Mónica González Santana

Mónica González Santana (Ferrol) Llicenciada y Doctora n'Historia pola Universidá d'Uviéu y especialista n'Estudios de la Muyer y Polítiques pa la Igualdá.

Mónica González Santana
Vida
Nacimientu Ferrolsieglu de XX
Nacionalidá España
Estudios
Estudios Universidá d'Uviéu
Universidá de Zaragoza
Llingües falaes castellanu
Oficiu historiadoraarqueóloga
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Nació en Ferrol pero se crió en Sotrondio, el pueblu del so padre, en Samartín del Rei Aurelio, Asturies. En 2012 presentó'l so Tesis Doctoral "Rellaciones de poder nes comunidaes protohistóriques del Noroeste peninsular. Espacios sociales, práutiques cotidianes ya identidaes de xéneru" cola que consiguió'l so Doctoráu[1] Tien amás un Máster en Museos: Educación y Comunicación pola Universidá de Zaragoza y ye especialista n'Estudios de la Muyer y Polítiques pa la Igualdá.

Participó como investigadora, en dellos proyeutos I+D del Ministeriu de Ciencia ya Innovación d'España, con proyeición y participación de distintes universidaes europees. Esta formación, amás, dexó-y participar en numberosos congresos y seminarios nacionales y internaciones, según publicar distintos artículos y llibros. De la mesma, la so trayeutoria como investigadora llevó-y a trabayar como docente en distintos programes del IAM, nos CPR d'Uviéu y Avilés, según na UNED o n'Estensión Universitaria.[2]

Profesionalemente dedicar a l'arqueoloxía, llabor que lu hai lleváu a vivir en distintos llugares de la Península Ibérica. Na actualidá compaxina'l so amor pola arqueoloxía cola Educación, Comunicación y accesibilidá patrimonial nel Proyeutu Castiellu de Gauzón”, en Castrillón[3] y nel Muséu Arqueolóxicu d'Asturies, n'Uviéu.

Premios editar

En 2010 gana la primer edición del Premiu d'Investigación d'Historia de les Muyeres que convoca la conceyalía de la Muyer del Conceyu d'Avilés, gracies a la so obra 'Les Muyeres del Noroeste Hispanu nos testos grecollatinos. El mitu de la bárbara y les revisiones dende l'arqueoloxía y l'epigrafía'.[4]

Esti trabayu surdió como la tesina de la mio llicenciatura. Como nun tenía medios suficientes pa publicar, decidí presentalo a esti premiu.
Mónica González Santana

Publicaciones editar

  • 2014 - Rellaciones de poder nes comunidaes protohistóriques del Noroeste peninsular. Espacios sociales, práutiques cotidianes ya identidaes de xéneru, TRABE.[5]

Referencies editar

«Repositorio en Dialnet» (castellanu). Universidá de La Rioxa. «Cites en google académicu» (castellanu). Universidá de La Rioxa.