María Mazás Llata (9 d'agostu de 1960A Coruña – 5 d'ochobre de 2017), conocida como María Mazás, foi una artista plástica, pintora, escultora, poeta, diseñadora de sombreros y baillarina.

María Mazás
Vida
Nacimientu A Coruña9 d'agostu de 1960
Nacionalidá España
Muerte 5 d'ochobre de 2017 (57 años)
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu artista visual, pintora, escultora, poeta, diseñadora, baillarina, escritoradiseñadora de moda
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Creadora y artista, María Mazás provién del mundu de la danza clásica contemporánea. Empezó la so carrera profesional siendo baillarina, pero en 1987 camudó'l so aldu creativu y empezó a dedicase a la sombrerería. María Mazás foi una artista autodidacta que se definió a partir d'una constante investigación. En pasando trés años n'Alemaña, investigando sobre'l so nuevu oficiu, instalar en Barcelona en 1991,[1] anque siempres desenvolvió'l so trabayu a caballu ente dambos llugares. Trabayó pal mundu de la moda y l'estilismu en pasareles internacionales, según tamién participó en diversos montaxes teatrales y en más de trenta exposición en ciudaes como Friburgu, Roma, Venecia y París.[2] Nel so trabayu como diseñadora de sombreros destacóse l'orixinal usu de materiales tanto clásicos como totalmente innovadores.[1]

Tres 17 años de dedicación a la sombrerería como arte, María Mazás retomó la so carrera como pintora, inspirada na tradición xaponesa de la caligrafía y la pintura sumi-e, que combinó col so interés pola pintura espresionista pa desenvolver una obra de fonda espiritualidá. Trabayó tamién colaxs y escultura.

Referencies editar

Enllaces esternos editar