Nadine Conner (20 de febreru de 1907Compton (es) Traducir – 1 de marzu de 2003Los Alamitos (es) Traducir) foi una cantante y actriz d'Estaos Xuníos.

Nadine Conner
Vida
Nacimientu Compton (es) Traducir20 de febreru de 1907[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte Los Alamitos (es) Traducir1 de marzu de 2003[1] (96 años)
Estudios
Estudios Universidá del Sur de California
Escuela de Música Thornton (es) Traducir
Compton High School (en) Traducir
Oficiu cantante d'óperallocutora radiofónica
Mena de voz sopranu
Instrumentu musical voz
Creencies
Partíu políticu Partíu Republicanu de los Estaos Xuníos
IMDb nm0175171
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Nacida en Compton (California), el so verdaderu nome yera Evelyn Nadine Henderson, y yera descendiente d'unu de los primeros colonos californianos d'orixe non-hispánicu.

Siendo adolescente diagnosticáron-y una enfermedá pulmonar, motivu pol cual el so médicu suxuriólu qu'estudiara cantar clásico pa reforzar los sos pulmones, daqué habitual na dómina. Siguiendo eses instrucciones, nel so periodu de high school empezó a estudiar baxu tutelar del tenor Amado Fernandez. El so potencial salió a la lluz y de siguío foi a estudiar con Horatio Cogswell, y más palantre con Florence Easton en Nueva York.

El so nome artísticu vien de el so primer home, de quien se divorció a los dos años de matrimoniu. Darréu casóse col Dr. Laurance Heacock. Ella actuó nel programa radiofónicu The Voice of Firestone, con estrelles de la talla de Bing Crosby y Nelson Eddy, y amás fixo una xira musical con Gordon MacRae.

A finales de 1939 empecipió la so carrera na ópera clásica. Debutó profesionalmente en 1940 como Margarita nuna representación en Los Angeles de la obra de Charles Gounod Fausto. Cantó cola Ópera de Los Angeles ente 1939 y 1941. En 1941 empezó la so carrera na Ópera del Metropolitan, debutando como Pamina en La flauta máxica (cantada n'inglés).

Tamién tuvo numberoses actuaciones en teatros europeos a partir de 1953, y asina mesmu cantó con un ampliu repertoriu de conciertos. Fixo una notable grabación de la obra de Brahms Un Réquiem alemán, so la direición de Bruno Walter.

Aportó a una aplaudida intérprete, destacando non solamente con Mozart, sinón con papeles como'l de Mimi en La Bohème, y una vibrante Violetta en La Traviata. Tuvo cómoda tantu en papeles llíricos como nes coloratures. En total cantó 249 vegaes nel Metropolitan, retirándose en 1960. Grabó con CBS, Cetra, Melodram, Discocorp, y Camden.

Finó en Los Alamitos, California, en 2003 por causes naturales.

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm0175171. Data de consulta: 9 xunetu 2016. Llingua de la obra o nome: inglés.

Enllaces esternos editar

Referencies editar

  • Traducíu direutamente de English Wikipedia