National Geographic Society

La National Geographic Society tien la so sée en Washington n'Estaos Xuníos, ye una de les organizaciones educatives y científiques non lucratives más grandes del mundu. Los sos intereses d'investigación incluyen xeografía y ciencia natural, la promoción medioambiental y l'estudiu de la cultura de les civilizaciones y de la historia del mundu.

National Geographic Society
sociedá científica, productora de cine y editorial
National-Geographic-Logo.svg
Llocalización
Sede Noroeste de Washington D. C. (es) Traducir
Direición Estaos Xuníos
Historia
Fundación1888
Fundador Gardiner Greene Hubbard
Frank Baker
Charles J. Bell
Alexander Graham Bell
Sector
Productos destacaos software
Participación empresarial
Filiales
Propietariu de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La so misión histórica ye «aumentar y esparder el conocimientu xeográficu mientres qu'afala la conservación de los recursos culturales, históricos, y naturales del mundu». El so presidente actual, John M. Fahey, Jr., diz que'l propósitu de National Geographic ye inspirar a la xente a curiar del so planeta. La Sociedá ta gobernada por veintitrés miembros integraos por un ensamu d'educadores de prestixu, homes de negocios, científicos, funcionarios gubernamentales, y conservacionistes. La organización patrocina y financia la investigación y la exploración científiques. La Sociedad asoleya una publicación oficial, National Geographi Magazine, asina como libros, y otres publicaciones en diversos idiomes en munchos países alredor del mundu. Tamién tien una fundación educativa que collabora con organizaciones educatives y individuales pa facer campañes de divulgación de la xeografía. El so Comité pa la Investigación y la Esploración concede beques pa la investigación científica a lo llargo del mundu.

Portada de xineru, 1915 National Geographic


Premios Príncipe d'AsturiesEditar

La National Geographic Society foi gallardoniada col Premiu Príncipe d'Asturies de Comunicación y Humanidaes del añu 2006. Los miembros que se desplazaron a recoyer el premiu participaron en dellos actos entamaos pola Fundación Príncipe d'Asturies y aseguraron qu'incluiríen a Asturies nun proyeutu futuru de la Sociedá relativu a la historia de les migraciones.