Reginald VelJohnson

actor estauxunidense

Reginald Vel Johnson (16 d'agostu de 1952Queens), más conocíu como Reginald VelJohnson, ye un actor, actor de teatru, actor de televisión y actor de cine d'Estaos Xuníos. Ye conocíu principalmente polos sos papeles como oficial de policía en diverses series de televisión y películes.

Reginald VelJohnson
Vida
Nacimientu Queens16 d'agostu de 1952[1] (71 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Llingua materna inglés
Estudios
Estudios Universidá de Nueva York
Benjamin N. Cardozo High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés[2]
Oficiu actor, actor de teatru, actor de televisiónactor de cine
Seudónimu/os Reginald VelJohnson
IMDb nm0001817
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Fíu d'una enfermera y un asistente sanitariu,[3] la so primer esperiencia interpretativa remontar a 1978 cuando actúa d'extra na película The Deer Hunter, xunto a Christopher Walken. Darréu, la so trayeutoria profesional llevó-y a la interesada circunstancia d'interpretar sistemáticamente policías y axentes de la llei. Asina, en Ghostbusters (1984) tenía un pequeñu papel como funcionariu de prisiones. Tamién apaez na popular Crocodile Dundee, na piel d'un conductor de limusines.

Sicasí, la so carrera empieza a destacar cuando consigue'l papel del Sarxentu Al Powell nel que fuera unu de los títulos más taquilleros de 1988: Die Hard, que co-protagoniza con Bruce Willis, repitiendo personaxe na secuela de 1990 Die Hard 2.

El papel que consagró la so popularidá deber, sicasí, a la pequeña pantalla. Trátase del personaxe de Carl Winslow, la cabeza de familia de la serie Family Matters, que s'emitió ente 1989 y 1998.

En 1989 salió na película Turner & Hooch xunto con Tom Hanks.

Tres nueve años na serie, amás de realizar apaiciones episódiques en numberoses series de televisión, dedicóse sobremanera al mundu del teatru. Asina en 2004 estrenó la obra de teatru She all Dat!, en Nueva York. Tamién apaez nun capítulu de la serie Bones, de la cadena Fox. En 2006 apaez nel capítulu 11 de la segunda temporada de la serie Chuck, interpretando tamién a un policía. Finalmente, en 2002 retomó'l so papel de Al Powell na versión de Gamecube Die Hard: Vendetta.

En 2010 grabó la serie I'm in the Band como'l direutor Strikland.

Anguaño actúa na serie Doctora en Alabama interpretando a Dash DeWitt.

Referencies editar

  1. Afirmao en: Internet Broadway Database. Identificador de persona d'Internet Broadway Database: 73903. Apaez como: Reginald Vel Johnson. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. URL de la referencia: https://plus.si.cobiss.net/opac7/conor/139664995.
  3. Biografía de Reginald VelJohnson (1952-2008)