Partit Socialista de Menorca-Entesa Nacionalista

El Partit Socialista de Menorca (Partíu Socialista de Menorca) nació a partir de la fusión de dos partíos d'esquierda: el Moviment Socialista de Menorca (Movimientu Socialista de Menorca) y el Moviment Federalista de Menorca (Movimientu federalista de Menorca). En 1977 constituyóse l'alianza col Partit Socialista de Mallorca y formóse la coalición eleutoral Unitat Socialista (Unidá Socialista) (1977). Dambos partíos federáronse y constituyeron el nucleu principal de la Federació de l'Esquerra Nacionalista de les Illes Balears (FENIB) formada en 1989. Nos años 90 el Partit Socialista de Menorca alióse, a nivel insular, con Esquerra Unida, seición de Menorca, pa formar Entesa de l'Esquerra de Menorca hasta 1994. Aun así, como partíu federáu, continua calteniendo especiales venceyos col Partit Socialista de Mallorca y en 1998, eslleíu la FENIB, formaron parte de la nueva federación PSM-Entesa Nacionalista.

Partit Socialista de Menorca
Acrónimu PSM
Fundación 1977
Sede Ciutadella de Menorca
Estáu  España
Ideoloxía política socialismu democráticu, ecoloxismu, nacionalismu catalán, pancatalanismo
Páxina web www.psm-menorca.cat
Cambiar los datos en Wikidata

La caña xuvenil formar en 1995 col nome de Joventuts d'Esquerra Nacionalista del Partit Socialista de Menorca (Mocedaes d'Izquierda Nacionalista del Partíu Socialista de Menorca). El so primer secretariu xeneral foi Joan Lluís Torres.

De cara a les eleiciones xenerales de 2011 va presentase dientro de la Federación PSM xunto a Els Verds de Menorca y Iniciativa Verds, miembros ambos d'Equo, y Entesa per Mallorca.[1] Coles mesmes, va presentar candidatura en solitariu al Senáu.

Referencies editar

Enllaces esternos editar