Ponte de la badea de Hangzhou

La ponte de la badea de Hangzhou ye una ponte con un tramu atirantáu nel so centru que facilita'l tráficu marítimu. Traviesa la badea de Hangzhou na mariña este de la República Popular China. Xune la municipalidá de Shanghai cola ciudá de Ningbo na provincia de Zhejiang, y convirtióse na segunda ponte más llarga del mundu sobre'l mar, dempués del de la badea de Jiazhou na ciudá costera oriental de Qingdao na República Popular China.

Ponte de la badea de Hangzhou
puente atirantado (es) Traducir y puente de carretera (es) Traducir
Llocalización
PaísBandera de la República Popular China República Popular China
Provincies Zhejiang
Coordenaes 30°27′00″N 121°08′00″E / 30.45°N 121.13333°E / 30.45; 121.13333
Ponte de la badea de Hangzhou alcuéntrase en República Popular China
Ponte de la badea de Hangzhou
Ponte de la badea de Hangzhou
Ponte de la badea de Hangzhou (República Popular China)
Historia y usu
Apertura1r mayu 2008
Materiales Cementu y aceru
Llargor 35 673 m
Crucia Bahía de Hangzhou (es) Traducir
Tresporta G15 Shenyang–Haikou Expressway (en) Traducir y G92 Hangzhou Bay Ring Expressway (en) Traducir
Arcu más llargu 448 m
Cambiar los datos en Wikidata
Mapa de llocalización de la ponte.

La construcción empecipió'l 8 de xunu de 2003 y la so inauguración foi'l 14 de xunu de 2008.[1][2] La ponte tien un llargor de 35 763 m, con 6 carriles (trés per sentíu) más los dos arcenes. Esto conviérte-y nel tercer ponte más llarga del mundu dempués de la calzada del llagu Pontchartrain, nel estáu estauxunidense de Louisiana y del de la badea de Jiazhou na ciudá costera oriental de Qingdao na República Popular China.

Los vehículos pueden circular a una velocidá de 80, 90 y 100 km/h dependiendo del carril. Prevese que la estructura va durar 100 años. Na metá de la ponte ta construyéndose una islla artificial que va disponer de servicios básicos pa cubrir les necesidaes de los viaxeros.

La ponte encurtió la distancia ente Shanghai y Ningbo en más de 320 km. Antes de la so construcción, el viaxe ente dambes ciudaes incluyía una esviadura que dexaba la distancia total en 400 km con una duración averada de viaxe d'unes 6 hores. Cola ponte de la badea de Hangzhou, el percorríu ye de 80 km y la duración del trayeutu dende'l centru d'una ciudá a la otra  amenorgase a la metá, siendo necesaries tan solo 3 hores. Cola so inauguración inténtase consiguir que'l puertu de Beilun en Ningbo pueda competir cola de Pudong de Shanghai nel comerciu internacional. La obra significó una inversión de 1.682 millones de dólares.

Referencies editar

Enllaces esternos editar