Llinguaxe estraterrestre

El Llinguaxe estraterrestre ye un términu xenéricu utilizáu pa describir un idioma orixinariu d'una raza alienígena. L'estudiu de tales llingües hipotétiques denominóse xenolingüística, anque la terminoloxía alternativa, como exolingüística y astrolingüística atopáronse y lleváronse a la práctica nes noveles y películes de ciencia ficción.[1] Entendíu en sentíu estensu, el términu xenolingüística puede tamién aplicase al estudiu de la comunicación ente y con animales non humanos, de la mesma que'l términu xenotrasplante aplicar a los tresplantes ente distintes especies.

Descripción editar

Magar la naturaleza y la forma d'estes llingües siguen siendo puramente especulatives, la posibilidá de futuros contactos con vida estraterrestre intelixente fai que la cuestión d'una llingua estraterrestre sía un asuntu creíble pa la especulación científica y filosófica, aun así, el SETI creó los sos propios estudios alrodiu de ello.[2] Apocayá'l Dr. Doyle, del proyeutu SETI afirmó que'l xiblu gomero, podría ser la clave pa desentrañar posibles xenolenguas.[3]

Amás de crear alderique académicu, la naturaleza potencial d'un llinguaxe estraterrestre tamién foi encetáu en testos académicos [1] y por escritores de la ciencia ficción. Con un pocu de creacionismu en llinguaxes ficticios pa los sos personaxes a utilizar, y otros refugando'l problema d'escritura en dispositivos de traducción o por aciu la creación d'un llinguaxe universal que toles races pueden falar. En dellos casos, el problema de comunicación con estraterrestres desempeñó una gran parte de puxanza nuna zona de la ciencia ficción.

Llingües estraterrestres ficticies editar

Exemplu d'Idioma klingon

Intereses editar

Na saga de Star Trek de la serie orixinal, unu de los personaxes principales, Nyota Uhura, ye especialista en Xenología.

Referencies editar