Llinguaxe de programación esotéricu

Un llinguaxe de programación esotéricu o exóticu ye un llinguaxe de programación minimalista, que la so utilidá pa la programación de proyeutos de gran tamañu ye dudosa de normal por cuenta de la so naturaleza cégara o otra carauterística que nun ye común n'otros llinguaxes. Amás de normal úsense como prueba de conceutu na creación de llinguaxes de programación Turing completus.

Ficha de softwareLlinguaxe de programación esotéricu
Cambiar los datos en Wikidata

Polo xeneral estos llinguaxes tienen una sintaxis bien básica, con un alfabetu bien acutáu, lo que los fai especialmente peculiares nel so implementación. Na so creación munches vegaes primó la diversión per parte de los desarrolladores, sobre la utilidá. Sicasí, coles mesmes trátase de llinguaxes que funcionen como un desafíu tantu pa quien los crean, como para aquellos qu'intenten programar con ellos.

Exemplos editar

Un llinguaxe exemplar d'esti tipu ye P′′, creáu pol informáticu teóricu italianu Corrado Böhm en 1964, y que se constitúi como'l primer llinguaxe imperativu de la programación estructurada que la so pertenencia a la clase de los Turing completos pudo ser demostrada ensin necesidá del usu de la instrucción GOTO.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar