Reserva de la biosfera

En 1970 la UNESCO entamó'l proyeutu "l'home y la biosfera", que tenía como oxetivu conciliar la mentalidá y l'emplegu los recursos naturales, esbociando'l conceutu d'anguaño de desenrollu sostenible. Como parte d'esi proyeutu esbillaríense árees xeográfiques representatives de los estremaos hábitats del planeta, abarcando tanto ecosistemes terrestres como marítimos. Eses árees conócense como reserves de la biosfera.

Mapa de la Red Mundial de Reservas de la Biosfera en 2011.

Estes reserves de la biosfera tan reconocíes internacionalmente, magar que cinquen baxu la soberanía de los sos respeutivos países, y nun tan protexíos y abellugaos por nengún tratáu internacional. Esbíllanse pol so afoguín científico, basándose nuna serie de criterios que determinen si un espaciu pue incluyise nel programa.

La función principal d'estos espacios ye el caltenimientu y abeyu de la biodiversidá. Maguer, tamién se persigue l'espoxigue económico y humanu d'estes zones, asina como la investigación, l'enseñanza y el intercambiu d'información ente les estremaes reserves, que forman una rede mundial

Nel añu 2005, esistíen 482 reserves de la biosfera en 102 países.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar