Madara Uchiha (うちはマダラ Uchiha Madara?) ye un personaxe del manga y anime Naruto. Convertir en líder del Clan Uchiha, y foi co-fundador de la L'Aldea Despinta de la Fueya xunto al primer Hokage. . Na primer parte de la serie méntase-y mientres la batalla ente Naruto contra Sasuke cuando Sasuke fai mención a la batalla que tuvo llugar ente'l Primer Hokage y Madara, depués ye mentáu pol Kyūbi al faer mención del odiu de Sasuke na segunda parte de la historia. Yera consideráu solo como una figura llexendaria pero, adulces, cobró importancia como la mano detrás de la mayoría de los desastres rellacionaos al clan y al foín demoniu. Podría dicise que Madara Uchiha ye'l principal antagonista de la serie y que, ensin él, la trama de Naruto nun esistiría, yá que Tobi (Obito Uchiha) heredó los planes y pensamientos de Madara d'axuntar los Bijos y crear el plan Güeyu de Lluna. Según tamién-y dio'l Rinnegan a Nagato ensin saber esti postreru d'eso y ser unu de los arreyaos en crear a Akatsuki.[1]

Madara Uchiha
Personaxe de Naruto
Universu Universo de Naruto (es) Traducir
Creador/a/es Masashi Kishimoto
Información
Sexu masculín
Ocupación espadachín (es) Traducir y fictional ninja (en) Traducir
Conexones Jinchūriki (es) Traducir
Familiares Izuna Uchiha (en) Traducir
Nacionalidá País del Fuego (es) Traducir
[editar datos en Wikidata]

Historia editar

 
L'abanicu de guerra de Madara

Madara creció en constante competencia col so hermanu menor, Izuna Uchiha. Dambos yeren reconocíos como los miembros más talentosos del so clan. La so competencia conducir a llograr el Mangekyō Sharingan, y asina, fueron capaces de tomar el control del Clan Uchiha,[2] nel cual Madara actuaba como líder. Entá pa los estándares del so clan, el chakra de Madara foi inusualmente fuerte. Nuna dómina definida pola guerra, tou lo que fizo foi la batalla, ya inda buscaba a ser entá más fuerte. Sol so lideralgu, el clan conquistaba tou lo qu'atopaben. Nuna engarradiella contra el clan Senju. El Mangekyō Sharingan tenía munches consecuencies pol so usu, una d'elles yera perder la vista, Madara caltenía activu'l so Mangekyō Sharingan tol tiempu y como resultancia perdió la vista y tresplantóse los güeyos del so hermanu mancáu de muerte, p'asina poder rehabilitar la so visión y llograr el Mangekyō Sharingan eternu.

Fundación de Konoha editar

Años dempués, el Clan Uchiha constantemente enfrentóse col Clan Senju igualmente poderosu. Pa poner fin a la llucha constante, el líder de los Senju, Hashirama Senju, averar al Clan Uchiha con una ufrienda de paz. Anque Madara nun quería la paz colos Senju, el restu del Clan Uchiha queríen poner fin a los combates, y Madara nun tenía más remediu que tar acordies cola so decisión. Los Senju y Uchiha, y tolos clanes que conquistaren xunir pa formar la L'Aldea Despinta de la Fueya.[3] Contra los deseos de Madara, los habitantes del pueblu escoyeron como primer Hokage a Hashirama . Mientres la dómina en que yera un ninja de Konoha, Madara viaxó a Iwagakure y averóse a un mozu Ōnoki acompañáu del Tsuchikage d'esi momentu y el so tutor, onde se-yos informó qu'a pesar de l'alianza que fixera colos Senju, el so pueblu diba permanecer nel poder dominante y que a partir d'esi momentu, ellos obedecíen a Konoha. Más tarde, Madara lluchó contra'l primera hokage perdiendo esta batalla.

Batalla contra Hashirama editar

Madara tarreció que Hashirama primiera a los Uchiha, y trató de consiguir sofitu pa desafiar el so lideralgu. Sicasí los Uchiha diéron-y la llombu a él, creyendo que los sos motivos solo debiéronse al arguyu y el deséu de más poder. Abandonáu pola so clan, Madara abandonó l'aldega xurando vengación; dempués de tornar col fin d'impugnar a Hashirama na batalla. Llucharon nel llugar que dalgún día sería llamáu'l Valle del Fin, onde, anque Madara encamentó al Kyubi, foi ganáu cuando'l control del Kyubi foi tomáu por Hashirama, ellí aparentemente morrió. A pesar de perder la batalla, foi capaz de sobrevivir y ganar un pocu del ADN de Hashirama, que se tresplanto nes sos firíes. Anque señaló que nun principiu non -y asocedió nada, cuando taba llegando a la fin de la so vida natural, espertó'l Rinnegan. Tamién adquirió l'Elementu Madera y como tal tenía l'ADN Uchiha y Senju, cuando espertó estos güeyos llogró la capacidá de convocar la Estatua Demoníaca del Camín Esterior, la qu'usu como un catalizador pa cultivar les célules de Hashirama Senju. Más tarde tresplanta los sos güeyos Rinnegan nun neñu llamáu Nagato ensin qu'esti lo supiera, y más tarde sustituyó al so güeyu derechu con un Sharingan llibre.

Alcuentru con Obito editar

Madara vivió munchos años hasta aproximao la finalización de la Tercera Gran Guerra Mundial Shinobi, anque con un cuerpu yá bien foliáu, y que caltenese con vida viose obligáu a utilizar la Estatua Demoníaca del Camín Esterior como un sistema de soporte de vida, coneutada a un Árbol colos Xenes de Hashirama, d'esta miente la Estatua constantemente suministraba chakra a Madara, o de lo contrario morrería darréu. Mientres esta Guerra atopó al nuevu y práuticamente muertu Obito Uchiha, y empezó un aparentemente llargu procesu de sanamientu. Madara depués ordenar al Zetsu Blanco y un clon espiral de Zetsu cola xera de curiar a Obito y ayudar cola so rehabilitación, polo que podría ser útil pa él nel momentu que espertóse. Dempués de que Obito volvió a él como lo predixera, agora seguro que Obito yera sinceru con Madara, llevar a un mundu ilusoriu y cuntó-y sobre'l Sabiu de los Seis Caminos y la Bestia de Diez Coles. Depués pasó a enseña-y dellos Kinjutsus Uchiha, los del Rinnegan y l'Elementu Yin-Yang. Antes de pasar, Madara tamién creó al Zetsu Negru virtiendo la so voluntá al Zetsu Blanco, con eso Madara desconectar de la estatua y col so últimu aliendu díxo-y a Obito que se fixera amigu de Nagato pa poder ser alicáu dalgún día.[4]

Cuando finalmente Madara morrió años más tarde Obito so la identidá del Mazcaráu "Tobi" tomó posesión de la so identidá diciendo qu'en cuenta de morrer salió mal mancáu, dende ende empezó a realizar aiciones a nome d'él. Sicasí, gracies a la investigación de Orochimaru, Kabuto Yakushi aprendíu la verdá detrás del tiempu de Madara dempués de que'l Valle del Fin y la so muerte real, reencarnando el ninja pa chantajear a Tobi.

Segunda parte editar

Cuarta Gran Guerra Ninja editar

Madara ye alicáu pol Edo Tensei por Kabuto pa chantajear a Obito. Como Obito preparar pa la guerra en contra de la Fuercies Aliaes Shinobi, col fin de prindar a los dos restantes Jinchūrikis y completar el so Plan Güeyu de Lluna; ye encetáu por Kabuto Yakushi, un ex acomuñáu de Orochimaru, que solicita que se-y dexe ayudar a este na guerra.[5] Pa forzar el consentimientu de Tobi, este alica a dellos miembros de Akatsuki muertos, siguíu por Madara Uchiha. Sorprendíu de que Kabuto había consiguíu tal información, déxa-y ayudar na guerra y cumplir col so pidimientu de da-y a Sasuke Uchiha, cola condición de qu'esto asoceda una vegada que la guerra concluyera Cuando la guerra vuélvese más problemática, Kabuto decide invocar la so "Carta de Trunfu" polo que la invoca al traviés de Mu cerca de la Cuarta División revelando ser Madara Uchiha. Al alicar ruempe la ataúd, al salir pensaba que foi alicáu por Nagato pero depués de l'aclaración de Mu, dase cuenta que foi traíu de nuevu a la vida cola Invocación: Resurrección del Mundu Impuru, reconociéndola como una téunica bederre. Dempués él y Mu apaecen en frente de la División de Gaara, revelando que Tobi nun yera realmente Madara.

La resurrección de Madara, rápido resume la situación de la so resurrección y conversa con Kabuto traviés del cuerpu de Mu sobre los cambeos especiales del so cuerpu per parte de Kabuto, y amás Madara barruntu que Kabuto sabe sobre'l so "plenitú de vida" cosa que diz que non. Dempués del ataque de Gaara, Madara rápido usa'l so Elementu Fueu: Gran Aniquilación de Fueu siendo compensáu poles fuercies aliaes con un jutsu d'Elementu Agua. Sicasí Madara aprovecha la oportunidá d'atacar a los ninjas de l'Alianza cola so taijutsu, hasta que Naruto intento atacar cola so Super Gran Bola Rasengan y gracies a l'ayuda de Onoki dexó que Naruto atinara'l golpe pero foi deteníu pol Susanoo. Mientres ataca a los sos oponentes col so Susanoo, Gaara sacu a Madara de Susanoo por que Naruto atacara col so Elementu Vientu: Rasen Shuriken a lo que Madara camuda antes de recibir la téunica la so Mangekyo Sharingan a Rinnegan, absorbiendo la téunica como si nada. Por aciu l'usu d'este, Madara confirmó les especulaciones de Kabuto qu'esti postreru yera la evolución del Sharingan. Entós Madara usa'l so Susanoo pa formar unos sellos de mano y atraer un meteoritu escontra'l campu de batalla.

Dempués de que Onoki y Gaara detienen el primer meteoritu, el segundu meteoru cai enriba del otru causando un enorme choque, tres ello Madara pregúnta-y a Kabuto cuanto sabe d'él y este respuénde-y que sabía que tres la so derrota nel Valle del Fin a manes de Hashirama esti nun morrió y qu'inclusive consiguió daqué de la so fuercia y Madara atino esto y pregúnta-y si sabe del so plan a lo que Kabuto diz que solo un pocu pero que dulda que Tobi cumpla ce por be con aquel plan de Madara, tres ello Madara trata d'invocar al Nueve Coles y comprueba asina que esti nun foi prindáu entá, esti intentu de invocación causa que'l Foín reconoza la presencia de Madara y ufiérta-y el restu del so chakra a Naruto, porque según él nun lu presta Madara, que prefería tar a llau de Naruto qu'a este, Kabuto señala a Naruto a Madara como Jinchūriki del Kyubi, y l'Ex-Líder del Clan Uchiha utiliza'l Jutsu Secretu d'Elementu Madera: Nacencia d'Árboles atacando a la Cuarta División a lo que Naruto respuendi usando tol chakra emprestáu pol Foín calteniendo a la raya l'ataque del Elementu Madera.

Madara ataca col so Yasaka non Magatama. Dempués de que Naruto destruyó la so téunica, Madara averar a los últimos sobrevivientes de la División y aclámalos que quixera probar un pocu más los sos jutsus. Nesi momentu entra en discutiniu col mal mancáu Onoki, onde Madara diz que Onoki ta más muertu que vivu qu'a pesar de vivir tantu nun entiende'l dolor del mundu y que nun hai sentíu de camudar a la humanidá y que yera preferible faelos dormir col Tsukuyomi Infinitu. Cuando Mu y Madara fueron a atacar, apaecieron A y Tsunade faciéndolos recular; ente que Mei apaez con guardar especial del Cuartu Hokage y el so jutsu de Teletransportación. Tsunade píde-y a Mei y a A que-y dean tiempu pa sanar a Gaara y a Onoki, polo que la Mizukage usa'l so Elementu Llava: Apaición de Fusión, pero él safar, solo pa ser cutíu sobre la llava por A y Mei llanza otra riega de llava enriba d'él, obligando a Madara a activar el Susanoo asina protexese a sigo mesmu. Madara ye atacáu pola llava de Mei. Madara esprender de la llava y felicítalu al dúu pola so habilidá ofensiva. Tres ello Madara atáca-yos con Yasaka non Magatama, que ta bloquiáu por un esfuerciu Combinaos de Gaara y Ōnoki. Con Ōnoki curáu, este menta que tien un plan y salta sobre A y píde-y ayuda a Mei quien usa'l Jutsu: Tapecimientu na Borrina pa disminunir y neutralizar el campu de visión del Rinnegan, tres esto'l Tsuchikage y el Raikage llanzar al ataque, Mu (por aciu el control total de Kabuto) piensa qu'allixerara'l pesu d'A como la última vegada, según aumentar la so velocidá, siendo esta una trampa yá que n'estremando a Mu aumentu drásticamente el pesu del puñu del Raikage col cual non solo destruyó la defensa del Susanoo sinón que mandu a volar al Uchiha.

Mientres la batalla sigue, Madara ye atacáu por un golem creáu por Ōnoki que destrúi col Elementu Madera: Advientu d'un Mundu d'Árboles de Flores. Cola atención de los Kage sobre les flores, tiénde-yos una emboscada pel costazu col Susanoo, col que los cutía unviándolos escontra al monte que creó. Madara llanza un jutsu de Fueu col enfotu de carbonizar el monte aprovechando que los Kages cayeron al suelu polos efeutos del polen. Ōnoki iguar pa xubir de nuevu y coles mesmes destrúi les flores de la contorna y la téunica de Madara cola so téunica d'Elementu Polvu. Nel ataque revélase'l cara de Hashirama Senju nel so pechu al descubiertu. A midida que Madara refai la so armadura, esta nota que Tsunade ye descendiente del so mayor enemigu, polo que-y diz que va ser la primera en ser asesinada, y más tarde esclaria non por estratexa, sinón porque ye descendiente de Hashirama, diciendo que yera'l Ninja más Fuerte, y que ella yera muncho más débil qu'él, mentando qu'inclusive lo devasaba nel Ninjutsu Médicu, a tal puntu de nun precisar Sellos de Mano, amás menta que la matará por ser débil y que pa él nun hai namás mediocre qu'un débil entá más un Senju débil. Amás diz que tuvo un enfrentamientu a muerte col so güelu, ganar a los Kages nun demuestra dificultá pa él, Tsunade respuende diciendo que magar nun heriedo nin l'Elementu Madera o la so fuercia, pero si heredó la fuercia de la so Voluntá de Fueu.

Madara, al reprender a la creencia de Tsunade diciendo qu'eso la llevaría a la so derrota, diciendo que'l poder yera en realidá una cosa real, Madara escucha al so retruque de cómo la voluntá del difuntu dexó-y crear el sistema de Ninja Médicu. Dempués d'oyer los cuatro regles y ensin reconocer la téunica prohibida de Tsunade, Madara usa la so Susanoo pa protexese de Tsunade, teniendo en cuenta la so fuercia cimero. Cuando Madara taba contratacando, Mei repelió l'ataque por que depués A y Tsunade llanzar contra'l suelu. Estrellándose contra'l suelu, ellí almite que Tsunade nun yera tan débil, pero repriende a la so imprudencia, yá que la so muerte perxudicaría a los demás. Depués diz que de saber que los Kages seríen tan débiles enseñára-y a Hashirama a alicar, Madara diz a toos lo que Hashirama dexáu tras yera'l poder que tenía, similar a como Izuna dexó solo los sos güeyos y los sos poderes. Dempués de que Tsunade respuende rápido, Madara diz que si daqué podría ser tresmitíu, tratábase a cencielles d'odiu. Más tarde ye pilláu por un gran golpe de gran algame de Tsunade qu'aparentemente-y dexó ser atáu y selláu, pero de sópitu una de les espaes de la so Susanoo dende'l suelu traviesa a Tsunade dende embaxo, y depués apaez Madara diciendo que sellaren nel so llugar un clon de madera. Madara, creyendo que yá acabara cola Sannin, afitar n'atacar a los demás Kage, sicasí, vese que Tsunade llogra refaese cola so téunica rompiendo la Espada del Susanoo cola so fuercia. Madara rápido respuende usando'l so Yasaka non Magatama impactando nel cuerpu de la Hokage, al ver que dempués del ataque sobrevivió allaba a Tsunade pola so téunica, diciéndo-y que ye similar a la qu'utilizaba'l so güelu. La Hokage respuénde-y que tenía la intención de crear una apertura y darréu Onoki ataca col so Elementu Polvu, pero'l plan nun tuvo efeutu. Cuando Tsunade burllar del fechu de que Madara uso un clon, Madara decide faer les Coses más "risonderes", creando múltiples clones de madera quedando cada Kage contra cinco clones de Madara. Entós pregunta si quieren qu'él use los sos clones o'l Susanoo.

Más tarde vese a toos clonar de Madera col Susanoo activáu, enzancando muncho más la engarradiella a los Kages. Mei casi ye asesinada, pero Gaara la salva, por cuenta de esto los Susanoo a los que s'enfrenta'l Kazekage atáquen-y al empar, pero gracies al so sable sálvase. Tsunade ataca a los Susanoo de manera confusa recibiendo delles puñalaes, pero siempres consiguiendo refaese. Nun momentu de distraición unu de Clonar de Madera atrapa al Raikage so un Genjutsu y dellos Susanoo atáquen-y al empar, pero Onoki sálvalu y llibéralu. Madara dase cuenta de que la esperiencia del Tsuchikage puede ser peligrosa. Por cuenta de que los Kages empezaben a flaquear, Onoki da-yos un discursu que-yos motiva a volver hai alzar se contra'l Uchiha. Madara decide acabar col Tsuchikage y l'espíritu d'engarradiella que infunde a los sos compañeros, polo que manda a tolos Susanoo contra él. Coles sos últimes reserves y l'ayuda de la Hokage, Onoki usa'l so Elementu Polvu: Jutsu del Desprendimientu del Mundu Primitivu con forma de cubu p'acabar con toos clonar de Madera; mientres la Mizukage usa l'Elementu Agua: Jutsu Misil Dragón d'Agua sofitáu pol sable del Kazekage y l'Elementu Rayo del Raikage p'asina poder sellar a Madara. Nesi momentu'l Uchiha recuerda que los sos rivales tienen el títulu de Kage, y, pa "compensa-yos" y demostrar que nin los Cinco Kages pueden gana-y, desamarra la Forma Perfecta del Susanoo.

En desamarrando'l so Susanoo, Madara da en estabilizalo'l cual desenvuelve una armadura con una constitución humana y les cuchielles ondulaes convertir en katanas tradicionales, tornándose una representación de Tengu non Yamabushi. Madara posterior ante'l plasmu de los Kages demostró'l poder del so Susanoo, destruyendo montes d'una simple oscilación de les sos katanas, entós señala que solo Hashirama ye capaz de vencelo y que la so Susanoo tenía'l poder d'una Bestia con Cola y qu'entartallaría con él a los Kages y les sos esperances. Posterior a esto Kabuto ataya la Resurreción del Mundu Impuru, polo cual el Susanoo de Madara empieza a desfacer hasta sumir ellí Madara empieza a desmoronarse y dase cuenta qu'asocedía daqué cola Resurección Impura. Como la téunica avanzaba, intentó matar a Tsunade de nuevu con una téunica del Elementu Fueu: Lliberación del Cantar del Dragón de Fueu xusto cuando'l so Jutsu: Fuercia d'un Centenar. sumió y cuando Madara volvió atacalo, Tsunade salió corriendo salvada pol espíritu de Dan y que depués da'l chakra. Sicasí, cuando la lluz esmorecióse, Madara quedar nel campu de batalla.

Madara xunir a la batalla ente Obito y Naruto editar

Cuando los Kages -y preguntarón cómo yera posible, Madara esplicó que rompiera'l venceyu ente él y el invocador y como tal puede permanecer indefinidamente nel so estáu reencarnado. Menta que tol que ve'l Susano completu muerre pero por cuenta de que yá lo retiró una vegada sería vergonzosu sacalo de nuevu y menta que seique sía'l momentu de dir prindar a Kurama, nesi momentu Onoki recuerda les pallabres que-y dixo a Naruto sobre que venceríen a Madara. Depués Onoki bloquio'l pasu de Madara. Depués d'ello más tarde, Madara apaez, nel campu de batalla onde s'atopen Naruto, Killer Bee, Kakashi y Gai lluchando contra Obito Uchiha. Madara apaez saliendo del fumu provocáu polos ataques de Naruto y Obito, que, diz-y a esti postreru que paez que se ta prestando.

Naruto ataca a Madara. Dempués d'ello Naruto y los demás queden sorprendíos por ver al ex Líder Uchiha equí y pregúnta-y que pasó col restu de los Kages y Madara contésta-y qu'ellos seique nun s'atopen perbién, yá qu'en realidá los Kages atopábense inconscientes, gravemente mancaos y con posibilidá de muerte, de siguío Naruto llánza-yos les estaques que reteníen al Hachibi y Obito devuélve-y l'Abanicu de Guerra al so dueñu quien en combinación del Susanoo aguanta l'ataque. Entós Madara fala con Obito de por qué empecipió'l Plan Güeyu de Lluna ensin absorber al Ocho y Nueve Coles, diciendo qu'entá asina taba seguru que tenía un plan. Depués pregunta por Nagato, y Obito diz-y que traicionar. Naruto ataca a Madara y esti lo detién usando'l so regresu de los Uchiha. Madara manda a Obito a encargase de Kakashi y Gai, mientres él encárgase de los jinchuriki.

El Dragón de Madera de Madara topeta con Kurama. Madara continua la so llucha con Naruto que por ser el fíu de Minato Namikaze y Cuartu Hokage nun va vencer ante los sos afalagos, Madara entós afirma que diba ser tolerante por tratase d'un jinchuriki real, qu'agora non se contendrá y realiza el jutsu Dragón de Madera creando un inmensu dragón col que según el mesmu Hashirama Senju utilizó pa prindar a Kurama nel pasáu y llanza al ataque al Dragón que tien un choque violentu contra Kurama. El dragón de madera empieza a drenarle a Naruto el chakra de Kurama faciendo que pierda la so Manera Bestia con Cola, dempués Madara fixo creer más cañes les cualos prindaron al Ocho Coles y a Gai. Depués Madara decide esaniciar les torgues pa poner orde nel campu de batalla y siguir prestándose con Naruto, por eso llibera la so Susanoo intentando apuñalar al Gyuki cola so espada del susanoo, pero Naruto detener. Cuando'l Uchiha creo otra espada pa realizar otru ataque foi repelido pol Tigre Matutín de Gai. Poco dempués de la resurrección de la Bestia de Diez Coles, que destruyó'l Campamentu de Batalla de les Llapaes Uchiha de Obito, Madara llamentar de que nun pudo consiguir al Ocho Coles y al Nueve Coles, pero que ta preparáu pa empezar la fase final del Plan Güeyu de Lluna a pesar d'eso. Madara depués xunióse a Obito y dambos saltaron sobre la cabeza del Diez Coles onde cada unu coneutar a la bestia con unos tentáculos que salieron de la mesma. Mientres Madara y Obito tienen una llixera escurre sobre como controlar a la bestia, Obito quería llanzar el Tsukuyomi Infinitu d'una vegada, pero Madara quería probar el poder de la bestia. Dempués de qu'una nube de polvu provocada por distintos ataques estenárase, Madara diz-yos que son bien tercos y decatar de que solo'l Nueve Coles esta a la vista, ente que solo vese un tentáculu del Ocho Coles. Madara, Obito y el Diez Coles son emboscados pol Ocho Coles. Depués dambos Uchihas por centrar la so atención en controlar a la bestia, son emboscados, pol Ocho Coles quien apaeció sobre la cabeza del Diez Coles, con una Bomba Bestia con Cola llista pa llanzar, gracies al Kamui de Kakashi. Dempués de refugar el nome de "Jutsu de la Alinza Shinobi", Madara diz-y a Naruto qu'aldericar esi asuntu yera inútil, y Madara señalo qu'a cencielles deben de pone-y fin a la batalla. Cuando la estratexa de batalla de l'Alianza foi llanzada, dambos Uchiha son atacaos pol Elementu Nube: Circu de Láser, anque Madara taba llistu pa esviar l'ataque llueu se dio cuenta de que l'ataque nun se dirixía a ellos si non al güeyu del Diez Coles. Col campu de batalla llueu envolubráu en polvu y coles sos habilidaes sensoriales estropiaes, Madara más tarde púnxose de brazos cruzaos y quedó perplexu, sobre como l'Alianza atacara y detuviera momentáneamente al Diez Coles, amás de que taba maraviáu pol fechu de que yeren capaces de collaborar perbién. Inda cuando los miembros de l'Alianza balanciaron sobre ellos, Madara burllar del so esfuerciu y noto que la Bestia de Diez Coles taba a puntu de llegar a una etapa de tresformamientu más maduru. Mientres Naruto y los ninjas de l'Alianza que taben con él, lláncense cada unu con distintos ataques, Madara dase cuenta qu'él y Obito tán en mirar, ente que decide dexar la so propia estratexa y dirixise dafechu en controlar al Diez Coles, faciendo qu'esti llibérese yá nuna forma más madura. Depués diz-y a Obito qu'utilice les célules de Hashirama pa reforzar la conexón que tienen sobre la bestia, al llograr el so consentimientu p'amedranar a los sos enemigos col so poder, polo que los Uchiha faen que la bestia empiece a llanzar una Bomba Bestia con Cola a llarga distancia que destrúi una aldega alloñada. Col tiempu y xustificándolo como una de les bases de guerra del enemigu, Madara fai que'l Diez Coles cree otra Bomba Bestia con Cola y apunta escontra'l cuartel xeneral de l'Alianza Shinobi con Shikaku Nara y tolos que s'atopaben nel cuartel xeneral acabando coles sos vides. Llamentando que nun pudo controlar al Diez Coles lo abondo bien y por eso él nun puedo esaniciar el cuartel xeneral primero que Shikaku dixéra-yos el plan sobre como detener a la bestia, amás Madara añade que'l so control sobre la bestia, va ser bona hasta qu'esta llegue al so siguiente tresformamientu. En respuesta a la observación de Obito, Madara diz-y que por que él pueda convertise nel Jinchūriki del Diez Coles precisa tener un cuerpu vivu y non un cadabre del Edo Tensei.

Madara ve cómo Obito prepara al Diez Coles p'atacar. Obito diz-y a Madara, que lo que dixo ye irrelevante yá que col so cuerpu del Edo Tensei, pudo habese empobináu escontra l'Alianza y usase a sigo mesmu como una bomba suicida y que nun lo fai por que él tamién se vería afeutáu por eso y amás Obito diz-y que tamién polo que nun lo fai ye por que precisar pa poder alicar, y que n'otres pallabres esta a la so mercé, Madara respuénde-y a tou eso falando sobre l'actitú que tien agora. Al enterase de que Obito nunca pensara nél como un aliáu, pregúnta-y cual va ser la so siguiente aición y escucha que diz que los enseñara lo que ye la desesperación. Teniendo en cuenta como Obito s'había vuelvo como él, Madara pregúnta-y a Obito si taba esperando la respuesta de Naruto dempués de reprender al jover por dexar a los sos compañeros morrer. Madara depués alvirtiólu a Obito que nun faiga un ataque desesperáu col Diez Coles yá que esti postreru podría recibir dañu, Obito refuga estes pallabres diciendo que'l Diez Coles tien la piel duro. Dempués de que Naruto activara la so Manera Control de Chakra, este empieza a empresta-y el Chakra de Kurama a los sos compañeros de l'Alianza. Madara sorprendióse reconociendo les sos intenciones, amás de reconocer que Hinata consiguió dar un poderosu ataque gracies al poder que Naruto dio-y. Mientres la batalla continua, Madara llaméntase sobre lo predecible que son los movimientos de l'Alianza al ver que Ino tomó otra vegada'l control sobre Obito y amás foi capaz de predicir que Shikamaru utilizara'l so Jutsu: Posesión de Solombra xunto con otros miembros del Clan Nara, llogrando asina coneutar les sos solombres cola del Diez Coles.

Dempués de que Madara diérase cuenta de qu'a Obito taba teniendo problemes pa lliberar al Diez Coles del Jutsu: Posesión de Solombra, este decide dar más poder. Sicasí los esfuercios combinaos de l'Alianza atayó la so contraataque. Dempués de que Obito afaláu por tol odiu que el Clan Hyūga tien nos sos dos cañes de la familia, llueu dambos dan cuenta de que tolos Shinobis de la Gran Alianza Shinobi aumentaron el so poder, yá que Naruto dio-yos a toos el Chakra de Kurama. Coles mesmes los ninjas ataquen al Diez Coles sorprendiendo a los Uchiha. Más tarde les conexones que Madara y Obito teníen sobre'l Diez Coles rompiéronse, dempués de que Madara fuera atacáu por una patada de Rock Lee, que estrozo'l so cuerpu y que Obito fuera atacáu por un Rasen Shuriken de Naruto. Mientres el so cuerpu taba reconstruyéndose, Madara viose obligáu a abandonar la cabeza de la bestia, pa pocu dempués cayer al suelu.

Per otru llau, Sasuke esta en busca de la verdá en compañía de Orochimaru el cual foi alicáu dempués de que Itachi terminara col Edo Tensei.

La Resurrección del Diez Coles editar

Siguíu a esto, clonar sumen dexando pensatible a Madara, depués de ver que Obito tresformóse nel Jinchuriki del Diez Coles y desenvolvió nuevos poderes, amuésase calmu. Almite que ye risonderu ver a los Hokages retirándose pero que yá nun puede siguir esperando, comenta qu'agora Obito convirtióse nun ser paecíu al Sabiu de los Seis Caminos y que se-y adelantró primero que él pudiera usar el so "carta triunfal". Cuando Hashirama decide entrar a enfrentar a Obito depués de que Tobirama y Hiruzen fueren vencíos temporalmente, Madara interfier nel so camín asitiándose frente al Senju diciendo que yá nun va esperar más.

Mientres la so engarradiella, Madara activa la so Susanoo y ataca a Hashirama cola Espada del Susanoo, que el Primer Hokage detién con suma facilidá con una cabeza del so Dragón de Madera, que provenía d'un home xigante de madera'l cual el Senju creo pa enfrentase al Susanoo del so rival. Hashirama reclámalu que non se meta nel so camín, a lo qu'esti respuende que, por cuenta de les circunstancies, ye lo únicu que puede faer y que tien pensáu retenelo un pocu más de tiempu. Más tarde, cuando Obito creó un árbol xigante con cuatro flores de Rafflesiaceae y este empieza a crear cuatro Boles Bestia con Cola, Hashirama diz-y a Madara que si puede esperar un pocu una y bones el so compañeru ta a puntu de faer daqué, Madara respuénde-y que dambos son cadabres alicaos pol Edo Tensei polo que nun se tienen qu'esmolecer por nada, diciendo qu'a cencielles trate de pasar al traviés d'él. Mientres entá siguía enfrentando a Hashirama, tantu esti postreru como Madara quedáronse reparando como les Bola Bestia con Cola creaes por Obito fueron llanzaes y como los Shinobis de l'Alianza recuperaron la so Capa de Chakra de Kurama. Dempués cuando Obito empezó a tresformase por completu nel Diez Coles, Madara reparar sorprendíu preguntar si yá va empecipiar col Tsukuyomi Infinitu. Al terminar de lliberar al Diez Coles, este empieza a tresformase nun árbol xigante conocíu como'l Dios Árbol, que colos sos raigaños empezó a prindar a los ninjas de l'Alianza y absorber la so Chakra. Dalgunes d'estos raigaños intentaron tomar a Hashirama y a Madara, anque estos tornar fácilmente.

Al Hashirama preguntar que yera eso, Madara respuénde-y que'l Chakra orixinalmente pertenecía-y al Dios Árbol, incluyendo'l d'él, diciendo que nun principiu los seres humanos tomaron el Chakra del Dios Árbol y que solo intenta recuperalo, nesi momentu'l Chakra del Susanoo que cubría a Madara ye tomáu por una de los raigaños del árbol. Depués d'eso Madara empieza a cunta-y la hestoria de Kaguya Ōtsutsuki y la del so fíu Hagoromo Ōtsutsuki quien sería conocíu como'l Sabiu de los Seis Caminos y tamién la hestoria de como surdió'l Diez Coles. Al terminar de cuntar la so hestoria, Hashirama pregúnta-y como ye que sabe eso, a lo que'l Uchiha respuénde-y que taba escritu nel monumentu de los Uchiha nel Santuariu Nakano. Hashirama vuelve preguntar que foi lo que pasu cola persona que comió la fruta pa parar la guerra, Madara afirma y diz-y que nun camudó nada y que sicasí les lluches volviéronse más horribles, añadiendo que dempués d'afayalo sintió que nun tenía esperances y que nun hai nada real nel mundu. Madara diz que dempués de poner les manes sobre la fruta les persones fueron arrenegaes y fueron destinaes a odiase mutuamente, diciendo que si nun cree que los ninjas son el símbolu perfectu de la necedad, diciendo que nel casu nel que tán la única forma ye confiar nos poderes del Dios Árbol y realizar el Genjutsu siendo la so frase completada por Hashirama. Depués d'eso, Hashirama pregúnta-y si esti ye'l suañu del futuru del que falaba, a lo que Madara respuénde-y que si, rompiendo un raigañu del árbol nesi mesmu momentu utilizando'l so Gunbai. Madara diz-y, que ye un pocu distintu yá que cuando'l biltu de la flor florie proyeutara'l so güeyu na lluna dando entamu al Tsukuyomi Infinitu y el que va faer eso va ser él.

D'un momentu a otru, dambos rivales topetaron armes, y el Senju pregunto cuando s'abrir la flor, Madara respuénde-y que los Jinchūrikis del Hachibi y del Kyubi entá tán con vida preguntando si entender. Nesi momentu'l biltu de la flor empezó a abrir un pocu, Madara señalar diciendo que mientres un pocu del so Chakra esti dientro nun tendría de ser un problema y que va poder floriar y que l'únicu problema ye'l tiempu, yá que a partir d'esi momentu van ser unos quince minutos y que nesi tiempu parara a Obito ya intercambiárase con él usando'l poder de la Manera Sabia de Hashirama, nesi momentu, Madara saca de la so mano un Receptor Negru. Depués de faer eso, Madara rápido ataca a Hashirama con ella, pero'l Senju llograr tornar. Sicasí, en dalgún momentu dempués, llogró clava-y dellos receptores nel llombu. Más tarde, dempués de que Naruto con ayuda de Sasuke Uchiha llograren ganar a Obito y que d'él estrayxeren a les Besties con Cola, Madara atopábase atrapáu por un dragón de madera'l cual absorbía-y el so chakra, por que nun pudiera utilizar el jutsu col que puede absorber el Chakra d'otros jutsus, diciendo que ye incapaz de movese o utilizar cualesquier otru Ninjutsu p'absorber. Nesi momentu, Madara reparaba ensin nengún tipu d'esmolición como Naruto llanzába-y l'Elementu Vientu: Gran Bola Rasen Shuriken, que al cutilo produció un gran tifón de vientu. Darréu foi inmovilizáu por Hashirama, utilizando tres puertes torii, sicasí, Madara atopábase feliz, voltiando a ver a los sos enemigos. Depués d'eso, cuando Obito taba a puntu d'usar el Rinne Tensei, el Zetsu Negru apaez sorpresivamente del suelu p'ayudar a Madara, onde esti postreru dixo que van camudar.

El Regresu de Madara Uchiha editar

Segundos dempués, Naruto taba xunto con Sai quien utilizó'l so Jutsu de Selláu: Llanzamientu de Depredadores Acechantes pa intentar sellar al Uchiha, quien antes de ser atacáu pol jutsu díxo-y a Naruto que-y tenía qu'estimar, yá que al estrayer a toles Besties con Cola de Obito ayudar debilitándose, mientres el Zetsu Negru xunir por completu a Obito, Madara utilizó y obligó a Obito a usar el Camín Esternu — Jutsu de la Vida Celestial de Saṃsāra, polo que Madara empezó a alicar y el Zetsu Negru empezó a esprendese de Obito. Mentanto, nel llugar onde s'atopaba Madara asocede una esplosión, onde él dixo que yá podía lluchar con normalidá, diciendo mientres terminaba d'alicar que por fin puede sentir la sensación d'un cuerpu real y que puede sentir la so sangre y piel mientres llucha. Al terminar la so resurrección, Madara queda ciegu yá que los sos güeyos tener Obito y Nagato respeutivamente. De secute, Madara ye atacáu por un Amaterasu llanzáu por Sasuke, quien-y diz que non s'arrayante, pero Madara respuénde-y que pa él solo ye grava. Darréu, Madara llibrar del Amaterasu desfacer de la so armadura. depués d'eso, empieza a dicir que cuando dos fuercies opuestes empiecen a trabayar xuntes pueden formar toles coses del universu, preguntar a Hashirama si recuerda lo que-y dixo nel monumentu de piedra del Santuariu Nakano, diciendo que cuando dos fuercies opuestes cooperen puede atopase la verdadera felicidá, pero que tamién tien otra interpretación la cual ye qu'una persona que llogró los poderes Uchiha y Senju atopara la verdadera felicidá. Hashirama diz-y qu'entamó munches coses dempués d'abandonar Konohagakure, esti lo niega y diz que ye daqué qu'un sociu d'unu de los sos homes fixo diciendo qu'aparentemente otra xente tuvo la mesma idea, mientres dicía eso, Madara mordióse la muñeca, provocando qu'empezara a sangrar mientres dicía que volver a la vida yá la tenía entamáu.

Dempués d'eso, Madara realiza un sellu de mano que fizo que los receptores clavaos en Hashirama torgárenlu movese, polo que Madara empieza a avanzar con una gran velocidá cutiendo a Naruto y Sai nel camín, llegando hasta Hashirama onde lo tomo pol pescuezu y empezó a absorber el so Chakra Senjutsu, daqué que provocó que la cara de Hashirama nel so pechu entrara en Manera Sabia. Al sentir el Chakra Senjutsu este diz que va ser bien fácil controlalo, nesi momentu ye atacáu por Sasuke utilizando la so Espada Kusanagi daqué que fai que l'acabante alicar soltara al Hokage. Sasuke intenta cortar a Madara, sicasí, esti postreru tornar tolos sos ataques con suma facilidá. A pesar d'esto, cuando Sasuke llanza un ataque de frente cola so Espada Kusanagi Madara recibir dexándose travesar un brazu, sosteniendo asina la fueya de la espada por que'l so atacante nun se moviera. Al faer esto, Madara díxo-y que podía sentir el so Mangekyō Sharingan Eternu y que mientres vien el so Rinnegan podía utilizar los sos güeyos. Sicasí, Madara diz-y que ye una manca matalo, preguntar si gustaría-y xunise a él, una y bones dambos son los postreros Uchiha, Sasuke niega la so ufierta diciendo que nun s'equivocar una y bones él ta muertu.

Depués de falar un pocu col mozu Uchiha, Madara ye atacáu por Naruto y Sai, sicasí, Madara espulsa de la so boca una borrina bien caliente, qu'alloño a los sos atacantes y dio-y tiempu pa movese lliberar de la Espada Kusanagi, dando en atacar a dellos Shinobis de l'Alianza, absorbiendo'l Chakra de Kurama d'unu d'ellos al cual triaba, daqué qu'aparentemente curo la firida nel so brazu. Nesi mesmu llugar tando frente a les Besties con Cola, Madara declaro qu'agora va dir por elles. Dempués cuando Madara empieza la so ofensiva, ye cutíu y trevesáu por una gran cantidá de bales de sable impulsaes per aire creaes por Gaara y Shukaku. Sicasí, Madara nun venció diciendo que yera un bonitu jutsu, pero qu'escarecía del golpe final, polo qu'empezó a movese nuevamente, pero esta vegada ye deteníu por Gaara quien lo controla gracies a dellos cachos de sable qu'entraron nel sangre de Madara, cosa de la que se decata esti postreru. Mientres entá s'atopaba inmóvil ye cutíu por una pata de Matatabi, repelido y cutíu pol cascu de Isobu, pa depués sufrir una patada de Son Gokū siguíu d'una Cornada de Kokuō y un golpe del cuernu de Chōmei para finalmente cayer y quedar atrapáu nuna sustancia pegañoso creada por Saiken.

Tando ellí, Shukaku y Gaara intenten sellalo utilizando'l Funeral de la Cascada Imperial de les Capes de Sable: Sellu usando como mediu'l cuerpu de Shukaku, al tar casi selláu, Madara llogra lliberar utilizando de dalguna forma'l Susanoo y la so respeutiva espada, al tar fuera esti allóñase diciendo que-yos pondrá una correa y que nun dexara que nengunu escape. Depués de dicir eso, ye entartalláu por Naruto tresformáu en Kurama utilizando una de les sos coles, por que darréu el restu de los ocho Besties con Cola fixeren lo mesmo llogrando estrozar el Susanoo y volar el brazu derechu a Madara nel procesu, sicasí, el Uchiha llogró salir con vida pero tando bien quebráu.

De secute, del suelu apaez un Zetsu Blanco'l cual escúlpase por llegar tarde, Madara al escuchalo pregúnta-y si llograr cosa que'l Zetsu afirma, Madara rápido utiliza la so manzorga y corta el brazu derechu del Zetsu Blanco asitiándo-ylo onde s'atopaba'l so antiguu brazu coles mesmes qu'asitiaba la so nueva mano nel so güeyu, enllantándose'l so Rinnegan derechu, mientres faía esto, Madara declaro que con él les coses seríen más risonderes. Al recuperar la so visión, Madara dase cuenta de que ta sangrando, polo que llambe un pocu de la so sangre y dizse asina mesmu que'l so sabor y el dolor ye'l so cuerpu, polo que de secute s'empezar a rir glayando que yá puede sentir la engarradiella, depués d'eso, nuevamente ponse seriu y enfócase nes Besties con Cola, asitiando un pocu de la so sangre na so mano realizando'l Jutsu de Invocación, invocando a la Estatua Demoníaca del Camín Esterior, del cuerpu de Obito lliberar, cuando esta terminó d'apaecer nel campu de batalla, ye absorbida pol Kamui de Kakashi, sicasí, esta remanez nel llugar onde s'atopaba Madara, pero col inconveniente de que'l Kamui arrincára-y el brazu derechu, cosa de la que Madara decatar alagando que l'Alianza tien un Shinobi con un bon güeyu. Sicasí, Madara diz que nun ye problema y qu'agora que yá la estatua esta llista solo tien que llevar a les besties al so interior, nesi momentu diz-y al Zetsu Blanco que taba al so llau que llevara un pocu más de tiempu recuperar el so güeyu esquierdu cosa qu'afirma diciendo que tamién precisen daqué más de tiempu, Madara respuéndelu diciendo que nun lo ponga al nivel de daquién a quien-y tomo años recuperar a les sos mascotes, coles mesmes que'l so firíes curaben gracies al poder de Hashirama.

El Zetsu Blanco diz-y que ta pingando sangre, Madara respuénde-y que al saber que tien el poder de sanamientu de Hashirama tiende a perder la gracia cuando engarradiella, diciendo que va ser más cuidadosu y que si usa tol poder del so Rinnegan el so estilu d'engarradiella va volvese más refináu, nesi momentu Madara salta a la cabeza del Gedo Mazu diz-y al Zetsu Blanco que repare con atención unos segundos. Al llegar a la cabeza del Mazo, Madara utiliza'l Llimbu: Cárcel Fronteriza cutiendo con él a los nueve Besties con Cola reteniendolas nel pisu, pa segundos dempués realizar un sellu de mano'l cual fai que la estatua llibere Cadenes de Chakra, que enllazar nel pescuezu de los nueve besties como si d'una correa tratárase. Mientres faía esto, Madara declaro que primero que nada, va estrayer a Kurama y a Gyūki de los sos respeutivos Jinchūrikis.

Al ver esto, Naruto intenta desfaer el so tresformamientu total en Kurama, Madara ver y diz-y que ye inútil una y bones agora que los tomó nun los dexara dir. Depués d'eso'l Zetsu Blanco diz-y que tendríen de sellar a los otros Bijus empezando pol Shukaku, y que lo qu'intenta faer ye estrayer a Gyūki y a Kurama les últimes besties, polo que-y preguntar por que nun sella a les otres siete mientres esto fai, Madara afirma esto diciendo que precisa más tiempu y que primero va empezar con Shukaku y los demás. Mientres empezaba a jalar a Shukaku, Gaara interponse creando manes de sable xigantes pa detener la Cadena de Chakra, al ver esto, Madara activa'l so Susanoo y llanza una Espada del Susanoo col enfotu de asesinar a Gaara, sicasí, Shukaku detener. De secute, la espada muévese y ruempe la Cadena de Chakra pero depués esta vuélvese a coneutar, depués la espada da la vuelta y cute a Gaara. Darréu, Madara llogra estrayer a Gyūki de Killer Bee y la metá yang de Kurama de Naruto.

Depués de llograr estrayer la metá yang de Kurama y absorber a los nueve Besties con Cola, Madara declara que ye tolo que puede faer col so nivel, nesi momentu'l Zetsu Blanco, diz-y qu'eso foi más que dellos segundos pero qu'entá asina foi más rápidu que Obito, Madara respuénde-y que si gústa-y escuchase falar, diciendo que nun ye más que solo una refugaya d'un esperimentu fallíu que siempres tuvo'l costume de falar enforma frente al so amu, este respuénde-y que'l Zetsu Negru foi moteyáu Llingua Perversa y el Zetsu Blanco Parlanchín preguntando que ye lo qu'esperaba. Madara guarda silenciu y pregúnta-y que ye lo qu'asocede "ellí", el Zetsu respuénde-y que tou ta baxu control y que'l "interior" va perbién, depués d'esa conversación, el Zetsu muévese faía eso.

De secute ye atacáu por Tobirama quien utilizó la Decapitación del Dios Truenu usando un Kunai, sicasí, el Uchiha decatar llogrando tornalo y faciendo que'l Senju soltara'l Kunai, pa darréu sacar una barra negra de la so mano. Al faer esto, Madara preparar pa clavar la barra, pero Tobirama llogra tornar utilizando la so velocidá, apaeciendo enriba de Madara. Sicasí, Tobirama ye superáu y claváu nel suelu poles barres negres del Uchiha. Tando ellí, esti postreru diz-y que siempres faía la mesma maniobra y que siempres foi asina tomando ventaya del tiempu que tome pa enfrentase a otros, Tobirama diz-y que'l sentimientu ye mutuu, pero Madara decláralu que'l cielu agora esta al so favor, amás diz que Tobirama foi aclamáu como'l Shinobi más rápidu del so tiempu diciendo que vea'l so estáu actual, y qu'hai una razón pola que nun pueden sacar tol so poder diciendo qu'anguaño esiste un abismu ente les sos habilidaes, amás de que ta nutriendo un nuevu güeyu pero que nun sabe si va siguir con él. Darréu ruempe una de les sos barres negres y clavar na cabeza de Tobirama declarando qu'esperó enforma tiempu por esi momentu yá que foi él quien mató a Izuna, Tobirama diz-y qu'agora solo ye un cadabre nun importa lo que-y faiga, asina mesmu pregúnta-y que ye lo que quier pa recurrir a la resurrección yá que el so tiempu tuvo de terminar fai enforma, Madara respuénde-y que va trunfar no que fallo Hashirama en crear un país, pero que'l mundu pertenez-y al so predecesor.

Cuando'l Zetsu Blanco diz que s'adelantrara una y bones los que tán en cantu de la muerte precisen tratamientu, Tobirama pregunta si'l Tsukuyomi Infinitu ye esi tratamientu cuesa que Madara afirma diciendo que'l país de Hashirama foi una contradicción yá que l'home busca la paz pero nagua por a la guerra, falando un pocu más con Tobirama recordando cuando foi ganáu nel Valle del Fin. Darréu ye atacáu por Tobirama quien llanza dellos Senbon dende la so boca, pero Madara bloquiar fácilmente creando una parte de la so Susanoo, ellí esti decatar de que Sasuke atopábase sobre él y detener utilizando'l Rinnegan, pa depués tomar la Espada Kusanagi del nuevu Uchiha que se clavara nel pisu, apuñalando a esti postreru cola mesma. Depués d'eso, Madara saca la espada del mozu Uchiha y aparentemente desinvoca a Gedo Mazu. Al cayer al suelu xunto con Sasuke, Madara diz-y que al tener esos güeyos perdió munches cuesas pero que tamién tuvo buscando daqué, pero qu'eso terminara, que se va perder asina mesmu y que esi ye'l verdaderu final. Segundos dempués, Madara reparaba como'l mozu Uchiha llevantábase y trataba de caltenese d'esa forma, al velo cayer Madara clava la Espada Kusanagi nel suelu y dase la vuelta de mano a alloñar.

Darréu, Madara realiza'l Jutsu de Invocación trayendo de regresu a la Estatua, sicasí, esta yá terminara'l so tresformamientu y volvió convertise nel Diez Coles, polo cual Madara dio en sellalo dientro de sigo mesmu convirtiéndose na so Jinchūriki, provocando grandes cambeos nel so cuerpu, el so pelo volvióse blancu, surdiéron-y cuernos na frente, amás de que les sos piernes y brazos volviéronse negros, llevando una túnica de Chakra, amás de portar un Shakujō. Al terminar el so tresformamientu esti diz qu'agora solo echa de menos el so güeyu esquierdu, polo qu'esti salta pa dirixise a recuperar el so güeyu. Mientres s'atopaba nel aire, Madara diz que se sentía un pocu pesáu y que'l so pechu siéntese bloquiáu, polo qu'esti regurgita y cuspe de la so boca a la Benihisago y Kohaku non Jōhei les cualos Obito utilizó pa reemplazar a Gyūki y a Kurama. Madara al ver estes vasíes dio cuenta de que yeren parte de les Armes Atesoraes del Sabiu de los Seis Caminos diciendo que nun importaben. Darréu, Madara llega al llugar onde s'atopaba'l Zetsu Negru diciéndo-y que llegó tarde y que por eso él tuvo que movese hasta ellí. Depués d'eso pregúnta-y al mesmu por cuanto tiempu más va tar xuníu a Obito, el Zetsu Negru escúlpase pero diz-y que'l menos pudo robar la metá yin de Kurama, cosa a la que Madara diz-y que traer al igual que'l so Rinnegan esquierdu. Darréu'l Zetsu Negru esprender de Obito xunto col so güeyu, sicasí, este ye obligáu a tornar por Obito dexando pensatible a Madara, el primeru pregúnta-y que ye pa él, Madara rise y respuéndelu qu'él nun ye más que Madara, diciendo que Madara ye aquel que refuga al mundu y que tolos que siguen los sos ideales y participen nel Tsukuyomi Infinitu son Madara.

Obito respuénde-y qu'esi foi'l camín qu'él tomu, Madara respuénde-y que tol tiempu primero qu'alicara dexar tou ya inclusive lo dexó dir primero que a él yá que esi ye'l camín que lu amosó y que tien de vivir como Madara pa llograr esa meta como'l salvador del mundu. Segundos dempués reparen a un inconsciente Naruto y diz que'l Chakra espardíu pol Sabiu taba fechu orixinalmente pa "xunir", yá que foi fechu pa xunir la enerxía espiritual de les persones, una y bones estes entenderíense les unes a les otres ensin dicir una sola pallabra, diciendo que'l Sabiu de los Seis Caminos enséñolos Ninshū ya intentu emponeles, pero que sicasí, les persones nun usaron el Chakra pa conectase colos demás si non pa xunir la so enerxía físico y espiritual, amplificandolo y convirtiéndolo nuna arma en forma de Ninjutsu, terminando la so esplicación diciendo que irónicamente tou regresu a la dómina na que Kaguya utilizó'l Chakra como arma.

Depués d'eso, empieza a faer una esplicación sobre como'l Sabiu fomento la inconsciencia de les persones col Chakra , mientres recordaba al empar vieyos enfrentamientos, diciendo qu'él creara un mundu nuevu superior utilizando'l Tsukuyomi y él como tien el Chakra más fuerte llograr, diciéndo-y que yá nun ye más Obito, diciendo dellos sucesos qu'asocedieron nel pasáu d'este, Madara ye atacáu por Minato, glayándo-y qu'esi yera l'infiernu, diciéndo-y que viniera y qu'entá ye'l salvador del mundu al igual que nel pasáu cuando Obito entá yera un mozu, cosa qu'este empieza a faer. Sicasí, Gaara crea una paré de sable ente ellos, pa dempués ser atacáu por Minato Namikaze quien entró en Manera Sabia y atacar con un Rasengan, cosa a la que Madara fácilmente córta-y el so brazu esquierdu col so Shakujō, patiscando al mesmu cutiendo a Kakashi quien utilizaba'l Kamui en Obito, pa depués patiscar a Minato cutiendo a Gaara desfaciendo la paré de sable. Depués d'eso, Obito avérase-y y estiénde-y el so mano y meter nel pechu de Madara utilizando aparentemente'l Kamui dexando paralizáu a Madara, mientres-y dicía unes pallabres sobre Naruto.

Madara depués d'oyer eso, diz-y que pa faelo válidu va convertir nun cadabre, sicasí, Obito díxo-y que nun va poder pasar pol so cuerpu, yá que finamente diose cuando de qu'él nun ye Madara y que'l so yo actual ye'l que quería convertise en Kage, Obito Uchiha, tou esto mientres n'el so manzorga creóse un orbe negru, que depués se tresformó nel so Shakujō. Segundos dempués Madara trata d'atacalo cola so mano, pero esta traviesa a Obito yá que utilizó'l Kamui cosa de la que'l Jinchūriki decatar, polo qu'empieza a alloñar, viendo que Obito taba tratando de halar el so Chakra.

Darréu tanto Obito como Madara entren al subconsciente d'esti postreru, onde Obito intenta debilitar a Madara estrayendo a les Besties con Cola, sicasí, solo llogra llevase una parte de Shukaku y Gyūki les cualos son estrayíes d'él. Darréu cuando Kakashi llevar a Naruto a la Dimensión del Kamui y Obito tratu de siguilos, foi atacáu por Madara quien-y llanzo dos de les sos esferes de Chakra, que fueron bloquiaes pol Shakujō de Obito. Al ver esto Madara diz que foi bonu usar el Senjutsu de los Seis Caminos y pregúnta-y si foi capaz d'absorber daqué d'esi poder. Depués d'eso cuando Obito y Kakashi faen equipu pa lluchar, Madara reparar y diz-y que recuperara tou lo que lu heriedo, cuantimás el so güeyu esquierdu, al oyer eso, Obito recuérdalu qu'él dixo que'l Sharingan amuesa'l so verdaderu poder cuando los sos dos güeyos tán xuntos, Madara correxir y diz-y que nun ye un Sharingan si non un Rinnegan, Obito niega esto y diz-y que se refier a los sos dos güeyos. Al velo, Madara poner en posición p'atacar y dizse que Obito tien el Rinnegan y a Kurama, pero que tou va tar bien si nun lu dexa saltar a la Dimensión del Kamui, empezando a pensar na posible estratexa qu'utilizaríen p'atacalo y depués dir a la dimensión, amás de daqué sobre lo que Obito dixo enantes.

Asina mesmu diz que podría usar el Llimbu: Cárcel Fronteriza pero como Obito tien el Rinnegan será-y fácil safalo, polo que los atacara coles mesmes, unviando nuevamente dos esferes de Chakra, que taben por cutir a los sos oxetivos hasta que Obito llogró dir a la Dimensión del Kamui cosa que-y dio una gran sorpresa a Madara, pa depués ver como la esfera impactaba y creaba una gran nube de polvu. Madara depués, decatar de qu'utilizaron el Kamui coles mesmes lo que doblo la velocidá de saltu. Al estenase'l polvu onde impactaren les sos esferes, Gai protexera a Kakashi d'esta, Madara al velo diz-y que ver en dalgún llugar. Depués de velo, Madara declara que nun importa que traigan refuerzos yá que nun son y nun van poder faer nada contra él. Darréu cuando Gai preparar pa face-y frente al Uchiha, el primeru voi haber la séptima puerta causando una gran corriente d'aire que sorprendió a Madara, esti postreru dicir a sigo mesmu que ye una puerta antes de la puerta de la muerte y que lo ta subestimando si nun piensa utilizar la "corriente colorada" contra él, sicasí, esti sorprender al ver que'l so rival avanzó con una gran velocidá conlocandose frente a él empezando a utilizar Taijutsu el cual Madara safaba.

De secute, Gai fai un sellu coles sos manes sorprendiendo a Madara, polo qu'intento cutilo cola so Shakujō, sicasí, recibió'l Tigre del Mediudía causando una gran esplosión, anque al paecer nun tuvo enforma efeutu dexando a un cansando Gai ensin poder movese tendíu nel suelu, Madara intento aprovechar esta oportunidá y llanzo unes de les sos esferes de Chakra pa esanicialo. Sicasí, cuando la esfera taba por impautar lo, Gai ye salváu por Llei, pa darréu la esfera de Chakra tornar col Uchiha. Madara al decatase d'esto empieza a levitar y a reparar a los sos enemigos. Darréu cuando Gai vuelve face-y frente y empieza a abrir la Octava Puerta, Madara reparar y gracies al Rinnegan foi capaz de ver que'l so Chakra ta concentrándose nel puntu de la puerta, pa depués reparar como s'abrir. Madara reconoz el vapor coloráu que salía de Gai, diciendo que'l llamáu vapor de sangre ye una señal de que toles puertes fueron abiertes, pero que viéndolo paecer a ver el color de les fueyes de seronda pa dempués cayer, Gai afirma esto pero qu'él non solo va morrer si non que va ser el sustentu pa les nueves fueyes, diciendo otres pallabres.

Depués d'eso, Madara baxa y ye sorprendíu pola gran velocidá de Gai quien ataca al Jinchūriki col Elefante del Ocaso, polo que'l Uchiha con una gran dificultá llogra bloquialo, pero sicasí, causa una gran esplosión que sorprendió y unvió a Madara a gran fondura a la tierra, onde esti acabó tiráu nel pisu da cuenta del efeutu de la téunica'l cual funciona como un cañón d'aire. Depués d'eso, el cuernu de la placa del so frente ruémpese, pa depués llevantase del suelu diciendo que si lo cute cuatro o cinco veces más va tar perdíu y que nun tien de dexar que'l so puños cutir, siguíu a eso, sale del fondu del furacu volando y diciendo que ye raru lluchar contra un usuariu de los Ocho Puertes Internes polo que va ser el so oponente. Segundu dempués, Gai empieza a patiscar l'aire p'algamar a Madara, cosa de la qu'esti decatar pa depués reparar como Gai corría en círculos alredor d'él pa depués ser atacáu nuevamente pol Elefante del Ocaso, pero esta vegada, llogra protexese creando un escudu coles sos esferes de Chakra, sicasí, por cuenta de la gran velocidá de Gai este apaez por detrás del Jinchūriki y llanza la segunda rabasera del ataque la cual cutir, pa depués llanzar les restantes.

Esto dexó a Madara suspendíu nel aire ensin poder movese, amás de qu'empezó a cuspir sangre, daqué que Gai aprovecho pa volver atacar, pero Madara reacciono y cubrióse dafechu coles sos esferes de Chakra, amás de llanzar cinco d'estes contra'l so enemigu, sicasí, estes fueron bloquiaes por Minato y alloñaes del llugar cola so gran velocidá gracies a un Kunai d'Espaciu-Tiempu llanzáu por Lee. Depués d'eso Kakashi crea una apertura nel escudu utilizando'l Kamui, Madara al decatase y al tar pendiente d'esto, ye sorprendíu y cutíu por Gai quien lo utilizó pa romper el so propiu escudu, daqué que fizo que volviera cuspir sangre, amás de que lo mando a volar. Sicasí, Madara llevántase y diz que nun había tao tan emocionáu dende la so batalla contra Hashirama, preguntáu si entá podía siguir y si nun tenía otres téuniques, yá que quería siguir prestándose. Más tarde, dambos contrincantes siguíen lluchando, onde Gai aparentemente siguió atacando al Uchiha col Elefante del Ocaso dexándolo bien mancáu, eso fizo que Madara falagar diciendo qu'esos ataques tuvieron bien. Depués d'eso, Madara dase cuenta de la presión exercida nel puntu de la puerta diciendo que'l siguiente ataque seique sía'l postreru, darréu, Madara ve cómo Gai empieza a lliberar el poder de la so postrera téunica y diz que reconoz esi Chakra y en cuanto al Taijutsu, él nunca lluchó contra daquién tan bonu como él, pa depués protexese cuando'l shinobi de Konoha pretendía atacar, sicasí, esti decatar de que felicidá téunica aburuya l'espaciu.

Segundu dempués, Gai cute fuertemente a Madara cola Poliya Nocherniega, unviándolo a volar dellos metros hasta topetar col tueru del Dios Árbol, esto fizo que Madara sangrara en gran cantidá y que delles de les sos costielles fueren rotes, pa depués la metá izquierda del so cuerpu ser dafechu esaniciada, sicasí, esta empezó a refaese, tando ellí, Madara reconoz que casi lo mata y dase cuenta de que'l so enemigu taba a puntu de morrer y convertise en cenices pero que primero que esto asoceda matar, polo que llanza una de les sos esferes de Chakra. Sicasí, esta foi patiscada por Naruto quien de secute apaeció y unviar al tueru del árbol, amás de salvar la vida de Gai, cosa que sorprendió al Jinchūriki, quien al velo diz el so nome, pero depués dase cuenta de que tien daqué distinta, diciéndose asina mesmu que Obito tenía daqué que ver, Naruto respuénde-y que tamién ta sorprendíu y que siente que puede camudalo tou.

Depués d'eso, Madara repara y pregúntase que foi lo que Naruto fixo pa evitar que'l Chakra d'esmoreciera de Gai, segundos dempués Naruto preparar p'atacalo, polo que Madara atrai la esfera de Chakra que patisco Naruto y tresformar nun cayáu, sicasí, ye cutíu fuertemente pol Uzumaki, a pesar d'esto Madara llogró parar el so puñu col so Shakujō mientres se preguntar si yera por qu'entá nun se recuperaba, pero depués dase cuenta de que se fixo asina de fuerte. Darréu cuando Naruto utilizó l'Arte Sabio: Elementu Llava Rasen Shuriken, Madara llogró tornalo y utilizó el Llimbu intentando cutir a Naruto, sicasí, esti de dalguna forma nun la cuto cosa que sorprendió a Madara, pa depués reparar cuando ye cutíu pol Rasen Shuriken el cual dexar bien mal mancáu amás de que corto'l tueru del Dios Árbol cuesa que dexó más que sorprendíu a Madara, quien mientres vía como s'esbarrumbaba'l tueru escucha una voz que-y pidía que lo absorbiera y qu'absorbiera al árbol sagráu y al Diez Coles.

Madara llogra ponese de pies y fai casu a esto, absorbiendo'l tueru del árbol. Gracies a esto, Madara llogró recuperase y aparentemente volvese más fuerte yá que-y apaecieron más magatamas na so túnica, y mientres s'atopaba levitando xustu sobre Naruto, el Uchiha empezó a falar solo diciendo que yá se dio cuenta de que yera'l mesmu árbol sagráu, amás de qu'apaeció nél la presencia de Kaguya Ōtsutsuki mientres Madara declaraba que llegara'l momentu de volvese unu solu. Segundos dempués, cuando Naruto avérase-y pa face-y frente, Madara diz-y que nun puede ganar yá que ye dafechu inmortal, Naruto respuénde-y qu'él nun lo entama ganar solo, nesi momentu, Sasuke llega al campu de batalla siendo teletransportado por Tobirama onde Madara repara con plasmu les nueves habilidaes que llograron diciendo que va ser un problema, pero qu'él tien esos mesmos poderes, diciendo amás que va ser la última batalla y que llueu atoparen al más fuerte d'ellos.

Naruto llogró bloquialo col so Bō ente que Sasuke col so Rinnegan de dalguna forma llogró movese a otru llugar, cosa que dexó sorprendíu a Madara diciendo qu'eso nun foi un movimientu, siguíu a esi, Naruto aprovecho qu'esti distrayer y atacar direutamente col so Bō, cosa a la que Madara respuendi utilizando'l Llimbu bloquiando l'ataque, a pesar d'esto, el Uzumaki llogró cutilo, xusto dempués Madara repara que la Espada Kusanagi de Sasuke pasa volando metanes ellos, pa depués unviar a volar cola so téunica anterior y cortar la so Bō col Arte Sabio: Elemento Tormenta: Canil de Lluz a Naruto. Cuando esti ponse de pies y diz-y a Sasuke que puede sentir daqué y el Uchiha respuénde-y qu'él puede ver, Madara decatar de que'l mozu Uchiha col so Rinnegan ye capaz de ver el Llimbu y a la so ``solombra´´ ente que el Uzumaki ye capaz de sentilo pero nun velo, mientres tresformaba una esferes nun cayáu, diciendo amás qu'eso ye imposible, yá que esti esta nun mundu invisible, preguntar como foi que llograron esos poderes.

Siguíu d'esto, Madara empieza a averase rápido a Sasuke diciéndose que tienen el mesmu Rinnegan y que deben de compartir un llazu muncho más allá del sangre, polo que-y glaya que'l so güeyu esquierdu va ser compatible con él, sicasí nesi segundu la Espada Kusanagi ye clavada nel pechu del Jinchūriki ente que Sasuke apaeció cerca de Naruto, esto fizo que Madara notara l'habilidá de la so Rinnegan, posterior a esto la solombra´´ del Llimbu torna al so cuerpu, pa depués estrayer la Espada Kusanagi del so pechu mientres pensaba na intelixencia de Sasuke al saber como funciona la so téunica diciendo tamién que si él naciera nel tiempu de Obito les coses seríes distintes pero qu'esto nun importaba.

Segundos dempués Madara repara sorprendíu los ataques de los sos enemigos, pa depués ser impactáu polos dos llaos del so cuerpu pol Arte Sabiu: Elementu Magnéticu: Rasengan de Naruto y el Chidori de Sasuke, nel que'l primer ataque empieza a crear un sellu nel cuerpu del Jinchūriki, a pesar d'esto, el que lo sufrió foi la so ``solombra´´ yá que de dalguna forma intercambióse, ente que'l real salió volando Sasuke curtia en dos a Madara. ente que dicía que si s'alloñar de la zona nun podría usar la so habilidá del Rinnegan y qu'empieza a entender el so güeyu, siguíu a esto dirixióse onde ye atopaba Kakashi a quien-y quita'l so güeyu Sharingan y enllantar nel so güeyu esquierdu. Depués d'eso ye atacáu y sorprendíu pola gran velocidá de Sasuke quien lo corta en dos utilizando'l Chidori Eisō, sicasí, Madara llogra activar el Mangekyō Sharingan y utilizar el Kamui llogrando entrar a la Otra Dimensión el cual al llegar repara que Sakura Haruno taba por destruyir el Rinnegan que tenía Obito polo que llanza'l so cayáu pa detener a la Kunoichi.

Obito rápido decatar d'esto y utiliza el Kamui treslladando a Sakura fora de la Dimensión del Kamui, esto fizo que'l cayáu va quedar claváu n'unu de los bloques flotantes. Dempués d'eso, Madara empezó a levitar y d'igual forma utilizó'l Kamui y asitio el so brazu dientro del pechu de Obito, mientres se preguntar que foi lo que pasu col sellu qu'asitió nel so corazón preguntando como lo retiró yá que nun tendría de ser capaz de mancase a sigo mesmu, Obito respuénde-y que fizo que Kakashi apuñalar y que foi cuando trataba de tresformase nel Jinchūriki del Diez Coles yá que nun quería siguir los sos órdenes. Sicasí, Madara empieza a rise diciendo que fizo esautamente lo que quería, esplicando qu'esi sellu llindaba los movimientos si daquién trataba de retiralo y que gracies al sellu que fizo nellos nun seríen capaces de cometer suicidiu. Obito pregúntase'l por que de esi ustedes, Madara respuénde-y que ye una graciosa coincidencia que dambos sellos fueren retiraos de la mesma manera, esto fixo reaccionar a Obito decatándose de que la otra persona yera Rin, diciendo que'l plan que teníen los ninjas de Kirigakure pa soltar al Sanbi en Konoha foi idea d'él, tou p'abasnar escontra la escuridá y que trabayara pa él.

Madara sigue cuntando'l so plan diciendo qu'aprovecho que Minato atopábase lloñe y controlo a los ninjas de Kirigakure por que se llevaren a Rin, amás pa lliberar el so poder y ver que tan fuerte yera, preguntando si creía que la salida del Zetsu Blanco del suelu xustu a tiempu pa espertalo fuera una coincidencia y que'l fechu de que Rin morriera a manes de Kakashi foi perfectu pero que comoquier quería que los sos títeres de Kirigakure matar. Segundos dempués, Madara empieza a faer daqué cola so mano dientro del pechu de Obito mientres-y dicía que lu enseño a controlar a les persones por aciu la escuridá de los sos corazones y que si non la teníen podía crease diciendo que fizo eso mesmu con él, Obito pregúnta-y por qu'escoyer cosa a la que Madara respuende que por que yera atenta con otres persones dende'l fondu del so corazón ya inclusive ayudaba a los vieyos, diciendo que tenía fuertes sentimientos por Rin, los sos compañeros, y el Hokage y que si cayía una vegada, automáticamente convertir nun gran odiu, amás que les persones como él precisen daqué más pa convertise no qu'él desea, declarando que recuperara'l so güeyu esquierdu. Depués d'eso, Madara terminó removiendo'l so Sharingan esquierdu de la mesma forma que lo fixo col Rinnegan de Obito pa depués implantarselo y asina recuperalo, daqué que d'igual forma fixo implantadole la so Sharingan esquierdu a Obito, depués el Zetsu Negru tomu'l control total del cuerpu d'este y utilizó el Kamui pa salir de la Dimensión del Kamui xunto a Madara.

Mientres salía de la Dimensión del Kamui, escucha al Equipu 7 diciendo que trabayara n'equipu pa ganalo, él propón-yos si consideraríen morrer xuntos como unu abriendo los sos güeyos y amosando dambos Rinnegan, Madara repara a los sos oponentes seriamente faciendo recular a una acorviada Sakura, anque depués esta llogra activar el Jutsu: Fuercia d'un Centenar y llánzase escontra'l Jinchūriki tratando de crear una apertura pero ye fácilmente apuñalada pol cayáu fechu poles esferes de Chakra. Mientres Madara ver esti da cuenta de que ye'l mesmu jutsu utilizada por Tsunade pa curase ensin utilizar sellos, a pesar d'esto, Sakura ensin meditar intenta da-y una puñada a Madara pero ye bloquiáu pol Llimbu xunto con Naruto y Sasuke que tamién intentaron cutilo, esti postreru quien se decata de qu'agora había cuatro sombra.

Madara amuésase contentu y diz que yá xugaron demasiáu alzándose pelos cielos, crea dellos Chibaku Tensei que respigaron la tierra y dexar cayer contra l'Equipu 7, esto mientres les solombres empezaron a atacalos, pero empezaron a lluchar contra dalgunos clones de Naruto; Madara depués ruempe'l proteutor nel so frente y álzase entá más alto mirando escontra la lluna, cierra los sos güeyos y gracies al poder de la transmigración un tercer güeyu abrir nel so frente reflejandolo na superficie llunar y dando empiezu al cabu'l mundu, la velea eterna que ye'l suañu infinitu del Tsukuyomi. Depués de llanzar el Tsukuyomi Infinitu, Madara declara que finalmente toos van ser unu, siendo aparentemente influyíu por Kaguya. Siguíu a esto, el jutsu empieza'l so efeutu, llanzando una gran y poderosa lluz bien brillosa, que controla a toles persones del tol planeta aparentemente, reflexando'l Rinnegan de Madara nos sos güeyos torgando que pudieren movese, depués Madara diz qu'esa lluz ye tan brillosa qu'algama inclusive los llugares llenos de solombres y que nun van poder escapar, amás utiliza'l Dios: Nacencia d'un Mundu d'Árboles, que crea dellos raigaños xigantescos que s'estienden a lo llargo de la tierra tomando a les persones, envolubrándoles y unificándoles colos raigaños del Dios Árbol y toles demás persones.

La Torna de la Princesa editar

Depués de que toles persones del planeta cayeren nel Tsukuyomi Infinitu y que la Lluna va dexar d'emitir la so lluz, los únicos a salvo que nun fueron afeutaos pol jutsu fueron Naruto, Kakashi, Sakura y Sasuke gracies a qu'esti postreru protexer col so Susanoo, cuando esti desfíxose depués de que'l jutsu va dexar de faer efeutu na lluna, estos fueron confrontados pol Zetsu Negru quien-yos diz qu'ello son los únicos de los qu'hai que desfacer, Madara nesi momentu llega diciendo qu'él ye'l salvador del mundu y que él s'encargara d'ellos, amás reparar y diz-yos que nun los dexará faer namás, ente que les sos solombres arrodiaben a los sos enemigos. Madara diz-yos que detuvo'l destín del mundu, solo llibero a les persones del dolor, sufrimientu y soledá, cosa a la qu'un enoxáu Naruto diz-y que solo ye una mentira.

Madara respuénde-y qu'él ye quien s'interpon na felicidá de tolos sos amigos y que tou eso acabaría ellí, amás de que fizo l'infiernu'l paraísu y que tien d'entender que tou acabó, nesi segundu, Zetsu Negru traviesa a Madara nel corazón diciendo que nada acabó y que él nun ye'l salvador, Madara reparar sorprendíu diciendo que nun se podía mover. Zetsu Negru pregúnta-y que por que pensó qu'a diferencia de Obito él podía usar a los demás y que nun yera gloriable pensar que namái él ye distintu, un sorprendíu Madara pregúnta-y por que ta diciendo eso reclamándo-y qu'él foi quien lo creo y que ye la so voluntá, Zetsu Negru niega esto y diz qu'él ye la voluntá de Kaguya, pa pocu dempués, el Zetsu Negru empezar a estendese por tol cuerpu de Madara lo que lu causa gran dolor.

Mientres el Zetsu Negru siguía espandiéndose pol cuerpu de Madara, este siguía glayando de dolor, amás les sos solombres empezaron a sumir del campu de batalla, darréu una gran cantidá de Chakra proveniente de les persones zarraes nel Tsukuyomi Infinitu empezó a surdir del suelu y ye empezáu a absorber por Madara quien por tanta cantidá de poder convertir nuna grande y grotesca masa enchiéndose, cuando Naruto y Sasuke deciden acabar al Jinchūriki agora qu'esta inmóvil, son atacaos polo que paez ser una llarga melota siendo tomaos, suxetaos y alloñaos del Uchiha. Darréu, el Zetsu Negru termina d'esprendese de Obito y fúndese dafechu con Madara quien s'atopaba bien sorprendíu pa finalmente empezar a encoyer y tresformase en Kaguya.

Por cuenta de la desapaición de Madara, les Barres Negres clavaes nel llombu de Hashirama sumieron d'igual forma que lo fixeron les sos esferes de Chakra les cualos atopábense en Konoha con Minato. Más tarde, los Hokages resucitaos axuntar xunto a la metá inferior del cuerpu de Madara qu'enantes fuera cortáu por Sasuke. Al nun entender que yera lo qu'asocedía, Tobirama dio la opción de resucitar a Madara col Edo Tensei utilizando esa parte del so cuerpu pa saber más de la situación, sicasí, Hashirama refugóse por cuenta de que yera necesariu un sacrificiu, darréu toca la metá del cuerpu de Madara, una corriente de Chakra salió d'este y manifestóse como Hagoromo el conocíu Sabiu de los Seis Caminos quien empezó a falar colos Hokages.

Muerte editar

Darréu cuando Naruto y Sasuke finalmente llogren tocar a Kaguya coles marques de les sos manes y empiecen a sellala utilizando'l Seis Caminos — Chibaku Tensei, esta tresformóse nel Diez Coles el cual empezó a estremase nos nueve Besties con Cola volviendo tresformase na Estatua Demoníaca del Camín Esterior, sicasí, la décima cola que yera una cabeza de coneyu na que Kaguya tresformárase enantes, espulsa a Madara del so cuerpu, cayendo disparáu nun montón de roques yá nel so estáu normal. Darréu ye treslladáu de regresu al Mundu Shinobi por Hagoromo cola ayuda de los Kages del pasáu utilizando'l Jutsu de Invocación Combinada, onde esti namái s'atopaba nel pisu, pero entá siguía con vida.

Siguíu a esto, Hashirama averar a él, onde un murniu y morrebundu Madara diz-y qu'a pesar de que dambos siempres tuvieron suañando con algamar grandes coses nunca pudieron tocales, Hashirama respuénde-y que los sos suaños nunca fueron fáciles y que ellos namái podíen faer enforma mientres vivíen y que ye por eso que tienen de confiar nos demás, los que tán detrás d'ellos, Madara diz-y que sigue tan blandu como siempres y que siempres foi un fatu, pero que quiciabes esi si yera la forma de faer les coses, diciendo que'l so suañu acabóse, pero'l suyu entá vive. Hashirama diz-y que siempres va apriesa y que tendría de llegar a la conclusión de les coses a les que nun puede llegar, que s'escaeció de criar afechiscamente a los que taben detrás d'él a los que pudo confia-y les coses, Madara respuénde-y qu'eso taba fuera de les sos posibilidaes yá que siempres odio tener xente que lo siguiera, Hashirama diz-y que cuando yeren neños él díxo-y que como Ninjas nun había nada que pudieren dicir cuando morríen y qu'anque van atopar una forma de quedase compartir entá si fueren enemigos y que beberíen xuntos como hermanos y qu'agora tán morriendo y lo únicu que pueden faer ye compartir un tragu como compañeros. Al oyelo Madara guarda silenciu un momentu pa depués afirmar esto yá que dambos taben por dir se, siguíu a esto, muerre definitivamente.

Apariencia editar

L'aspeutu orixinal de Madara llevaba'l pelo llargu, llargu hasta los costazos, a diferencia de Izuna, Madara nun lo caltién atáu nuna coleta. Tamién llevaba'l traxe estándar del Clan Uchiha: una camisa de pescuezu altu negra col símbolu del clan nel llombu y pantalón azul con viendas nos estremos, anque Madara tiende a dexar el pescuezu de la camisa abierta. Na cintura, tenía una petrina vienda que sostenía una bolsa que presumiblemente, tien ferramientes ninja.[6]

Al declarar una tregua col clan Senju y fundar Konoha, Madara dexara crecer el pelo entá ye más, hasta la cintura. Tamién llevaba proteutor de l'aldega na frente, y una armadura colorada, d'apariencia similar a los usaos polos Samurái y los Senju. Tres la deserción, paez refugar el proteutor de la frente.

Habilidaes editar

Dellos personaxes refiriéronse a Madara como unu de los ninjas más dotaos de la hestoria.[7] Reparóse que nació con un chakra particularmente poderosu, qu'afirma ye la razón de la so "terca negativa a morrer". Hasta'l Kyubi mentó que'l chakra de Madara ye entá más siniestru que'l suyu.[8] Madara demostró ser capaz de ganar a dellos oponentes poderosos. Onoki, el Tercer Tsuchikage, describe les habilidaes visuales de Madara como daqué que puede faer falar hasta al meyor ninja, ente que Gaara dixo que tenía'l poder d'un Dios. Tsunade, pela so parte, dulda que Tobi en realidá sía Madara Uchiha y que solo tea usando'l so nome porque'l nome de 'Madara Uchiha' ye sinónimu de poder.

Dōjutsu editar

Sharingan editar

 
El Sharingan de Madara colos sos trés aspes.

Madara apoderara'l so Sharingan a temprana edá, y recibió aponderamientos por ello. El so manexu col so Dojutsu yera tan sorprendente que llogró apoderar una téunica bien paecida a la Shisui Uchiha onde esti podía controlar la mente de les persones, inclusive foi capaz de tresformar esti al Rinnegan.

Madara foi'l primeru de los Uchiha n'activar el Mangekyō Sharingan. El so hermanu, espertó'l suyu pocu dempués de Madara, utilizó esti poder nuevo y fondo pa faese cargu del clan Uchiha. Dempués de quedar ciegu por causa del usu continuu del Mangekyō Sharingan(pos esta quema los güeyos) enllantóse los güeyos del so hermanu quien foi asesináu por Tobirama, l'hermanu menor de Hashirama. Madara espierta un nuevu poder, EL Mangekyō Sharingan "Eternu", una combinación del so propiu Mangekyō Sharingan y el de Izuna. Con él, Madara nunca tendría'l riesgu de perder la vista otra vegada.[9] Hasta la fecha ver poder utilizar el Susanoo siendo este un particular color fuerte, dos cares totalmente distintos que se xunen a lo llargo de la so columna vertebral, con caúna d'estes amosó un par de brazos dando un total de cuatro. El cual tien un gran poder destructivu y la capacidá de crear espaes de chakra. Estos poderes que suelen tar en clonar d'estos son habilidaes que solo pueden tener los del clan Uchiha.

Mangekyō Sharingan editar

 
Mangekyo Sharingan de Madara

Esti güeyu da-y al usuariu nueves téuniques oculares (si tien dos mangekyōs) o una téunica (si tien un solu mangekyō) amás da-y la mayoría de téuniques por casu el susanoo y el Tsukuyomi. Ye'l personaxe con más audiencia nel mundu.[10][11]

Mangekyō Sharingan Eternu editar

 
Mangekyō Sharingan Eternu de Madara Uchiha.

Madara foi'l primeru de los Uchiha n'activar el Mangekyō Sharingan. El so hermanu, espertó'l suyu pocu dempués de Madara, y este peracabo utilizó esti poder nuevo y fondo pa faese cargu del Clan Uchiha. Dempués de quedar ciegu por causa del usu continuu del Mangekyō Sharingan, enllantóse los güeyos del so hermanu nel so propiu cuerpu. Madara espierta un nuevu poder, Mangekyō Sharingan "Eternu", una combinación del so propiu Mangekyō Sharingan y el de Izuna. Con esti poder, Madara nunca tarrecería'l riesgu de perder la vista otra vegada, y amás con ella podía controlar totalmente al Nueve Coles. Hasta la fecha ver poder utilizar el Susanoo siendo este un particular color azul, dos cares totalmente distintos que se xunen a lo llargo de la so columna vertebral, con caúna d'estes a amosando un par de brazos dando un total de cuatro. Tamién tien el "Choku Tomoe" (直巴, Choku Tomoe), lo que-y apurre una mayor fluidez nos sos movimientos mientres combate.

Les capacidaes defensives de la so Susanoo son altes, inclusive nel so estáu incompletu, la caxa torácica ye capaz d'aguantar la Super Gran Bola Rasengan de Naruto Uzumaki y una Corte de Rayu de Opresión Horizontal ensin nengún dañu. Tamién empuña fueyes ondulaes na mano derecha de cada llau y paez ser capaz de contribuyir a delles de les téuniques de Madara, yá que se reparó la formación de Sellos Manuales xunto a él mientres la batalla. Madara tamién ye capaz d'utilizar la téunica de Yasaka non Magatama.

Rinnegan editar

 
Rinnegan de Madara Uchiha.

Según el mesmu Madara, este evolucionó'l so Sharingan al dojutsu del Sabiu de los Seis Caminos poco primero de la so muerte, quiciabes al faer esperimentos col so cuerpu, demostrando poder pasar del Mangekyō Sharingan "eternu" al Rinnengan nun curtiu periodu de tiempu y utilizar les habilidaes d'este pudiendo usar el Camín Preta y más tarde, combináu col Susano'o, que Madara na manga 589 facer perfectamente, ye capaz d'atraer escontra baxo a un asteroide. Kabuto aliego que tou esi poder deber a los cambeos qu'esti fixo nel cuerpu del Uchiha anque Madara taba seguru de qu'esi poder yera so, pocu dempués viose que'l Rinnegan yera'l poder ocular más grande de la hestoria.[12]

Equipamientu editar

Madara amosó una cantidá d'armes al traviés de los años. Llevaba una gadaña de guerra con él mientres la mayor parte de la so vida hasta la so batalla col primer hokage. Tamién se-y vio remanando delles espaes al empar en tola so vida dende los sos díes nel campu de batalla ya inclusive amosó maestría con elles.

Frases editar

  • (A Mū en sabiendo como foi alicáu) "¿Dixisti resurrección del mundu impuru...?, ¿Nun ye esa téunica conocida como una completa otomía contra'l fluxu ente la vida y la muerte nel universu...?."
  • (A Kurama ) "Nueve Coles, a cencielles yes una vida momentanea, una esistencia temporal d'enerxía xunida... ¡Enerxía qu'una vegada formó parte d'una forma definitiva!... Una fuercia inestable, ensin intelixencia o sabiduría precisa un guía p'amosate'l camín ¡Esta guía son los Uchiha!. Les Besties con Coles son esclavos d'aquellos que tienen güeyos benditos".
  • (A Ōnoki) "Vese qu'entá quies baillar... Pero nun vas ser capaz de dar un pasu más."
  • (A Tsunade) "Nun puedes usar l'Estilu Madera... Y tienes téuniques médiques ninja que nun se pueden comparar coles suyes... y, sobremanera, yes una muyer débil... La xente débil ye repugnante... y los Senju débiles son entá más repugnantes."
  • (A Gaara y Ōnoki en deteniendo'l primer meteoritu) "Perbién, sorprendente...¡Agora que van faer con un segundu meteoritu!."
  • (A Ōnoki) "Que tipu d'adultu llucharía en serio contra un neñu comoquier..."
  • (A los 5 Kages) "El so camín va ser entartalláu en pieces, como ustedes mesmos... Cinco Kages."
  • (A Tsunade) "¿Crees que puedes ganame cola voluntá qu'heredasti de Hashirama? El poder nun tien nada que ver cola voluntá. Eso ye daqué real."
  • (Refiriéndose a Hashirama sobre los 5 Kages) "Hashirama non s'esautamente que foi lo que-yos dexasti... ¡Pero míralos! Nun son nada comparaos contigo. Si supiera que tan débiles seríen, te enseñara a resucitar d'ente los muertos."
  • (Recordando a Hashirama) "Lo que dexasti dempués de morrer foi solo un poder que s'enferrona a mi."
  • (Pensando) "Nun hai dulda, esto ye daqué qu'él fadría... tien de tener una razón ta claro ¿Pero cual ye? Aun así nun me paez que les coses vaigan d'alcuerdu al plan. L'alicame d'esta manera indica..."
  • (A los 5 Kages) "Si soi l'únicu equí... El grau nel que los mapes van ser redibujados, nun va ser tan drásticu."
  • (A los 5 kages) "Esti Susanoo ye la encarnación de la destrucción... Un cachu so tien el poder pa destruyir tola creación... Solo les Besties con Cola tienen un poder comparable a esto..."
  • (A y Ōnoki) "¡Yá se qu'a partir d'equí acábase l'alianza y van obedecer a la L'Aldea Despinta de la Fueya! ¡Nunca enxamás menten el nome d'esi Shinobi cerca de mi!."
  • (A Ōnoki) "Trátase del ciclu de la vida ¿Cómo puedes vivir tantu ensin aprender el nuesu doliosu pasáu?."
  • (A Ōnoki) "Nun tien sentíu yá camudar el nuesu mundu, la humanidá va tar meyor mientres duerma pacíficamente col Tsukuyomi Infinitu."
  • (A los Kages sobre'l invocador de la Resurrección del Mundu Impuru) "Dígan-y a esi tal Kabuto que..., ¡Nun puede sese tan desdexáu al usar un Jutsu prohibíu!."
  • (A los 5 Kages en llibrándose de la Invocación: Resurrección del Mundu Impuru de Kabuto) "Bonu entós, el Susanoo Perfectu, dizse qu'aquél que lo vio muerre, sería un pocu vergonzosu sacalo de nuevu dempués de retiralo una vegada."
  • (A él mesmu) "Arruinóseme la diversión. Creo que tendría de dir a llograr al Foín, agora..."
  • (A Naruto Uzumaki refiriéndose a los 5 Kages) "Quién sabe, probablemente nun tean ... Perbién."
  • (A Obito Uchiha dempués de salvalo) "Ente esti mundu y l'otru... Mozu Uchiha."
  • (A Obito Uchiha) "Se realista, esti mundu esta llenu de coses que nun funcionar como deseyes, cuanto más vives... Más te das cuenta de qu'esta realidá ta fecha de dolor, sufrimientu y vacíu... Escucha nesti mundu... Onde hai lluz tamién hai solombres... Mientres esista'l conceutu de ganadores, tamién van esistir el perdedores. El mesmu deséu de caltener la paz creo les guerres... Y el odiu nació pa protexer l'amor. Ye una rellación que nun se puede evitar de normal..."

Referencies editar

Enllaces esternos editar