Sableres d'El Rebeón y de Castru

Les sableres d'El Rebeón y de Castru atopar nel conceyu asturianu de Cuideiru, España, y pertenez a la llocalidá de Llamuñu. La sablera de El Rebeón tien forma de concha, un llargor d'unos 80 m y un anchor medio de 15 m y escasu sable gruesu y escura con munchos cantares rodaos y afloramientu de roques y la de Capo, que ta al este de la d'El Rebeón, tien la mesma forma, midíes y llechu. La urbanización ye rural y escasa, según el so grau d'ocupación. tán incluyíes na Mariña Occidental d'Asturies.

Sableres d'El Rebeón y de Castru
Carauterístiques xenerales
Llocalización Llamuñu
Coordenaes 43°34′48″N 6°11′36″W / 43.580018°N 6.193242°O / 43.580018; -6.193242
Sableres d'El Rebeón y de Castru alcuéntrase n'Asturies
Sableres d'El Rebeón y de Castru
Sableres d'El Rebeón y de Castru
Sableres d'El Rebeón y de Castru (Asturies)
Anchor mediu 15 metros dambes.
Grau ocupación baxu.
Grau urbanización baxa y aisllada.
Carauterístiques específiques
Composición Xiliza.
Mena de sable Pedreru de cantares rodaos en dambes.
Condiciones bañu Aguaxe mediu.
Aspeutos medioambientales
Presencia vexetación
Zona protexida
Accesibilidá
Tipu d'accesu A pié difícil hasta la mesma sablera.
Señalización d'accesu Non.
[editar datos en Wikidata]

P'aportar a estes sableres hai que cruciar el pueblu de Llamuñu hasta onde se termina'l tremáu asfálticu. A partir d'equí hai que tomar una pista de tierra que va hasta punta Austera» que ye una talaya de vistes espectaculares dende onde s'apodera la sablera d'El Rebeón. Nesti llugar empieza'l descensu a pié, llargu y complicáu. A unos 50 m encrúciase; si toma'l camín de la derecha llegar hasta la isla d'El Rebeón» pasando pola de Castro. Si toma'l de la esquierda hai que travesar un monte d'ocalitos y siguiendo escontra'l oeste pueden vese unos bellos paisaxes de los dos sableres.

Mui cerca pueden realizase dos talos sobre los cantiles tomando los procuros necesarios. Ta bien próximu'l castru de La Cavona». Si baxar a les sableres, les actividaes encamentaes son la pesca submarina y la deportiva o recreativa a caña. Solo hai un aparcamientu bien pequeñu a la salida del pueblu de Llamuñu escontra'l norte.[1]

Referencies editar

  1. Del Río, Alejandro (2013). Nobel: Guía total de les sableres d'Asturies. Asturies: Nobel, páx. 120. ISBN 978-84-8459-669-1.