El No Wave tuvo un curtiu periodu de vida pero influyente del punk rock centráu en Nueva York mientres los postreros 70s y tempranos 80s. El términu No Wave foi en parte un xuegu de pallabres satíricu, refugando los elementos comerciales del entós popular xéneru New Wave, y tamién una declaración de la naturaleza esperimental de la música: la música de la No Wave nun pertenecía a nengún estilu o xéneru fixu.

No wave
Oríxenes musicales Punk rock, avant-garde.
Oríxenes culturales Foi como una respuesta contraria al New Wave, por cuenta de la gran comercialización que'l New Wave representaba.
Instrumentos comunes Guitarra - Baxu - Batería - Vocal
Popularidá Anque nun tuvo muncha popularidá, foi un estilu bien influyente no que foi la música punk rock nos siguientes años.
Fecha de origen A mediaos de 1970, en Nueva York.
[editar datos en Wikidata]

De distintes maneres, la No Wave nun ye un xéneru musical claramente definíu. Nun hai, por casu, una harmonía fixa como na mayoría del rock y el blues. Hai dellos elementos comunes a tolos artistes, incluyendo soníos atonales abrasivos, fuerte énfasis en ritmos repitíos, y más énfasis nel humor y la testura que na melodía convencional. Les lletres suelen tratar sobre nihilismu y confrontación ("Little orphans running through the bloody snow/ No more ankles and no more clothes" - Teenage Jesus & the Jerks), o yeren puzzles astractos ("Why be ashamed of hatred/ There's nothing wrong with burning" - Swans).

La No Wave tamién dibuxó un arte escénico. DNA, por casu, foi formáu por trés persones con poco o nenguna esperiencia tocando preseos o actuando en direutu. Sicasí, tocaben los cantares usando métodos propios, DNA rápido utilizó la so “inxenuidá” y tocaron llamativos soníos únicos.

Los artistes clasificaos como No Wave, xeneralmente tuvieron poca semeyanza musical ente ellos: Los grupos trabayaron en distintos estilos, tales como funk y jazz (James Chance), blues, música aleatoria y punk rock. Mars, Swans y The Static (Glenn Branca) esperimentaron con ruiu estremo, la música droning que taba carauterizada por repetitivos drumbeats y lletres explícitamente nihilistes y Guitarra de tres puente.

La No Wave tuvo un importante impautu en bandes de noise ya industrial que se formaron dempués, como Big Black, Lev Six, Helmet y Live Skull. Sonic Youth remaneció d'esta escena creando música-como-arte que foi aclamada tantu pol públicu como pola crítica.

L'álbum Non New York, “producíu” por Brian Eno, ye'l meyor exemplu d'esti xéneru, con cantares de Mars, Teenage Jesús & The Jerks, DNA y James Chance.

Simon Reynolds, autor de Rip it up and start again: Postpunk 1978-1984, escribió:

Y anque "ciñu" ye posiblemente una pallabra rara pa utilizar en referencia a un montón de nihilistes, siéntome cariciosu a les persones de la No Wave. La música de James Chance anguaño fai frente realmente bien, yo creo; hai grandes momentos a lo llargo de la discografía de Lydia Lunch, y les grabaciones de Suicide son a cencielles formoses.
Escucha a James Chance & the Contortions, "Contort Yourself," 1979; y Suicide, "Touch Me," 1980[1]

Tamién mientres esti tiempu hubo un periodu de No Wave Cinema, que foi un movimientu de películes underground en East Village. Los cineastes de la No Wave fueron: Amos Poe, John Lurie, Manuel_de_Landa, Scott B y Beth B, conduciendo al cine de la transgresión y el trabayu por Nick Zedd y Richard Kern.

Los últimos biltos d'esti movimientu incluyeron grupos como Skeleton Key, Cop Shoot Cop, VPN y otros.

Artistes de la No Wave editar

Ver tamién editar

Documental editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar