Los Berrones son un grupu asturianu d'agro-rock, estilu del que son consideraos creadores. Canten n'asturianu.

Los Berrones
Datos
Tipu grupu de rock
Miembros Tante Blanco, Ramón Blanco, Olegario Méndez, Julio Gilsanz, Velino Blanco y Chema Fombona
Xéneru rock
País  España
Orixinarios de Tolivia
Llingua asturianu
Fecha fundación 1987
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

El primer conciertu que fixeron foi nes fiestes del Cristu del Amparo en Coḷḷanzo, en la Plaza de D Faustino Riesgo[ensin referencies]. En 1988 presentáronse a un concursu de maquetes de los 40 Principales. Fueron finalistes y como premiu pudieron grabar un single con dos canciones. Esti single batió recorde de ventes n'Asturies y fizo que sacaren el discu «Voi dicítelo» en 1989, col tema «Nun yes tú» como estrella.

Al añu siguiente grabaren en Madrid el discu «Si rompe, que rompa». El grupu vascu Zarama fixo una versión n'euskera del cantar Chacho d'aquél discu (Txatxo), que tuvo gran ésitu nel País Vascu.

Hasta 1993 graben dos discos más. Dende esi añu tomarín un descansu hasta 1998, cuando vuelven con «Da-y fuerte». En 1999, con motivu del décimu aniversariu del so primer álbum, editen el recopilatoriu "«10 años berrando»".

En 2003 sacaron nuevos cancios nel discu «República Independiente de Tolivia». En 2004 tuvieron dando conciertos per toa Asturies. Unu d'ellos, el que dieron n'agostu na sablera de Poniente en Xixón, foi grabáu y salió más tarde como un doble CD en vivu.

Componentes editar

Discografía editar

Álbumes editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar