Nate Hartley

actor estauxunidense

Nathan Daniel Hartley (17 de xineru de 1992Ravenna (es) Traducir) ye un actor d'Estaos Xuníos. Ye conocíu pol so papel estelar como Wade en Drillbit Taylor y pola so apaición en numberoses series de Disney. Tamién ye conocíu pola so apaición nel videu musical de "Daqué gústame de Ti" de Wisin & Yandel con Chris Brown y T-Pain.

Nate Hartley
Vida
Nacimientu Ravenna (es) Traducir17 de xineru de 1992 (32 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Estudios
Llingües falaes inglés[1]
Oficiu actor, actor de televisiónactor de cine
IMDb nm2107837
natehartley.net
Cambiar los datos en Wikidata

Primeros años editar

Hartley nació en Ravenna, Ohio, y ye fíu de Michele y Rei Hartley. Tien una hermana, Danielle. Empezó la so carrera en 1997 a la edá de 7 años por aciu la realización de maxa pa la so familia y amigos. Foi a la escuela en Rootstown Local School' tuvo unos años y depués treslládose a otres escueles. Dempués de dellos años d'ésitu nos llugares locales, que foi afaláu por dellos direutores locales y el llagu Middle School (Hartville, Ohio). A los 13 años, foi siguir la so carrera d'actor en Hollywood.

Poco dempués camudóse a Los Angeles, darréu empezó a clases d'actuación y siguir una carrera profesional d'actuación. Los sos años de realizar maxa pa la familia y los amigos de los sos frutos cuando foi aceptáu como miembru profesional de Junior el Magic Castle de Hollywood Magician Society.

Carrera editar

La so carrera profesional empezó a ser una estrella convidada en The Bernie Mac Show. La so carrera siguió mientres el branu de 2006 cuando xugó un papel recurrente na Nickelodeon la serie Unfabulous y actuó xunto a John Malkovich nel 2008, presenten la película The Great Buck Howard. El so primer papel principal foi nuna película, Drillbit Taylor[2] d'Owen Wilson. Tamién tuvo un papel como miembru de la LARP casu de ING en Role Models de Paul Rudd y Sean William Scott. Asina mesmu, fixo un cameo en Fanboys. Tien dos tandes nacionales a emitise en 2008 con State Farm Insurance y Time Warner Cable. Hartley fixo apocayá una apaición na serie de Disney Channel, Hannah Montana y tamién foi estrella convidada en JONAS como un cafiante amigu de Joe, Carl. En 2012 participó nel videu musical de "Daqué gústame de Ti" de los reggaetoneros Wisin & Yandel cola participación de Chris Brown y T-Pain.

Hartley esfruta de la direición y producción de películes y espera asistir a la UCLA, especializándose na direición y efeutos especiales. Empezóse la so propia compañía de Prodigy Productions, una compañía de producción de propiedá y operáu polos adolescentes. Anguaño estrema'l so tiempu ente California y Ohio, cuando sea posible.

Filmografía editar

Referencies editar

  1. URL de la referencia: https://plus.si.cobiss.net/opac7/conor/305297251.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 «TV Guide Credits». Consultáu'l 7 de marzu de 2012. Error de cita: La etiqueta <ref> ye inválida; el nome «TVGUIDE» ta definíu delles vegaes con distintu conteníu

Enllaces esternos editar