Rocío Monasterio

Política y arquiteuta española

Rocío Monasterio San Martín (4 de febreru de 1974Provincia de Cienfuegos (es) Traducir) ye una arquiteuta, empresaria y política hispanocubana. Ye la presidenta del partíu políticu Vox na Comunidá de Madrid.

Rocío Monasterio
diputada na Asamblea de Madrid

8 xunu 2021 -
Eleiciones: eleiciones a l'Asamblea de Madrid de 2023
diputada na Asamblea de Madrid

11 xunu 2019 -
Eleiciones: eleiciones a l'Asamblea de Madrid de 2019
Vida
Nacimientu Provincia de Cienfuegos (es) Traducir[1]4 de febreru de 1974[2] (50 años)
Nacionalidá Bandera de Cuba Cuba [3]
España [3]
Familia
Casada con Iván Espinosa de los Monteros (2001 – )[4]
Fíos/es 4[5]
Familia
Estudios
Estudios Universidá Politéunica de Madrid
Escuela Téunica Superior de Arquiteutura de Madrid
(1992 - 2009)
Llingües falaes castellanu
inglés[6]
Oficiu políticaarquiteuta
Llugares de trabayu Madrid
Movimientu provida (es) Traducir
Creencies
Relixón catolicismu
Partíu políticu Vox
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Monasterio ñació en Cuba en 1974, fía de pá cubanu y ma española, siendo estos los propietarios de la Central de Azúcar del Golfo, espropiada pol gobiernu cubanu. Pasó parte de la so infancia en Cuba, pero con temprana edá treslládase cola so familia a España, onde'l so pá introdució la franquicia de comida rápida Kentucky Fried Chicken. Ye pariente alloñada de Concepción Arenal. El 15 de mayu de 2001, casóse na Capilla de las Esclavas del Sagrado Corazón de Jesús (La Moraleja) col promotor inmobiliariu Iván Espinosa de los Monteros, fíu de Carlos Espinosa de los Monteros y Bernaldo de Quirós. Monasterio (y el so estudiu d'arquiteutura) dedicóse a l'adquisición d'espacios ensin usu pal so tresformamientu en lofts de luxu y a la decoración de viviendes d'altu standing ufiertaes pol so home.

Vida profesional editar

Ye arquiteuta, egresada de la Universidá Politéunica de Madrid con especialización n'Ordenación del Territoriu, Urbanismu y Mediu Ambiente, onde llogró una beca de la Fundación Camuñas pal cursu cimeru d'ayudante de profesor de proyeutos, y en 1997 recibió'l Premiu «ACSA Otis International Student Design Competition» pol so proyeutu de 3000 viviendes en Ḥong Kong, «From Urban to Private».​ Foi socia de Luxury Rentals SL y nel añu 2000 fundó col so nome l'estudiu d'arquiteutura y interiorismu Rocío Monasterio y Asociados, que tamién dirixe.

En 2002 entamó la so carrera por cuenta propia creando l'estudiu d'arquiteutura y interiorismu “Rocío Monasterio y Asociados”, dedicáu a proyeutos singulares de viviendes, llocales y oficines.​ Amás trabayó como profesora ayudante de Proyeutos Arquiteutónicos na Escuela Téunica Cimera d'Arquiteutura de Madrid y en diversos estudios d'arquiteutura.

Adquirió la titulación como arquiteuta y colexóse nel COAM nel añu 2009. Enantes en 2003 roblara planos como arquiteuta y certificaciones d'obra, qu'incluyíen obres de baltadera parcial y estructures, pa lo que ye necesariu llegalmente la titulación, colexación y visáu colexal.[7][8][9] En publicándose, Rocío Monasterio esanició les referencies a dichos proyeutos que primeramente esistíen na so páxina web.[10]

Carrera política editar

 
Monasterio nun actu de Vox en Vistalegre.

Rocío Monasterio entró a formar parte de Vox en 2014, siendo anguaño presidenta de Vox Madrid. Tamién ye responsable a nivel nacional del área d'Asuntos Sociales, más concretamente vicesecretaria d'Asuntos Sociales del partíu. El 18 d'abril de 2019 foi anunciada como cabeza de llista del so partíu de cara a les eleiciones a l'Asamblea de Madrid de 2019, postulándose asina como aspirante a la presidencia de la rexón, incorporándose José María Marco como númberu 2 de la llista eleutoral. Amás de la so actividá en Vox, foi fundadora de la Plataforma por la Libertades, entidá dedicada a combatir la «ideoloxía de xéneru», y del Foru Xeneración del 78, una asociación d'alderique sobre temes políticos, económicos, culturales ya internacionales integrada por mozos profesionales.

Rocío Monasterio collabora tamién cola Fundación Renacimiento Demográfico y Fundación Madrina, que-y dio, al pie d'Iván Espinosa de los Monteros, el premiu «Amigos Madrina» del valor de solidaridá personal y familiar.

Ideoloxía editar

 
Monasterio (drecha) nuna manifestación d'HazteOír

Monasterio asitióse en contra del albuertu. Na marcha en defensa de la vida, el 15 d'abril de 2018, afirmó que Vox taba presente na manifestación «porque consideramos que ye fundamental protexer la vida, la maternidá, la paternidá y la familia». Tamién s'asitió en contra de movimientos «feministes radicales», oponiéndose al negociu de la «ideoloxía de xéneru"», y a pesar d'identificase como feminista, declaró «que'l feminismu pretende demonizar el modelu de familia tradicional». N'avientu de 2018, denunció a dellos grupos feministes que l'amenazaron de muerte, y que recibió «agresiones físiques, escupiatos, insultos, amenaces y lluvies de piedres», afirmando que la Llei de Violencia de Xéneru fracasó.​ Como reemplazu a la Llei de Violencia de Xéneru, Monasterio propunxo una llei de violencia intrafamiliar, «que sía efeutiva na proteición de les muyeres maltrataes, sinón tamién que protexa a les víctimes de la violencia nel ámbitu domésticu, como neños, homes y güelos».​ En sintonía coles posiciones d'HazteOír, participó n'actos de dicha asociación, como la campaña del autobús tránsfobo del añu 2017.

N'avientu de 2016 suscribió un manifiestu que se llamentaba de la prohibición de les terapies de reorientación sexual pa homosexuales.

Tamién s'asitió en contra del arriendu de banduyos, declaró que «llevaría l'Arguyu Gai y fiestes similares a la Casa'l Campu», y que'l matrimoniu ye la xunión ente un home y una muyer, que'l restu seríen xuniones civiles», de la mesma manera cuestiona l'área de prioridá residencial Madrid Central de la capital: «esi urbanismu ye bien antiguu. Encapsular una zona con un argumentariu falsu, el del cambéu climáticu»,​ coles mesmes ta en contra de la inmigración illegal, espresando que toos aquellos inmigrantes ensin papeles «tendríen de ser espulsaos». Monasterio igualmente defende la cadena perpetua pa criminales y condena al gobiernu de los hermanos castro, Raúl y Fidel, y el so socesor, Miguel Díaz-Canel.

Referencies editar

  1. URL de la referencia: https://www.youtube.com/watch?v=qR5GweFUdIg&t=338.
  2. URL de la referencia: https://www.asambleamadrid.es/composicion/diputados/ficha-del-diputado?diputado=2086&legislatura=11.
  3. 3,0 3,1 URL de la referencia: https://www.diocesismalaga.es/pagina-de-inicio/2014043213/rocio-monasterio-la-familia-numerosa-es-una-portadora-nata-de-valores/. Data de consulta: 11 avientu 2018.
  4. URL de la referencia: https://www.20minutos.es/noticia/3533207/0/quien-es-ivan-espinosa-de-los-monteros-vox/.
  5. URL de la referencia: https://www.larazon.es/familia/las-damas-de-la-politica-DD22744016.
  6. URL de la referencia: https://es.linkedin.com/in/rocio-monasterio-san-martin-40100012.
  7. «Monasterio niega cometer irregularidades: «No recuerdo si en 2003 era arquiteuta»» https://www.abc.es/espana/madrid/abci-monasterio-niega-cometer-irregularidades-no-recuerdo-si-2003-arquiteuta-201910281419_noticia.html
  8. «Tercer caso de firma de Monasterio como arquiteuta sin tener el título» https://elpais.com/politica/2019/11/15/actualidad/1573833991_285999.html
  9. «Rocío Monasterio, además de planos, firmó presupuestos y certificaciones de obra como arquiteuta sin tener el título» https://www.eldiario.es/madrid/Rocio-Monasterio-certificaciones-presupuestos-arquitecta_0_957504926.html
  10. «Rocío Monasterio borra su pasado como arquiteuta tras firmar varios proyeutos sin título» https://www.elespanol.com/espana/politica/20191121/rocio-monasterio-pasado-arquiteuta-firmar-proyeutos-sin/445956429_0.html