Primer Salón del Cómic Ciudá d'Uviéu

El I Salón del Cómic "Ciudá d'Uviéu" foi entamáu pol Serviciu d'Animación Cultural de la Concejalia de Cultura del Conceyu d'Uviéu presidida por Aurora Ponte Uria. Celebrar en 1984, y tuvo la duración más estensa de los Salones d'Uviéu, del 10 de setiembre al 15 d'ochobre, motivada pol enorme interés amenáu pola esposición "Maremagnum grafic" respondida por, a posteriori, por una arribación de públicu de más de 5000 persones.

Salón del Cómic Ciudá d'Uviéu
Información xeneral
Tipu festival de historieta (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Descripción editar

Esti Primer Salón foi xestáu y entamáu direutamente dende'l Departamentu d'Animación Socio-cultural de la Concejalia de Cultura del Conceyu d'Uviéu empobináu por Gregorio Álvarez Iguacel, quien foi l'artífiz de la creación d'esti eventu cultural cola collaboración de la revista "El Wendigo", que foi convidada pa realizar les meses redondes y mediar nos contactos colos autores y dibuxantes.

Esti Primer Salón del Cómic "Ciudá d'Uviéu" foi un intentu de recoyer les aspiraciones de los aficionaos "profanos" del cómic, interesaos non tantu pol fechu históricu o artísticu del cómic sinón más bien pol fechu sociu-cultural. Pretendía axuntase a toos aquellos amantes de los héroes de mocedá como de los que s'averaben al traviés de les revistes de curtia trayeutoria como "La Víbora", "Cairo" y ello en redol a esposiciones como la esposición Maremagnum Grafic de la Fundación La Caixa qu'axuntaba nel so senu a dibuxantes y guionistes puxantes nesos momentos (Jordi Bernet, Abulí, Gallardo, Mediavilla) y que favoreciera la participación al traviés del I concursu de dibuxantes de cómic (primero d'estes carauterístiques).

Esti Salón utilizó los recursos espaciales disponibles neses feches intentando d'esa forma arreyar el máximu posible de públicu fueren aficionaos o non al fechu "comiquero".

Realizar nos locales de la Casa de la Mocedá, Conceyalía de Cultura y en Sala Polivalente del Centru Comercial de Les Saleses inaugurada expecialmente con esta actividá.

Hubo cuatro exposición y convidáronse a los autores Chiqui de la Fuente, Gallardo y Onliyú de La Víbora, Alfonso Iglesias (autor de Pinín, Pinón y Telva), Luis Conde, Faustino Rodríguez y Javier Cuervo. Nesti Salón presentar por primer vegada n'Asturies el Concursu de cómic, abiertu a tolos artistes noveles de la rexón asturiana; esti Concursu Rexonal de Cómic sentó les bases de posteriores concursos de mayor valumbu y con calter nacional. Les conferencies y meses redondes fueron encargaes pol Departamentu d'animación Cultural del Conceyu d'Uviéu pa la so coordinación a Faustino Rodríguez Arbesú de la revista "El Wendigo".

Bibliografía editar


Referencies editar

Enllaces esternos editar