Mandela y Fidel

película de 2013 dirixida por Estela Bravo

Mandela y Fidel ye una película documental de Cuba filmada en Eastmancolor dirixida por Estela Bravo y Ernesto Mario Bravo según el so propiu guión que s'estrenó en 2013 y que tuvo como figures principales a Fidel Castro y Nelson Mandela.

Mandela y Fidel
Picto infobox film.png
Datos
Títulu orixinal Mandela y Fidel
Xéneru documental
País d'orixe Cuba
Estrenu 2013
Idioma orixinal castellanu
Duración 33 min
Ficha téunica
Direición Estela Bravo
Enllaces esternos
Ficha en FilmAffinity
Cambiar los datos en Wikidata

SinopsisEditar

Cuando en 1991 Mandela visitó Cuba, un añu dempués de salir de prisión, conoció personalmente a Fidel Castro y empezaron una estrecha amistá que s'amontó colos sos numberosos alcuentros, que remataben nun abrazu y una exclamación de “My brother”, “El mio hermanu.”

Los direutoresEditar

Cercu Castro Cercu ye norteamericana, fía d'un activu sindicalista n'Estaos Xuníos, un defensor de la España Republicana y un antifascista na Segunda Guerra Mundial. Lleva fechos más de 30 filmes documentales sobre eventos d'América Llatina, África, el Caribe y los Estaos Xuníos, que s'esibieron en munchos festivales de cine y estaciones de televisión. Ernesto Mario Bravo ye un bioquímicu arxentín que conoció n'Europa a Estela Bravo, con quien se casó. Dempués de vivir ocho años n'Arxentina aniciar en Cuba onde ye profesor de la Facultá de Medicina.

ReferenciesEditar

ReferenciesEditar

Enllaces esternosEditar