Oza-Cesuras ye un conceyu español de la provincia d'A Coruña, en Galicia, perteneciente a la contorna de Betanzos, creáu'l 6 de xunu de 2013 frutu de la fusión de los conceyos d'Oza de los Ríos y Cesuras.[3]

Oza-Cesuras
Alministración
País España
Autonomía Galicia
Provincia provincia d'A Coruña
Tipu d'entidá conceyu de Galicia[1]
Alcalde de Oza-Cesuras (es) Traducir José Pablo González Cacheiro
Nome oficial Oza-Cesuras (es)[2]
Oza-Cesuras (gl)[1]
Nome llocal Oza-Cesuras (gl)[1]
Códigu postal 15380–15391
Xeografía
Coordenaes 43°10′N 8°12′W / 43.17°N 8.2°O / 43.17; -8.2
Oza-Cesuras alcuéntrase n'España
Oza-Cesuras
Oza-Cesuras
Oza-Cesuras (España)
Superficie 151.8 km²
Altitú 389 m
Llenda con Abegondo, Curtis, Vilasantar, Mesía, Aranga, Coirós y Betanzos
Demografía
Población 5203 hab. (2023)
- 2562 homes (2019)

- 2539 muyeres (2019)
Porcentaxe 0.46% de provincia d'A Coruña
0.19% de Galicia
0.01% de España
Densidá 34,28 hab/km²
Más información
Fundación 7 xunu 2013
Estaya horaria UTC+01:00
UTC+02:00
concellodeozacesuras.es…
Cambiar los datos en Wikidata

El conceyu ta asitiáu en dos sitios distintos. Unu en Cesuras centro y otru en Oza de los Ríos centru (siendo esti postreru'l más relevante por cuenta de la so mayor importancia sobre los habitantes). Cuenta con un territoriu bastante estensu y una población que supera los 5.000 habitantes. A pesar de cuntar con una estensa zona rural poblada d'aldegues; cuenta amás con dos nucleos de población nos que vive la mayoría de los habitantes y que suponen la cara más moderna del conceyu, Cesuras y Oza.

Víes de comunicación editar

La situación estratéxica y el tamañu del conceyu, de más de 150 km², faen d'esta llocalidá un escelente sitiu pa una bona comunicación colos esteriores.

  • Tren: Oza-Cesuras ye un conceyu que cunta con trés estaciones de tren dafechu funcionales. Una en Cesuras, otra en Oza y una menos importante en Piñoi (Cesuras).
  • Carreteres: El so estensu territoriu fai que les sos comunicaciones per carretera sían bien variaes. Hai comunicación direuta con autopista y otres carreteres importantes.

Industria editar

Anque unu de los principales motores económicos del conceyu atópense dientro del sector primariu, tamién hai espaciu pa empreses d'otra índole. L'actividá d'estes atopa la mayoría de vegaes en decrecimiento, quitando les que s'atopen nun puntu bien comunicáu o nuna zona centro. Amás de too esto, espérase un soplíu d'aire fresco con mozos entamadores (siendo este'l casu de ZeltaGam3s, una empresa de medios de comunicación sobre videoxuegos con sede en Cesuras).

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar