Melecina esencial (ME) según la OMS son aquellos melecines que satisfaen les necesidaes prioritaries de salú na población. La seleición vien dada por: pertinencia pa la salú pública, prueba de la so eficacia y seguridá, y la so eficacia comparativa en rellación al so costu. La OMS encamienta que los ME tean disponibles nos sistemes de salú en tou momentu, en cantidaes abondes, na presentación farmacéutica fayadiza, coles garantíes calidable ya información y a un preciu que los pacientes y la comunidá puedan pagar.

Conceutu mundialmente reconocíu editar

El 21 d'ochobre de 1977 aprobar pol primer Comité d'Espertos pa la Seleición Melecines Esenciales la primera Melecines Esenciales de la Organización Mundial de la Salú Llista de Melecines Esenciales de la OMS. Les más recién son la decimoctava llista p'adultos y la cuarta llista pa neños, dambes publicaes n'abril de 2013.[1][2] A finales de 1999, 156 países teníen yá llistes oficiales de melecines esenciales y en 135 países yá se desenvolvieron guíes de tratamientu pa les enfermedaes y síntomes más comunes.

Ver tamién editar

Referencies editar

Bibliografía editar

  • Constitución de la Organización Mundial de la Salú, coles enmiendes adoptaes hasta'l 31/12/2000. Documentos básicos, 43ªedición, Xinebra, 2001.
  • Declaración Universal de Derechos Humanos. Adoptada pola Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes el 10 d'avientu de 1948.
  • Conseyu Económicu y Social de les Naciones Xuníes. PactoInternacional de Derechos Económicos, Sociales y Culturales. Adoptadoel 16 d'avientu de 1966.
  • Conseyu Económicu y Social de les Naciones Xuníes. Comité de Derechos Económicos, Sociales y Culturales. 22º periodu de sesiones, Xinebra, 25 d'abril a 12 de mayu de 2000. Cuestiones sustantives que se plantegen na aplicación del Pactu Internacional de Derechos Económicos, Sociales y Culturales. Observación xeneral Nᵘ14.

Enllaces esternos editar