Francisco Menéndez González (1965Avilés – 1999Sevilla), conocíu como Paco Menéndez, inxenieru de telecomunicación pola Universidá Politéunica de Madrid, foi un desarrollador de videoxuegos español. Mientres la so trayeutoria profesional, trabayó pa les compañíes españoles Indescomp, Made in Spain y Opera Soft.

Paco Menéndez
Vida
Nacimientu Avilés1965
Nacionalidá España
Muerte Sevilla1999 (33/34 años)
Causa de la muerte suicidiu
Estudios
Estudios Universidá Politéunica de Madrid ingeniero de telecomunicación (es) Traducir
Llingües falaes castellanu
Oficiu inxenieru de telecomunicación, desarrollador de softwareprogramador de videoxuegos
Trabayos destacaos Fred
Sir Fred
La abadía del crimen
Cambiar los datos en Wikidata

Mientres la so vida desenvolvió los videoxuegos Fred, Sir Fred y La abadía del crimen.

Biografía editar

Formación editar

El so primer contautu cola programación foi'l llinguaxe BASIC. Aprendió a programar con quince años, al traviés d'un Commodore PET, cuando cursaba 2º de BUP n'unu de los primeros institutos d'España qu'incorporó la informática a les sos aules. Francisco dedicó una bona parte del so tiempu a programar, una de les sos principales aficiones.

Creación de La abadía del crimen editar

Paco siempres quixera diseñar un videoxuegu en tres dimensiones, alloñáu de los tópicos d'entós y nel qu'hubiera que pensar, anque ensin llegar a un manexu complicáu. En lleendo'l llibru d'Umberto Eco, El nome de la rosa, diose cuenta de que yera una hestoria lo suficientemente complexa y que se trataría d'un bon argumentu pa un xuegu.

Entós daquella, Paco formaba parte de Made in Spain, anque decidieren que cada unu trabayaría d'una manera más independiente. Más tarde llegaría la separación definitiva, y Francisco decidió trabayar xunto con Juan Delcán, un estudiante d'arquiteutura y amigu de la infancia, qu'a pesar de nun saber nada de programación, realizó'l diseñu de l'abadía y de toles pantalles de xuegu.

El desenvolvimientu del xuegu al completu duró catorce meses. Dempués d'esi agotador trabayu inda nun se decidiera'l nome del xuegu, asina que Francisco intentó pone-y a la so creación El nome de la rosa, la obra na que s'inspirara. Al nun llograr respuesta Francisco llamó a la so obra La abadía del crimen, como homenaxe a la novela.

Retiru y muerte editar

Dempués de faer el xuegu y desilusionáu col aldu que coyía la industria del videoxuegu, Paco Menéndez decidió estremase de la programación de videoxuegos. Siguió dedicándose al desenvolvimientu d'aplicaciones informátiques y empezó a pensar nun nuevu proyeutu, que denominó «Memoria matricial intelixente» (PALOMBU) basada na idea de que la memoria, amás d'almacenar datos pudiera executar instrucciones de manera simultánea, lo que supondría una alta paralelización a baxu costu.

En 1999, y con tan solu trenta y cuatro años, Paco Menéndez suicidar en Sevilla.[1]

Reconocencies editar

En 2012 l'Asociación Asturies Fanterror empecipió una recoyida de firmes en change.org solicitando una cai o un espaciu públicu dedicaos a Paco Menéndez nel so Avilés natal. Pa ello sofitó nun escritu de José Manuel Braña Álvarez publicáu enantes, en 2010, en La Voz de Avilés. A pesar de ser un ésitu de firmes nun consiguió'l so oxetivu.

En 2016 realizóse un pidimientu asemeyáu por que se-y diera una cai en Madrid. Dende la web d'Agora Madrid recoyéronse firmes.

En 2017 Correos d'España emitió un pliegu de sellos dedicáu a La abadía del crimen.

El 17 de payares de 2017 inaugurar nel Muséu Históricu d'Informática de la Universidá Politéunica de Madrid una esposición titulada «El Llau Humanu del Videoxuegu», pa conmemorar el 30 aniversariu del xuegu "La abadía del crimen".

Referencies editar

Enllaces esternos editar