La samosa ye una empanadilla de forma triangular, típica de la cocina del sur d'Asia (India, Paquistán y Tíbet). Por regla xeneral sírvese acabante ellaborar y cola masa crujiente. En dellos casos sirvir con diversos aliños.

Samosa
Nome Samosa
Procedencia Oriente Mediu
Procedencia Oriente Mediu
Detalles
Ingredientes farina de trigu, pataca, cenahoria, Arbeyera y carne
Materiales usaos farina de trigu
cenahoria
Arbeyera
carne
Solanum tuberosum
Más información
[editar datos en Wikidata]
Detalle de la masa d'una samosa.
Samosas nel barriu de Lavapiés.

Carauterístiques editar

Ta constituyida por una envoltura esterior de masa de farina de trigu bien fina y crujiente (similar a la pastia filu) tradicionalmente ellaborada de farina de maida, rellena de pataca y arbeyus o otros vexetales cocíos y arreglaos con curry que se tuesta n'aceite o ghee antes de sirvila. Nun se refuga que se sirva rellena tamién de carne de pollu o carne de corderu corderu. En Portugal y Goa conócense como chamuças, llevaes polos marineros portugueses. Darréu cada país tendría les propiedaes específiques de la so cultura colos sos ingredientes más utilizaos.

Sirvir editar

Les samosas sírvense xeneralmente con galletines chaat (y col mueyu chaat masala) según yogur (especie de lleche cuayada), mueyu picante chatni, cebolles finamente picaes y cilantro. Sírvense calientes y cola masa esterior crujiente.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar





 
Artículu de traducción automática a partir de "Samosa" que necesita revisión. Quita l'avisu cuando tea correxíu.