Sablera d'El Pedreru

La sablera d'El Pedreru atopar nel conceyu asturianu de Castrillón, y pertenez a la llocalidá de Samartín de L'Aspra. El grau d'urbanización y d'ocupación son baxos y la so redolada ye rural. El llechu tien pequeñes zones de sables de granu mediu y de color escuru. Les baxaes piatonales son bien fáciles. Los graos d'urbanización y ocupación son bien baxos.

Sablera d'El Pedreru
Carauterístiques xenerales
Llocalización Samartín y Castrillón
Coordenaes 43°34′42″N 5°58′40″W / 43.578401°N 5.977678°O / 43.578401; -5.977678
Sablera d'El Pedreru alcuéntrase n'Asturies
Sablera d'El Pedreru
Sablera d'El Pedreru
Sablera d'El Pedreru (Asturies)
Anchor mediu 30 m aproximadamente.
Grau ocupación baxa.
Grau urbanización rural baxa.
Carauterístiques específiques
Composición Xiliza.
Mena de sable Escura de granu medio con munchos afloramientos predresos.
Condiciones bañu Aguaxe normal.
Aspeutos medioambientales
Presencia vexetación
Zona protexida
Accesibilidá
Señalización d'accesu Non.
[editar datos en Wikidata]

P'aportar a la sablera hai qu'alcontrar a los nucleos poblacionales más importantes de les sos proximidaes que nesti casu son Arnáu y Piedrasblancas y dende estes la llegada ye bien fácil pola cercanía. Realmente ye una cala bien utilizada polos pescadores aficionaos y la baxada facer por mediu d'unos pasos llabraos na roca que'l tiempu foi deteriorando. Esta sablera foi nel so día, cuando la fábrica de Arnao taba en puxanza, una sablera privada. La situación d'esta cala ye un privilexu respectos a los vientos yá que los cantiles que lu arrodien protexer talmente que sía con frecuencia la sablera más abellugada del vientu que les sos vecines de Arnao o Salinas. Sicasí, l'aguaxe ye enforma mayor y el mar suel tar más batíu que nes otres sableres cercanes. Nun tien nengún serviciu y les actividaes encamentaes son la pesca submarina y la recreativa a caña.[1]

Referencies editar

  1. Del Río, Alejandro (2013). Nobel: Guía total de les sableres d'Asturies. Asturies: Nobel, páx. 147. ISBN 978-84-8459-669-1.

Enllaces esternos editar