Lukla ye una ciudá de la rexón de Khumbu al este de Nepal onde empiecen el so viaxe la gran mayoría de los visitantes del Himalaya. Lukla, a una altitú de 2.860 metros, cuenta con un pequeñu aeropuertu, pero a pesar del so tamañu ye bien conocíu nel mundu de l'aeronáutica por ser l'aeropuertu más peligrosu del mundu. Anque Lukla significa llugar con munches cabres, nun ye probable ver munches na actualidá.

Lukla
Alministración
Estáu ensin costaBandera de Nepal Nepal
Provincias (es) Traducir Provincia N.º 1 (es) Traducir
Distritu Solukhumbu (es) Traducir
Tipu d'entidá asentamientu humanu
Nome llocal लुक्ला (ne)
Xeografía
Coordenaes 27°41′16″N 86°43′53″E / 27.6878°N 86.7314°E / 27.6878; 86.7314
Lukla alcuéntrase en Nepal
Lukla
Lukla
Lukla (Nepal)
Altitú 2860 m
Demografía
Población 230 hab. (2011)
Porcentaxe 100% de Solukhumbu (es) Traducir
100% de Provincia N.º 1 (es) Traducir
0% de Nepal
Más información
Prefixu telefónicu 038
Estaya horaria UTC+05:45
Cambiar los datos en Wikidata

Alredor del 90-95% de los visitantes estranxeros a la rexón lleguen dende Katmandú, a ½ hora de vuelu. El restu puede llegar caminando dende Jiri, a siete o ocho díes de viaxe. En viaxes entamaos, la mayoría de los guíes nepaleses y cocineros vienen caminando dende Jiri, de normal, na metá de tiempu. Cuando Tenzing Norgay y Edmund Hillary realizaron la so famosa primer ascensión al monte Everest en 1953, la so espedición vieno, igualmente, dende Jiri.

Lukla cuenta con una cierta variedá de tiendes y albergues onde pueden tomase comíes del tipu occidental y mercar los últimos oxetos necesarios pa la espedición, anque tamién ye posible suministrase en Namche Bazaar nel camín escontra'l Everest. Dende Lukla, gran parte de los grupos van tardar dos díes hasta llegar a Namche Bazaar, un bon llugar pa empezar l'aclimatación a l'altitú.

En xineru de 2008, l'aeropuertu foi rebautizado n'honor de Sir Edmund Hillary y el Sherpa Tenzing Norgay, les primeres persones n'algamar el cume del Monte Everest y tamién por efectuar los primeros esfuercios pa la construcción d'esti aeropuertu.


Referencies editar

Enllaces esternos editar