Los Angeles Chargers

Los Angeles Chargers o Cargadores de Los Angeles[1][2][3] ye un equipu profesional d'Estaos Xuníos de fútbol americanu de la National Football League, na División Oeste de la AFC, con base na ciudá de Carson, California. Los sos colores son azul marín, mariellu oru y blancu.

Los Angeles Chargers
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu equipu de fútbol americanu
Fundáu en1960
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Brandon Staley (es) Traducir
Categoría National Football League
Instalaciones
Estadiu Los Angeles Stadium
Capacidá 70 240

www.chargers.com
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

Empiezos editar

Los Angeles Chargers estableciéronse xunto con otros siete equipos de la Lliga de fútbol americanu en 1959. En 1960, los Chargers empezaron a xugar na AFL en Los Angeles. El propietariu orixinal de los Chargers foi l'herederu del hotel Barron Hilton, fíu del fundador Hoteles Hilton (Conrad Hilton), pero por cuenta de les baxes entraes n'El Memorial Coliseum (amás de que los que diben ver Los Partíos de Chargers en Los Angeles yeren na so mayoría emplegaos del Hotel Hilton), en 1961 Conrad Hilton camudó a Los Chargers a La Ciudá de San Diego. Según argumentó, facer yá que nun podía competir contra los Rams en Los Angeles. En 1970, xunir a la Lliga Americana dada a la fusión de la AFL cola NFL.

Década de 2000 editar

Anque los Chargers taben empataos con otros trés equipos col peor récor de la temporada NFL 2003, el sistema de desempate de la lliga dio a San Diego la seleición númberu unu nel draft de 2004. Con esta seleición, los Chargers escoyeron al quarterback Eli Manning de la Universidá de Mississippi a pesar del deséu de Manning pa xugar n'otru llugar. El xerente xeneral de los New York Giants Ernie Accorsi, que tuviera nes negociaciones comerciales mientres delles selmanes antes del draft colos Chargers, escoyó a Philip Rivers, mariscal de campu como cuarta seleición y camudar xunto con otres seleiciones de draft adicionales a los Chargers.

Na temporada 2007 empezó col equipu tratando d'igualar l'ésitu de la temporada regular 2006 (14-2) y evitar otra salida antemanada nos playoffs. Dempués d'un empiezu decepcionante sol mandu del nuevu entrenador en xefe Norv Turner (1-3), terminó fuerte la temporada regular, con seis victories consecutives, un récor global de 11-5, y el títulu de l'AFC Oeste. Más importante entá, foi más lloñe nos playoffs que l'añu anterior, pero volvió cayer ante los invictos Patriotes de Nueva Inglaterra, esta vegada nel xuegu de Campeonatu de la AFC.

Los Chargers empezaron la campaña de 2009 adulces, con un récor de 2-3, un enclín actual col entrenador Norv Turner (1-3 en 2007 y 2-3 en 2008). Nesi momentu, los Denver Broncos taben 6-0, y tenía una de 31/2 xuegos sobre los Chargers. La mayoría de los espertos dixeron que la AFC West yá taba decidida y los Chargers tendría que xugar el comodín. La mayoría de los fans queríen que l'entrenador fuera despidíu, sobremanera dempués d'una actuación mediocre en Oakland y Pittsburgh. Pero entós, al igual que toles sos temporaes con Turner, algamó'l so meyor nivel nel final de la temporada regular. Esta foi una dómina en que Philip Rivers ameyoró de cutio, según el so xuegu aereu, y LaDainian Tomlinson yá nun yera'l focu de la ofensiva. Rivers llanzó pa 4,254 yardes (octavu), 28 de TD (empatáu en sestu), 8.8 yardes per pase intento (primero), 64 terminaciones de + 20 yardes (primero), namái'l 9 intercepciones (cuartu con un mínimu de 400 intentos de pase), y una calificación de 104.4 passer (3 º - namái superáu por Drew Brees y Brett Favre). [59] Ellos ganaríen la AFC Oeste, (el so cuartu títulu divisional consecutivu, namái Oakland con cinco partíos consecutivos dende 1972 hasta 1976 ye meyor), col vientu al so favor ganaron a los Tarascos de Denver con una convincente victoria 32-3 en Denver y ganaron a tolos equipos de la NFC Este. Terminaron la temporada regular con 11 victories consecutives (empatando'l récor de 1961 y empatando tamién como la quinta racha más llarga de victories consecutives entrando a playoffs), terminó con un impresionante récor de 13-3, (incluyendo 4-0 n'avientu, estendiendo'l so récor en NFL de 18 victories consecutives n'avientu, y empatando tamién a los Dolphins 1970-1974 en payares cola racha más llarga de victories nun mes). Cerraron como'l segundu semáu, amás de pasar direutamente a la ronda divisional, pero esto nun los sirve de ventaya nos playoffs al perder en casa ante los New York Jets 17-14 (l'únicu equipu llocal con un pase direutu a perder na ronda divisional). Esto debió a un planteamientu demasiáu conservador al conformase con goles de campu y al espatexador Nate Kaeding, fallando los 3 intentos.

Década de 2010 editar

Dempués de perdese los playoffs per tercer temporada consecutiva nel añu 2012, los Chargers despidieron al xerente xeneral Smith y l'entrenador en xefe Turner. Pal añu 2013, Los San Diego Chargers al terminar la temporada 2012-2013 despidieron al entrenador en xefe, al alministrador xeneral, al coordinador ofensivu y adquirieron a Danny Woodhead, RB y a Dereck Cox CB.

El 12 de xineru de 2017, per mediu d'una carta per parte de Dean Spanos informa que l'equipu camuda de sede de San Diego a Los Angeles a partir de la temporada de 2017. Xugaren nel nuevu estadiu Los Angeles Stadium at Hollywood Park en 2019[4][5][6]

Estrelles del presente editar

Estrelles del pasáu editar

Referencies editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar