Osella foi un equipu de carreres de coches italianu fundáu por Vicenzo Osella, que tenía la so sede cerca de Turín, Italia.

Osella
Situación
Estáu Italia
Datos
Tipu productor d'automóviles

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Esta escudería empezó la so vida deportiva a mediaos de los 60 compitiendo en carreres locales y nacionales pa pasar tres un relativu ésitu a la Fórmula 2 nel añu 1974. En 1980 a pesar de nun destacar en fórmules más baxes fixo la so entrada na Fórmula 1.

Por cuenta de el so escasu financiamientu l'equipu nun consiguió en munchos grandes premios nin siquier clasificase pa formar parte de la parrilla de salida, consiguiendo puntuar en bien poques ocasiones. Per otra parte l'escasu financiamientu llevar a camudar de cutio de pilotos lo qu'escontra qu'estos nunca consiguieren familiarizase cola mecánica de los coches amenorgando les oportunidaes de realizar bones carreres.

A mediaos de la década de 1980, Osella cuntó cola ayuda de los motores y asistencia tecnica d'Alfa Romeo. Anque esto ayudó al equipu, los motores Alfa Romeo nun yeren competitivos nesa dómina yá que solo consiguieron acabar cuartos en dos causes. A empiezos de la Temporada 1988, l'equipu camuden el nome del motor V8 Biturbo d'Alfa Romeo por "Osella V8" debíu que'l Grupu Fiat taba cansada de la mala publicidá d'Alfa Romeo nel so modestu equipu, pero siguieron suministrando motores hasta'l final de la temporada pola prohibición de los motores turbo pa la temporada siguiente.

Osella FA1G de 1986.

En 1990 dempués de diez años nel mundu de la Fórmula 1 y al nun atopar patrociniu nengunu, Enzo Osella vendió aiciones del so equipu como parte del patrociniu a la compañía Fondmetal de la cual yera propietariu'l magnate Gabriel Rumi. Ésti fixo cargu del equipu y pasó a llamase Fondmetal. Con esto terminó'l pasu de Osella per mundu de la Fórmula 1.

Muertes en F1 editar

en 1981, Carlos Reutemann, el vienres de pruebes del Gran Premiu de Bélxica nel Circuitu de Zolder, pilló por fuercia a Giovanni Amadeo (mecánicu de la escudería), quien finó'l llunes siguiente de la competencia por cuenta de una quebra de craniu.

Un añu dempués l'equipu sufrió otru golpe al finar nun tráxicu accidente nel Gran Premiu de Canadá el so pilotu Riccardo Paletti (a díes de cumplir los 24 años de vida).

Referencies editar