Phillip "Phil" Coulson ye un personaxe interpretáu por Clark Gregg nes películes y series de televisión del Marvel Cinematic Universe (MCU). Un miembru d'altu rangu de l'axencia d'espionaxe S.H.I.E.L.D., apaeció per primer vegada na película de 2008 Iron Man, la primer película nel MCU. Gregg apaeció en Iron Man 2 (2010), Thor (2011) y The Avengers (2012), y volverá interpretar el papel en Captain Marvel (2019). Él encabeza la serie de televisión Agents of S.H.I.E.L.D. (2013-), apaez en dos Marvel One-Shots (2011), apaeció en dellos cómics venceyaos, y apaez na serie dixital Agents of S.H.I.E.L.D.: Slingshot (2016), tou ambientáu nel MCU. El personaxe tamién apaez n'otros medios, incluyíos los cómics publicaos por Marvel Comics.

Phil Coulson
Personaxe d'Iron Man
Universu Universu cinematográficu de Marvel
Primera apaición
Marvel Comics
Creador/a/es Mark Fergus
Hawk Ostby
Art Marcum
Matt Holloway
Interpretáu por Clark Gregg (2008 - presente)
Información
Nome orixinal Phillip "Phil" Coulson
Sexu masculín
Color de pelo Marrón
Color de güeyos Azules
Nacimientu Boston[1]8 de xunetu de 1964 (59 años)
Ocupación axente de campu
Aliaos Iron Man, Thor, Captain America, Nick Fury, Maria Hill, Daisy Johnson, Sif
Conexones S.H.I.E.L.D.
Universu Marvel
Los Vengadores
Nacionalidá Estaos Xuníos
Estatus actual Activu
[editar datos en Wikidata]

Apaiciones en películes editar

Iron Man editar

Phil Coulson asiste a la conferencia de prensa de Tony Stark dempués de tornar de la so cautiverio n'Afganistán. Coulson fala cola asistente de Stark, Pepper Potts, y preséntase como un axente del gobiernu de la Entidá de Serviciu de Cumplimientu del Orde y la Seguridá. Él diz que precisa falar sobre les circunstancies de la fuxida de Stark, y programar una cita. Ta presente cuando Tony anuncia que Stark Industries va dexar la producción d'armes.

Más tarde, Coulson atopar con Stark nel Walt Disney Concert Hall, intentando aldericar la fuga con él. Sicasí, Stark distrayer por Christine Everhart, y vase pa poner fin al terrorismu de los Diez Aniellos de Gulmira, Afganistán.

Tiempu dempués, Coulson llega a la so cita con Pepper Potts, onde se-y informa de qu'Obadiah Stane tien una armadura. Él y dellos otros axentes acompañarán-yos al reactor d'arcu del edificiu de viviendes de Stark, onde atopen que l'armadura de Stane yá ta activa. Coulson iguar pa escapar con vida.

Como un chiste recurrente, Coulson intenta falar con cualesquier de Potts o Stark, él siempres diz el nome completu de l'axencia, namái por que comenten que la organización precisa un nome más curtiu. A la fin, Coulson presenta Stark con una historia de portada la participación del guardaespaldes de Stark y un yate. Cuando Pepper va dicir el nome completu de l'axencia, Coulson atayar, diciendo que namái tendría de ser llamáu S.H.I.E.L.D. Coulson garrasti a la conferencia de prensa onde Stark busca a palpu al traviés de la historia de la portada antes de revelar la so verdadera identidá como Iron Man.

Iron Man 2 editar

Dempués de que James Rhodes robara una armadura blindada a Tony Stark, el direutor de SHIELD Nick Fury asitia a Tony n'arrestu domiciliariu pa recuperar la sobriedá y atopar un reemplazu pal paladiu nel so reactor d'arcu. Coulson ye unu de los axentes, de volao xunto con Natasha Romanoff, asignáu pa supervisar Stark. Coulson amenacia a Stark con traer una Supernanny si nun coopera. Presentar a Tony cola obra de Howard Stark, que yera'l padre de Tony, y unu de los fundadores de SHIELD. Primero que él sala, Coulson garrasti a Tony por llamar la so atención sobre un modelu parcial d'escudu del Captain America, que Tony utiliza como una cuña pa un acelerador de partícules y llogra sintetizar un nuevu elementu con númberu atómicu 118.

Nuna escena post-creitos, Coulson repara un cráter d'impautu nel desiertu de Nuevu Méxicu. Él llama a Nick Fury y diz-y: "Atopar." La escena final amuesa un martiellu tiráu nel cráter.

Thor editar

En Thor, S.H.I.E.L.D. apaez pa investigar el descubrimientu del martiellu de Thor na Tierra. Coulson entruga a Thor dempués de que l'asgardiano ensin poderes ataca a una instalación de SHIELD que foi alzada alredor del martiellu, apocayá descubiertu, al comentar que Thor ganó ensin esfuerciu dalgunu de los sos meyores homes y preguntando onde Thor recibió la so formación. S.H.I.E.L.D. confisca a Jane Foster la investigación alrodiu de l'anomalía dimensional que traxo a Thor a la Tierra, pero cuando los poderes de Thor restáurense, Coulson comprometer a devolver la investigación de Jane a ella y Thor asegura a Coulson que van ser aliaos na defensa de los inocentes habitantes de la Tierra. Coulson apaez xunto a los axentes de S.H.I.E.L.D.: Jasper Sitwell, Clint Barton, Cale, Garrett, y al direutor Nick Fury.

The Avengers editar

Gregg repitió'l so papel como Coulson en The Avengers,[2] onde se demuestra que ye un fan del Captain America que tien una coleición de les sos cartes coleicionables y ayudó a diseñar un nuevu uniforme al capitán. Él ye primeramente responsable de reclutar a Tony Stark a los Vengadores. Na Torre Stark revélase que Pepper Potts atopar nuna base de primer nome con Coulson, ente que Stark, inda se siente incómodu con S.H.I.E.L.D. interfiriendo cola so vida de xemes en cuando, en tonu de chancia refierse al nome de Coulson como "axente". Él tamién ta nuna rellación de llarga distancia con una violonchelista, nun momentu Stark ufiertar a volar a Portland por que Coulson ver.

Gregg declaró n'agostu de 2011 que fuera'l mesmu d'entrar en "forma de llucha" pa la película. Coulson yera "responsable d'emponer a" superhéroes de la película xuntos. A pesar de que'l direutor Joss Whedon ye conocíu por "matar a los personaxes queríos", Gregg declarara enantes que Whedon confirmó que Coulson sobreviviría a los acontecimientos de la película.[3] Na película, Coulson ye vistu per última vegada intenta lluchar contra Loki. Cuando Coulson amenacia la ilusión de Loki con una arma d'enerxía de gran tamañu (revelada nel tie-nel cómic de The Avengers: Fury's Big Week de ser una versión d'inxeniería inversa del Destructor convertíu nuna arma de mano), el Loki real apuñalar pel costazu, antes de llanzar a Thor al vacio dende la prisión na que taba zarráu, que yera incapaz d'ayudar a Coulson, nel Helicarrier. Coulson diz a Loki que va perder yá que escarez de convencimientu, y depués usa l'arma pa destruyir a Loki al traviés d'una paré. Coulson fala de volao con Nick Fury y vese entós cayer nun estáu que nun respuende como l'enfoque paramédicos, les sos últimes pallabres fueron: tener en cuenta que los héroes precisaben daqué pa vengase. Los relés de Nick Fury pela radio que los paramédicos respondieron momentu de la muerte, a pesar de que nun son amosaos faelo en pantalla. Depués, Nick Fury usa la muerte de Coulson como una forma d'encender una chispa pro-activa nel so equipu desanimáu, a pesar de que Nick Fury emburria les tarxetes del Captain America que Coulson coleccionaba (enllordiaes de sangre), ye señaláu por Maria Hill como una fabricación (viniendo del casillero de Coulson, en cuenta de la chaqueta, como se dixo). Stark reconoz más tarde el so respetu por Coulson na so llucha con Loki, llamando al axente cayíu pol so nome real per primer vegada.

Más palantre, depués de la película, vese qu'en realidá nun morrió, y volvió a S.H.I.E.L.D., onde a partir d'esti momentu empieza la historia de la serie Agents of S.H.I.E.L.D. onde él ye unu de los protagonistes xunto col so grupu recién formáu.

Apaiciones en televisión editar

 
Clark Gregg personaliza al axente na serie Agents of S.H.I.E.L.D.

Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. editar

En Agents of S.H.I.E.L.D., temporada 1, revélase que Coulson ye l'axente de S.H.I.E.L.D. a cargu del Proyeutu TAHITI, que taba destináu a devolver la vida a un posible Vengador muertu utilizando una droga derivada d'un antiguu cadabre Kree. Sicasí, los pacientes de prueba desenvolvieron psicosis y hipergrafía, polo que Coulson tuvo'l proyeutu zarráu.[4]Dempués de la muerte de Coulson, Fury resucitar usando TAHITI, a pesar de los riesgos, y fizo que les alcordances de Coulson del proyeutu fueren reemplazaos por que pudiera siguir alantre con una vida saludable.[5]Coulson axunta a un equipu d'axentes y viaxen pel mundu tratando casos estraños nuevos.[6]Mientres esti tiempu, [[Captain America: The Winter Soldier|Hydra revélase que s'hai infiltrado en S.H.I.E.L.D.]., lo que lleva a la desapaición d'esti postreru.[7]Fury convierte a Coulson nel nuevu Direutor de S.H.I.E.L.D. y encargar de reconstruyir l'axencia "de la manera correuta".[5]

Na temporada 2, la participación de Coulson con materiales estraterrestres conduz a una faición d'axentes de S.H.I.E.L.D. que resabien de los secretos y al superhombre qu'intenta faese cargu de la incipiente organización, pero Coulson convencer de que lo dexen como Direutor dempués d'ayudar a salvar a cientos de civiles.[8]Xuntos, ganen a una faición d'Inhumanos, con Coulson perdiendo una mano nel procesu.[9]

Na temporada 3, Coulson más tarde arréyase románticamente con Rosalind Price, la líder d'un grupu de trabayu del gobiernu anti-Inhumanu,[10]hasta la so muerte a manes de Grant Ward, un axente de Hydra que trabayó enantes con Coulson.[11]Véngase entartallando'l pechu de Ward cola so mano protésica.[12]

Na temporada 4, tres la firma de los Alcuerdos de Sokovia, volver a llexitimar a S.H.I.E.L.D.,[13]col inda oficialmente Coulson reemplazáu como direutor por Jeffrey Maze.[14]Coulson dexa convertir de volao nun Ghost Rider pa destruyir a la intelixencia artificial Aida.[15]

Na temporada 5, él y los sos compañeros d'equipu más tarde son secuestraos y unviaos al futuru[16]pa evitar la estinción de la humanidá.[17]Dempués del so regresu, revélase que ser Ghost Rider, quemó al traviés del ADN de Kree que curó la mancadura mortal de Coulson, dexándolo morrer amodo.[18]Dempués de los munchos intentos fallíos del equipu pa salvalo, finalmente Coulson decide abandonar S.H.I.E.L.D. y vivir el restu de la so vida en Tahití con Melinda May, con quien desenvuelve un romance.[19]

Agents of S.H.I.E.L.D.: Slingshot editar

Coulson apaez nuna serie web titulada Agents of S.H.I.E.L.D.: Slingshot antes del empiezu de la cuarta temporada, dempués de la tercera, pa ufiertar conseyos a l'axente de S.H.I.E.L.D., Elena "Yo-Yo" Rodríguez.[20]

Ultimate Spider-Man editar

Gregg vuelve interpretar Coulson na serie de dibuxos animaos Ultimate Spider-Man, onde apaez como un axente de SHIELD y como'l direutor de la escuela de Peter Parker[21]

Na temporada 1 apaez en "Una Gran Responsabilidá", de tratar de convencer a Nick Fury para nun incluyir a Spider-Man como miembru de l'axencia SHIELD, por cuenta de les aiciones de Spider-Man y a la so personalidá. Fury en desalcuerdu, diciendo que la formación de Spider-Man fai-y ser unu de los grandes. Poco tiempu más tarde, dempués d'afayar otros héroes tán en connivencia con SHIELD, Spider-Man alderica con Coulson, y Coulson diz-y que son parte d'un programa emplegáu por SHIELD, pero Spider-Man sale de SHIELD, diciendo qu'él nun robló por tar ende. Él apaeció nel final del episodiu, como'l nuevu direutor de la escuela secundaria Midtown, hasta velo como Peter Parker qu'en realidá, él ye Spider-Man, y que tamién nun episodiu, sale a cenar cola so tía, May Parker. L'apaez nes 2 primeres temporaes.

Iron Man: Armored Adventures editar

Coulson fai un cameo en Iron Man: Armored Adventures, nel episodiu "Extremis" como unu de los axentes de S.H.I.E.L.D. qu'atopen (y siendo baltáu por) al axente renegáu acabante mutar Mallen.

Marvel Disk Wars: The Avengers editar

Tien un curtiu cameo nel anime Marvel Disk Wars: The Avengers onde se-y amuesa nel episodiu 1 de la serie amosando les instalaciones una la prisión de supervillanos de S.H.I.E.L.D..

Apaiciones en cómics editar

La so popularidá na película foi tan grande, que fizo que l'axente Coulson saliera nos cómics, tantu del universu orixinal como'l universu ultimate, cola mesma apariencia del actor Clark Gregg.

En 2010, l'axente Coulson protagonizó'l cómic dixital de Marvel Phil Coulson: Axente de S.H.I.E.L.D. # 1.[22] Darréu apaeció como un personaxe secundariu nes historietes d'otros cómics del Universu cinematográficu de Marvel.

Na serie Battle Scars, escritu por Matt Fraction y Chris Yost y artistes Scott Eaton y Bunn Cullen traxeron a Phil Coulson na corriente principal del Universu Marvel.

Referencies editar

  1. URL de la referencia: http://www.marvel-world.com/encyclopedie-2911-fiche-coulson-phil-biographie.html.
  2. «MARVEL-OUS STAR WATTAGE: Actors Assemble For Comic-Con Panel Including 'The Avengers', 'Captain America', & 'Thor'». Deadline.com (24 de xunetu de 2010). Archiváu dende l'orixinal, el 5 de xunetu de 2011. Consultáu'l 3 d'agostu de 2011.
  3. Bibbiani, William (5 de setiembre de 2011). «Clark Gregg on 'The Avengers,' 'Marvel One-Shots,' 'Iron Man 3' and More!». CraveOnline. Consultáu'l 7 de setiembre de 2011.
  4. Gierhart, Billy (direutor); Paul Zbyszewski & DJ Doyle (writer) (Abril 29, 2014). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 20. Temporada 1. ABC. 
  5. 5,0 5,1 Straiton, David (direutor); Maurissa Tancharoen & Jed Whedon (writer) (Mayu 13, 2014). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 22. Temporada 1. ABC. 
  6. Whedon, Joss (direutor);Joss Whedon, Jed Whedon & Maurissa Tancharoen (writer) (Setiembre 24, 2013). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 1. Temporada 1. ABC. 
  7. Misiano, Vincent (direutor); Jed Whedon & Maurissa Tancharoen (writer) (Abril 8, 2014). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 17. Temporada 1. ABC. 
  8. Tancharoen, Kevin (direutor); Brent Fletcher & Drew Z. Greenberg (writer) (Abril 28, 2015). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 19. Temporada 2. ABC. 
  9. Gierhart, Billy (direutor); Jed Whedon & Maurissa Tancharoen (writer) (Mayu 12, 2015). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 22. Temporada 2. ABC. 
  10. Solomon, David (direutor); Lauren LeFranc (writer) (Payares 10, 2015). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 7. Temporada 3. ABC. 
  11. Woods, Kate (direutor); Brent Fletcher (writer) (Avientu 1, 2015). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 9. Temporada 3. ABC. 
  12. Misiano, Vincent (direutor); Jeffrey Bell (writer) (Avientu 8, 2015). Marvels Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 10. Temporada 3. ABC. 
  13. Misiano, Vincent (direutor); Craig Titley (writer) (Mayu 10, 2016). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 20. Temporada 3. ABC. 
  14. Misiano, Vincent (direutor); Drew Z. Greenberg (writer) (Setiembre 27, 2016). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 2. Temporada 4. ABC. 
  15. Gierhart, Billy (direutor); Jeffrey Bell (writer) (May 16, 2017). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 22. Temporada 4. ABC. 
  16. Solomon, David (direutor); Jed Whedon & Maurissa Tancharoen (writer) (December 1, 2017). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 1. Temporada 5. ABC. 
  17. Bochco, Jesse (direutor); Craig Titley (writer) (Avientu 22, 2017). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 4. Temporada 5. ABC. 
  18. Tancharoen, Kevin (direutor); Jed Whedon & Maurissa Tancharoen & Jeffrey Bell (writer) (Marzu 9, 2018). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 12. Temporada 5. ABC. 
  19. Whedon, Jed (direutor); Jed Whedon & Maurissa Tancharoen (writer) (Mayu 18, 2018). Agents of S.H.I.E.L.D.. Episodio 22. Temporada 5. ABC. 
  20. «Watch Marvel's Agents of SHIELD: Slingshot in Full!». ComingSoon.net (13 d'avientu de 2016). Archiváu dende l'orixinal, el 14 d'avientu de 2016. Consultáu'l 14 d'avientu de 2016.
  21. Harris, Jeffrey. «SDCC2011: New Details and Voice Cast of "Ultimate Spider-Man" Revealed». Toon Zone. Archiváu dende l'orixinal, el 3 d'avientu de 2015. Consultáu'l 3 d'agostu de 2011.
  22. «Exclusive Digicomics: Iron Man 2- Phil Coulson». Marvel.com (28 d'abril de 2011). Consultáu'l 3 d'agostu de 2011.