Maria Reiter

pintora alemana (1909–1992)

Maria Josepha "Mitzi" Reiter (23 d'avientu de 1909Berchtesgaden – 28 de xunetu de 1992Munich) foi una muyer alemana rellacionada con Adolf Hitler, con quien tuvo una curtia rellación amorosa.

Maria Reiter
Vida
Nacimientu Berchtesgaden23 d'avientu de 1909[1]
Nacionalidá Bandera d'Alemaña Alemaña
Reich alemán
Muerte Munich28 de xunetu de 1992 (82 años)
Familia
Casada con Georg Kubisch (1936 – 1940)
Pareyes Adolf Hitler
Estudios
Llingües falaes alemán
Oficiu pintora
Llugares de trabayu Berchtesgaden
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Maria "Mitzi" Reiter yera fía d'un oficial cofundador del Partíu Socialdemócrata d'Alemaña en Berchtesgaden, Obersalzberg, Karl Reiter-Wenger y la so esposa Mara, tenía otros trés hermanos.

En 1926, Mitzi a los sos 17 años yera una formosa mocina roxa que cumplía l'apariencia del ideariu nazi y trabayaba nuna tienda del so padre en Berchtesgaden cuando conoció a Hitler (37 años) por aciu la so hermana Paula Hitler nuna tienda téxtil mientres esti pasiaba los sos perros. Mitzi iguar p'averase a Hitler y captar la so atención a lo cual él aportó convidándola al Berghof.

D'esta miente, Mitzi empecipió una rellación que foi tornándose estraña yá que según mesmes declaraciones en 1959, al cabu d'un añu Hitler intentó convertila nel so amante, invitación qu'ella tornó n'espera d'una propuesta de matrimoniu. Hitler refugó la pretensión de Reiter pa casase y pidió-y que lu esperara una y bones tenía una misión que cumplir. Sicasí, Hitler previendo qu'esta rellación sería-y políticamente perxudicial, alloñar de la moza sumiéndola nuna depresión que sumada a la muerte de la so madre por cáncer nesa mesma fecha (29 de payares de 1926) llevar esi mesmu añu a cometer un intentu de suicidiu que'l so hermanu torgó que se peracabara.

Maria Reiter nunca dexó d'almirar a Hitler a pesar de casase en 1930 con un hoteleru de Berchtesgaden, Fernand Woldrich, matrimoniu que fracasó rápido en 1931.

Rudolf Hess averó nuevamente en 1934 a Maria Reiter yá divorciada al círculu hitlerianu y aparentemente la rellación reinicióse efímeramente; Hitler volvió pidi-y que fuera'l so amante, pero Reiter aportunó nuna propuesta de matrimoniu; Hitler quien nun quería trate arreyáu con una divorciada encargó a Hans Frank ver el casu de divorciu de Reiter, sicasí Hitler estabilizar en 1935 con Eva Braun y nun volvieron a trate so esi mesmu escenariu.[2]

Reiter casóse entós con un mozu oficial de les SS, Georg Kubisch, un Hauptsturmführer, ayudante de Joseph Goebbels que morrió n'aición nel sitiu de Dunkerque en 1941.

Hitler unvió a Reiter un centenar de roses coloraes como espresión de duelu. Estos fechos solu conocíos nel círculu íntimu de Hitler fueron sacaos a la lluz público mientres una entrevista a la hermana del dictador, Paula Hitler y a Maria Reiter en 1959, dempués de la guerra.[3] La pista de Maria Reiter piérdese dempués de la guerra y solo súpose que se casara en payares de 1945 con un oficial de la SS discapacitáu físicamente mientres la guerra en Noruega llamáu Walter Zierahn; ella nun tuvo descendencia y finó en 1992 siendo soterrada nun campusantu de Múnich.

Referencies editar

  1. Afirmao en: Gemeinsame Normdatei. Data de consulta: 9 abril 2014. Llingua de la obra o nome: alemán. Autor: Biblioteca Nacional d'Alemaña.
  2. Maria Reiter-Biografía
  3. Les muyeres de Hitler