valles nel paisaxe, anque hai munchos barganales de madera o de piedra axacentes a les cases. Tamién hai munches güelgues, vastos banzaos, y munches árees que tán suxetes a hinchentes.

La llanura Songliao (chinu tradicional: 松遼平原, chinu simplificáu: 松辽平原, pinyin: Sōngliáo Píngyuán) ye la parte de la llanura del nordeste que s'atopa en Manchuria.

Referencies editar

Enllaces esternos editar