Gardiner Greene Hubbard

abogáu d'Estaos Xuníos (1822–1897)

Gardiner Greene Hubbard (25 d'agostu de 1822Boston – 11 d'avientu de 1897Washington DC) foi abogáu, financieru, filántropu. Foi'l primer presidente de la National Geographic Society.

Gardiner Greene Hubbard
miembro del consejo directivo (es) Traducir Institutu Smithsoniano, Estaos Xuníos

17 febreru 1895 - 11 avientu 1897
Vida
Nacimientu Boston25 d'agostu de 1822[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte Washington DC11 d'avientu de 1897[1] (75 años)
Familia
Padre Samuel Hubbard
Madre Mary Greene
Fíos/es
Estudios
Estudios Dartmouth College
Escuela de Derecho Harvard (es) Traducir
Phillips Academy (es) Traducir
Oficiu abogáu, empresariufinancieru
Cambiar los datos en Wikidata

Graduóse en Dartmouth en 1841, estudió lleis en Harvard, y foi almitíu nel colexu d'abogaos en 1843. Vivió en Cambridge y xunióse a un despachu d'abogaos de Boston. Practicó'l so oficiu nesta ciudá hasta 1873, cuando se treslladó a Washington, D.C. El so padre Samuel Hubbard foi miembru de la Supremu Tribunal de Xusticia de Massachusetts. Gardiner Hubbard ayudó a establecer los trabayos de suministru d'agua de la ciudá de Cambridge, foi unu de los fundadores de la Compañía de Gas de Cambridge y más tarde entamó un sistema de tresporte ente Cambridge y Boston.

Casóse y tuvo siquier trés fíos: María Hubbard (1855-?), Bertha Hubbard (1857-?) y Mabel Gardiner Hubbard (1859-1923). Esta postrera quedó sorda a los trés años d'edá por causa de la escarlatina y foi alumna de la escuela pa sordos de Alexander Graham Bell, con quien más tarde se casó.

A finales de la década de 1860, Gardiner Hubbard impulsó nel Congresu de los Estaos Xuníos l'aprobación del Proyeutu pa la llei del 'Telégrafu Postal d'Estaos Xuníos', iniciativa conocida como El Proyeutu de Llei Hubbard, que pretendía la concesión del serviciu de la Empresa de Telégrafos del Serviciu Postal de los Estaos Xuníos. Sicasí, el proyeutu nun espolletó. Pa llograr beneficios con esti proyeutu, Hubbard realizó les patentes necesaries p'apoderar los aspeutos esenciales de teunoloxía de telégrafu, como l'unviar múltiples mensaxes simultáneamente sobre un solu alambre telegráficu.adc


Predecesor:
-
Presidente de la National Geographic Society
1888-1897
Socesor:
Alexander Graham Bell

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 Afirmao en: SNAC. Identificador SNAC Ark: w6j39gfv. Apaez como: Gardiner Greene Hubbard. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.

Enllaces esternos editar