Marilyn Wilson-Rutherford

cantante estauxunidense

Marilyn Wilson-Rutherford (6 de febreru de 1947Chicago) ye una cantante d'Estaos Xuníos conocida como la primer esposa de Brian Wilson de The Beach Boys y madre de los cantantes Carnie Wilson y Wendy Wilson de Wilson Phillips. Na década de 1960, formó The Honeys, y dempués de la so disolución en 1969, fundó American Spring cola so hermana Diane Rovell.

Marilyn Wilson-Rutherford
Vida
Nacimientu Chicago6 de febreru de 1947 (77 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Casada con Brian Wilson (1964 – 1979)
Fíos/es
Hermanos/es Diane Rovell
Familia
Estudios
Estudios Escuela Preparatoria Fairfax (es) Traducir
Oficiu cantanteaxente inmobiliaria
Xéneru artísticu música surf (es) Traducir
Instrumentu musical voz
Discográfica Capitol Records
IMDb nm0933814
marilynwilsonrutherford.com
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Marilyn Rovell y Brian Wilson conociéronse cuando ella asistió a un conciertu de The Beach Boys en Pandora's Box, una discoteca en Sunset Strip, n'ochobre de 1962 xunto a la so hermana y la so prima Ginger Blake, que taba saliendo con Gary Usher collaborador de Brian.[1] Wilson y Rovell empezaron a salir cuando Wilson tenía 20 años y Rovell tenía 15 años. Wilson convertir nel productor de The Honeys, un grupu vocal de moces formáu por Marilyn, Diane y Ginger. Wilson y Marilyn casáronse'l 7 d'avientu de 1964 ente que la carrera de The Honeys taba tornando.[1] La pareya tuvo dos fíos, Carnie y Wendy.

Años 70 editar

En 1971, Marilyn y Diane formaron la banda Spring (renombrada American Spring) y xuntos grabaron unos senciellos y un únicu álbum d'estudiu. En 1974, por cuenta de la creciente reclusión de Brian del mundu esterior de resultes de la muerte del so padre Murry Wilson, Marilyn atayó temporalmente la so carrera musical. En 1976, Marilyn persuadió a Brian por qu'empezara a faer sicoterapia,[2] asonsañando dir ella mesma sola y tornar a casa feliz. Brian recuperóse un pocu, pero dempués de que la so familia y los miembros de los Beach Boys aportunaron en dexar la terapia y volver faer música a tiempu completu, la salú mental de Wilson empioró.

Marilyn y Brian divorciáronse amistosamente en 1979.[2] Marilyn cuntó a Rolling Stone a principios de la década de 1990 que'l comportamientu cada vez más erráticu de Brian taba afectando a los sos dos fíes, y que ella-y dixo: "te amo, pero les neñes tienen que tener una vida normal". Tamién recordó que-yos dixo a les sos fíes que'l so padre yera "un xeniu", pero tamién que taba mentalmente enfermu. Brian tamién sofitaba a Marilyn, y anque tuvo alloñáu de les sos fíes mientres la so recuperación, finalmente pudo volver tener contautu con elles cuando yeren adultes.

Años 1980 editar

Marilyn y The Honeys axuntar pa faer un nuevu álbum llamáu Ecstasy de 1983, y de nuevu reformar na década de 1990 y actuaron en shows ocasionales nel sur de California. Marilyn apaeció en numberosos documentales y otros programes sobre The Beach Boys, Wilson Phillips, Dennis Wilson (na recién edición oficial de Bambu), y la música de los años 60 y 70. Foi retratada en The Beach Boys: An American Family, y en Summer Dreams: The Story of the Beach Boys.

volvió casase y agora conozse como Marilyn Wilson-Rutherford. Trabaya como axente de bienes raíz en Los Angeles, California.[3]

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 Ankeny, Jason. «Biography of The Honeys». AllMusic. All Media Network. Consultáu'l 7 de xunu de 2014.
  2. 2,0 2,1 «Love and Mercy». People Magazine 50 (1):  páxs. 69–73. 1998. 
  3. «CA Real Ta By Marilyn Wilson-Rutherford». Consultáu'l 4 d'agostu de 2015.

Enllaces esternos editar