Una nube lenticular ye una nube de forma lenticular (de llenteya), como lo indica'l so nome, o de platillo, o de lente converxente. Estes nubes son estacionaries, y fórmense a grandes altitúes en zones montascoses y aisllaes d'otres nubes. Suelen pertenecer a les formes cirrocúmulu, altocúmulo y estratocúmulo.

Ente los montañistas estes nubes son consideraes como presaxu de nube.

Los pilotos de planiadores de cutio busquen esti tipu de nubes porque'l sistema atmosféricu que les forma arreya grandes movimientos verticales d'aire, y el llugar precisu onde s'atopa l'aire ascendente ye bien bono de predicir reparando la orientación de la nube. El récor mundial de vuelu a vela de distancia: 3000 km, y d'altitú: 14 938 m, llograronse con esti tipu de nubes.

Los pilotos d'aerollinies evitenles por cuenta de la turbulencia creada nos sistemes de rotor.

Referencies editar

Enllaces esternos editar

El nome de les nubes lenticulares nun se debe a la pallabra "llenteya" debese a que la estructura paez una lente. Y de la pallabra "lente" ye que se deriva "lenticular". Y non necesariamente indiquen nube, fórmense porque la fluidez del vientu vese apexada por cuerpos grandes como: montes, edificios o volcanes.